Gok de top 2023 - Las Vegas

Gestart door Sphinx, 15 november 2023 - 19:35:19

« vorige - volgende »

Sphinx

Hi Folks. Welcome to the city that never sleeps. Bijna 40 jaar na de Caesars Palace GP is F1 weer terug op een heel dure parkeerplaats. Het wordt me wat vrees ik.
Plaatst allen uw top 5 voor de GP van Las Vegas aankomend weekend. De deadline is zaterdag 18-11 om 5.30u 's morgens (start derde vrije training ivm de late tijdstippen). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Stand met nog twee races te gaan:
Stand na dit weekend:
1. Mickey   1561
2. Robbert65   1463
3. Sabai   1434
4. BMW.WilliamsF1 1393
5. FolkertE   1318
6. Breaktest   1294
7. Sphinx   1214
8. Gloudiesaurus 500
9. Henk1987   90
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Wie gaat op de titel af? Wordt het 'Red Bull'Mickey of alsnog 'Red Bull'Robbert?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: Sphinx op 15 november 2023 - 19:35:19De deadline is zaterdag 17-11 om 5.30u 's morgens (start derde vrije training ivm de late tijdstippen). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

Sphinx, niet dat ik van plan ben zaterdag te nachtbraken, maar even voor de zekerheid, zaterdag de 18de bedoelde je denk ik?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: Breaktest op 16 november 2023 - 14:05:42Wie gaat op de titel af? Wordt het 'Red Bull'Mickey of alsnog 'Red Bull'Robbert?

Laten we een 'Gok de Winnaar van Gok de Top' organiseren.;D

Sphinx

Citaat van: Robbert65 op 16 november 2023 - 14:16:38
Citaat van: Sphinx op 15 november 2023 - 19:35:19De deadline is zaterdag 17-11 om 5.30u 's morgens (start derde vrije training ivm de late tijdstippen). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

Sphinx, niet dat ik van plan ben zaterdag te nachtbraken, maar even voor de zekerheid, zaterdag de 18de bedoelde je denk ik?

klopt, even een tiepvout aangepast
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Er klopt nog steeds geen hout van.
Sinds wanneer mogen we gokken na de eerste twee vrije trainingen? De deadline is precies dezelfde als Gok de pole, start van FP1. En dat is VRIJDAG de 17e 5:30, Nederlandse tijd.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Breaktest op 16 november 2023 - 20:06:01Er klopt nog steeds geen hout van.
Sinds wanneer mogen we gokken na de eerste twee vrije trainingen? De deadline is precies dezelfde als Gok de pole, start van FP1. En dat is VRIJDAG de 17e 5:30, Nederlandse tijd.

Ik ben het eens met Break.

Waarom de regels veranderen? Men weet toch dat het gewoon vroeg opstaan is? Je kan nu toch ook gewoon je gok droppen?

FolkertE


Sphinx

Er klopt idd geen hout meer van. Helaas heb ik discalculi en heb ik de Gok de Pole post van breaktest verkeerd gelezen (waarin hij wel vrijdag noemde). Ik wou hem er mee gelijk trekken, maar dat heb ik mooi verkloot. Laat maar gewoon staan, een fout van mij  :-[  (alles gaat fout vandaag dus dit sluit mooi aan)

1) Ver
2) Per
3) Nor
4) Pia
5) Ham
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

1. Verstappen
2. Norris
3. Leclerc
4. Russell
5. Perez

Mickey


Sabai