SILVERSTONE, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 04 juli 2023 - 08:16:50

« vorige - volgende »

Fietser

#15
Meest indrukwekkende moment van de Britse GP vond ik toen Verstappen in ronde 1 op de vuile kant van het asfalt - in Copse? - zich verdedigde tegen Piastri die aan de binnenkant zat. Dat hij dit durfde/flikte getuigt van zeer uitzonderlijke klasse in combinatie met extreme zelfverzekerdheid. Ik zeg: buitencategorisch.
Overigens was de hele race het aanzien meer dan waard. Een acht.

Zeeuw

Mooi te zien dat McLaren toch wel een stap gemaakt heeft. Althans, toch zeker op dit circuit. In Hongarije wordt er wel iets anders van een auto gevraagd natuurlijk. Wel benieuwd.

Ook wel weer genoten van Albon. Die zit echt in een goeie flow. Zelfvertrouwen straalt er vanaf. Iets wat bij Sainz niet echt het geval is. Die is er toch wel redelijk klaar mee, geloof ik.

Robbert65

Citaat van: Fietser op 10 juli 2023 - 08:51:45Meest indrukwekkende moment van de Britse GP vond ik toen Verstappen in ronde 1 op de vuile kant van het asfalt - in Copse? - zich verdedigde tegen Piastri die aan de binnenkant zat. Dat hij dit durfde/flikte getuigt van zeer uitzonderlijke klasse in combinatie met extreme zelfverzekerdheid. Ik zeg: buitencategorisch.
Overigens was de hele race het aanzien meer dan waard. Een acht.
Die spray! Ik dacht: hij vliegt eraf! Maar nee, niks aan de hand. Geweldige actie! Verder ook eens.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: Zeeuw op 10 juli 2023 - 12:14:34Mooi te zien dat McLaren toch wel een stap gemaakt heeft. Althans, toch zeker op dit circuit. In Hongarije wordt er wel iets anders van een auto gevraagd natuurlijk. Wel benieuwd.

Ook wel weer genoten van Albon. Die zit echt in een goeie flow. Zelfvertrouwen straalt er vanaf. Iets wat bij Sainz niet echt het geval is. Die is er toch wel redelijk klaar mee, geloof ik.

Sainz moet eens een keer realiseren dat hij nooit een nummer 1 zal worden. Hij verwacht dingen van zijn team wat hij nooit gaat waarmaken.

Zeeuw



Leuke foto van Norris, Verstappen en Hamilton  :P