SPIELBERG, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 26 juni 2023 - 20:32:01

« vorige - volgende »

Robbert65

We gaan naar Spielberg, Oostenrijk. Mannen, het is weer zo'n gek weekend.

VRIJDAG
VT1: 13:30-14:30
QUALY: 17:00-18:00

ZATERDAG
SHOOT OUT:  12:00-12:45
SPRINT RACE: 16:30-17:00

ZONDAG
RACE: 15:00

Dus ja, vrijdag ziet niemand de kwalificatie, want dan staan we in de file.
Zaterdag is er altijd veel te doen, dus jammer van die shootout, misschien redden we de sprint net, en zondagmiddag 3 uur  nou ja, daar passen we wel een mouw aan....

Liberty media heeft een bod van 20 miljard uit Arabiristan afgewezen. Als ik de FIA was, zou ik eens gaan nadenken over de kernwaarden van F1 en vervolgens een hartig gesprek voeren met Liberty. Maar goed. Voorlopig zullen we het hiermee moeten doen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Zeeuw

Dit weekend op vrijgezellenfeest, dus kan de race sowieso niet zien. Denk dat ik enkel de race zondagavond terugkijk, de sprintrace sla ik over.

Het zal wel weer een Red Bull feestje worden, verwacht ik. Hopelijk kan Alonso wat laten zien.

gloudiesaurus

Ik ben er dit weekend bij  :)

Helmut Marko verwacht een sterk Ferrari. Ben benieuwd. Ik denk dat het op de Red Bull ring weer een Red Bull feestje gaat worden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Zeeuw op 28 juni 2023 - 09:25:27Dit weekend op vrijgezellenfeest, dus kan de race sowieso niet zien. Denk dat ik enkel de race zondagavond terugkijk, de sprintrace sla ik over.

Het zal wel weer een Red Bull feestje worden, verwacht ik. Hopelijk kan Alonso wat laten zien.

Heel veel plezier. Mijn laatste stagparty was ergens midden jaren negentig...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 28 juni 2023 - 09:29:33Ik ben er dit weekend bij  :)

Helmut Marko verwacht een sterk Ferrari. Ben benieuwd. Ik denk dat het op de Red Bull ring weer een Red Bull feestje gaat worden  :)

Heel veel plezier! Mijn laatste GP voor het echie was Zandvoort 2022  ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Leve Uitgesteld kijken, lang leve de sprintrace.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Zeeuw

Citaat van: Robbert65 op 28 juni 2023 - 11:24:03
Citaat van: Zeeuw op 28 juni 2023 - 09:25:27Dit weekend op vrijgezellenfeest, dus kan de race sowieso niet zien. Denk dat ik enkel de race zondagavond terugkijk, de sprintrace sla ik over.

Het zal wel weer een Red Bull feestje worden, verwacht ik. Hopelijk kan Alonso wat laten zien.

Heel veel plezier. Mijn laatste stagparty was ergens midden jaren negentig...

Moet zeggen dat ik ook niet al te veel trouwerijen meer had verwacht, maar dit jaar toch nog drie plotsklaps. Ben eind de 30, dus meestal is het juist scheidingen op deze leeftijd toch  :D


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Sabai

Dat was het zeker. Kwam natuurlijk voornamelijk door de weersomstandigheden. Leclerc leek het alleen wat lastig te hebben. Ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen. Mercedes had een goede pace die zie ik ook wel plekken winnen. En ocon is de laatste tijd ook lekker bezig. Gasly heeft duidelijk het nakijken.

Breaktest

Citaat van: Sabai op 01 juli 2023 - 19:57:45Gasly heeft duidelijk het nakijken.
Die zelfbenoemde kroonprins heeft inderdaad een vrij beroerd seizoen. Misschien moeten we dit scharen onder het kopje gewenningsperiode bij (alweer) een nieuw team? Maar als dit het geval is, vind ik ook dat De Vries een tweede jaar verdient.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Heerlijke pot. Zou ik Horner zijn, had ik geen akkoord gegeven voor die laatste stop, maar soit. Gecalculeerd risico.

Breaktest

Had eerlijk gezegd verwacht dat Max op oude banden een recordpoging zou wagen. Valt een beetje tegen dus.  ;)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

En hij is nu Senna echt voorbij op de all time list. Wie had dat ooit gedacht, dat de naam Senna enigszins zou verbleken door toedoen van een Nederlander...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#14
Uitslag on hold. Omdat naar verluid 1200(!) overtredingen zijn gemaakt, en Alonso van mening is dat zijn naam er niet bij staat. Tja. Never a dull moment met die Spanjaard. Als ie een punt heeft, heeft ie een punt.
Update: en dat had ie. Hij schuift in ieder geval een plaats op ten koste van Sainz. En ook Norris zag het goed dat superklager Hamilton talloos keren de bocht niet haalde.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond