GP Singepore, wat vinden we er van?

Gestart door Breaktest, 13 september 2023 - 08:48:45

« vorige - volgende »

Breaktest

Kan Max zijn zegereeks voortzetten? En zo niet, wie is de dief in de nacht?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Die gaat wel voortgezet worden. Al was het voor Wikipedia.

Fietser

Ik ga maar direct in op de vraag boven dit item: Singapore is niét mijn favoriete F1-weekend. Visueel vind ik het weinig aantrekkelijk met die haakse bochten en overal hoge hekwerken. Voor het minste geringste is een SC-situatie nodig. En dat alles ook nog eens in het donker...8)  Nee, niet mijn kopje thee. Vanzelfsprekend hoop ik dat de race an sich boeiend en/of spannend is.

gloudiesaurus

Ik vind Singapore wel leuk. Ben er zelf in 2016 geweest, langs de baan is het helemaal fantastisch en goed geregeld.

De race is altijd een beetje onvoorspelbaar. Toch gok ik op Max Verstappen. Al is Perez natuurlijk ook altijd goed op de stratencircuit.



Daarnaast is de lay out, vanwege onderhoud aan de weg, dit jaar wat anders. Veel teams komen met updates, waaronder Red Bull.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Blijkt nu dat de baan wat korter is geworden en dat er veel snellere tijden gereden worden. Verstappen worstelt erg met de auto, Perez ook.
Kan wel eens een machtig weekend worden voor Ferrari!
 
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Vraag is volgens mij vooral of Red Bull met één stop af kan, waar de anderen twee stops nodig hebben.

Mickey

Vamos Carlos! 8)
Russell, twat! ;D
Norris, just hang on in there mate!
Verstappen, nice damage control.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 17 september 2023 - 16:05:42Vamos Carlos! 8)
Russell, twat! ;D
Norris, just hang on in there mate!
Verstappen, nice damage control.

Ik had gedacht dat'ie ook nog LeClerc voorbij zou gaan. Het scheelde maar 0,264 van een seconde. Jammer.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Charles liet gas los denk ik laatste ronden.

Sabai

Ik vond het wel een leuke race en mooi om te zien hoe er op het einde nog door 4 man voor de overwinning werd gestreden.

gloudiesaurus

Zo Red Bull viel even tegen!
En knappe race van Sainz! Norris in je DRS-pakken om de beide Mercedessen te blokken. En Russell die dan de fout maakt in de laatste rond. Wel spectaculair!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 17 september 2023 - 18:40:43Charles liet gas los denk ik laatste ronden.

Nee. LeClerc reed op een versleten harde band, terwijl Max juist reed op een middelste band, die nog steeds grip vertoonde.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Dat klopt, maar heeft hij niet het gat bewust laten wegvallen om zo min mogelijk risico te nemen?
Ik denk dat het er allemaal wat spannender uitzag dan het was.