BOEDAPEST, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 18 juli 2023 - 00:16:52

« vorige - volgende »

Robbert65

We gaan naar Hongarije. Leuk circuitje, vooral als je gaat karten met z'n allen. Voor de huidige, enorm grote en zware formule 1 auto's is het niet helemaal ideaal.

 Voor de Verstappenfans belooft het weer een feest te gaan worden, want hij wint hier regelmatig. En die oppermachtige Max zal hier komend weekend wel weer maximaal scoren.

En zo niet, let dan even op hoe Tsunoda ouwe stomp Ricciardo crushed in de vleesmolen die Alpha Tauri heet. Voor het einde van het jaar vervangt Perez de Australiër, mark my words. Degeen die als lead driver in dat team gelanceerd wordt kan een carrierevervolg in F1 wel vergeten.

Enfin: Boedapest, wat gaat dat worden?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Huh, ik ben zeer benieuwd wat Riccardo in de Alpha Taury er van gaat maken. Waarschijnlijk dus niets.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

#2
Jezus Perez weer. Eerste ronde eerste training. Wat in vredesnaam doet hij?

Mijn geduld zou wel op zijn inmiddels. Zou 'm geen ronde meer gunnen.

Robbert65

is toch belachelijk, wat is er met die gast?!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Mental breakdown.

Zou hem drie maanden rust adviseren.

Mickey

Grappig, Red Bull heeft het nadeel dat altijd een voordeel voor ze was. Mickey Mouse baantje. Zeer trage korte bochten matcht niet lekker met de karakteristiek van de auto.

Mickey

Na dit weekend is denk ik wel te stellen dat Tsunoda eigenlijk ook maar een middelmatig coureurtje is. Danny boy heeft gehakt van 'm gemaakt.

Mickey

Dat gezegd hebbende, dat maakt Nyck Debris natuurlijk een totale beunhaas. ;D

Robbert65

Ik weet niet of je de race gezien heb of alleen de uitslag, maar Yuki is nu het nieuwe slachtoffer, strategisch is hij volledig op achterstand gezet t.o v. Ric. Het gaat allemaal om druk op Perez. En de Vries is en blijft een topper.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Hoe dan? Ricciardo is per ongeluk aangereden?

Robbert65

#10
Ric is oud, naar de knoppen en mislukt bij Renault en Mclaren. Verslagen door Verstappen en gevlucht. Nu wordt hij misbruikt om druk te zetten op Perez. Hij is een pion in de handen van de eenogige talentverslinder die door gelukstreffers Vettel en verstappen alleen zich weet te handhaven. Onvergeeflijk dat hij na nog geen half seizoen De Vries gesloopt heeft. Walgelijk gedrag. En danny ric kan de pot op.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Breaktest

Ik heb de race gezien, begin en eind, tussendoor ben ik voor driekwart in slaap gevallen. Van wat ik wel heb gezien vond ik noch Ricciardo, noch Tsunoda een briljante indruk maken.
Maar laten we wel wezen, 1 race is veel te weinig om tot verdict te komen. 't lijkt me wel vrij waarschijnlijk dat 1 van de twee volgend seizoen gepromoveerd gaat worden en de ander zijn heil elders moet zoeken.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Jongens wat een stilte hier. Iedereen met bouwvak?

Mickey

Citaat van: Breaktest op 24 juli 2023 - 12:34:07Ik heb de race gezien, begin en eind, tussendoor ben ik voor driekwart in slaap gevallen. Van wat ik wel heb gezien vond ik noch Ricciardo, noch Tsunoda een briljante indruk maken.
Maar laten we wel wezen, 1 race is veel te weinig om tot verdict te komen. 't lijkt me wel vrij waarschijnlijk dat 1 van de twee volgend seizoen gepromoveerd gaat worden en de ander zijn heil elders moet zoeken.

Eén race is natuurlijk te weinig, maar het geeft wel te denken dat Tsunoda gewoon flink op z'n broek kreeg, met name tijdens de kwalificatie.

En dat door iemand die dit seizoen nog niet gereden heeft en instapt in een voor hem nieuwe auto.