AUSTIN, TEXAS, GP USA, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 14 oktober 2023 - 11:12:04

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Hamilton en LeClerc zijn gediskwalificeerd, de vloer was niet volgens de technische regels.

https://www.grandprix.com/news/hamilton-and-leclerc-disqualified-from-usgp.html

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

Perez is de lachende derde van deze toch wel een beetje bizarre ontknoping.

Dachten we dat Hamilton echt een concurrent aan het worden was voor Verstappen,  krijg je dit :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Ricciardo is toch wel weer redelijk afgeserveerd door Tsunoda. Op vergelijkbare banden was ie steeds een paar tienden langzamer.
Ik zie voorts dat Ocon dit jaar al zes keer is uitgevallen. Ik heb toch het idee dat ie iets te vaak zijn eigen glazen aan het ingooien is. Ook de clash met Piastri mag dan als race-incident de boeken ingaan, hij doet er weinig aan deze te vermijden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: Breaktest op 23 oktober 2023 - 13:36:57Ricciardo is toch wel weer redelijk afgeserveerd door Tsunoda. Op vergelijkbare banden was ie steeds een paar tienden langzamer.
Ik zie voorts dat Ocon dit jaar al zes keer is uitgevallen. Ik heb toch het idee dat ie iets te vaak zijn eigen glazen aan het ingooien is. Ook de clash met Piastri mag dan als race-incident de boeken ingaan, hij doet er weinig aan deze te vermijden.

Ik heb nooit echt goed begrepen waarom Ocon na een jaar (DTM, of wat was het) weer terugkwam in F1. Ik vind het niet veel, die Ocon, maar goed, Gasly en hij... Ze zijn in de races wel aan elkaar gewaagd. Gasly staat nu overigens op 56 pnt, Ocon op 44.

Als in Alpine was zou ik 's met Albon gaan babbelen....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Breaktest op 21 oktober 2023 - 17:40:19Ik wilde nog even kwijt dat ik die helm van Gasly foeilelijk vind - maar het blijkt dus een eerbetoon aan Francois Cevert.
In die tijd deden ze overigens drie jaar met hun brommerhelm (ik wou dat ze dat eens kopieerden, in plaats van ieder weekend een andere quasi interessanterige print). Ik hoop dat Leclerc heel lang met zijn groene helm doet. Die heeft alles in zich om iconisch te worden. Misschien word ik wel fan.

Ge wel di ge foto, die gezandstraalde helm, die ogen!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel