Canada 2023: Wat gaat het worden - en hoe liep 't af?

Gestart door Breaktest, 09 juni 2023 - 12:38:10

« vorige - volgende »

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Zeeuw

Gezien de lange rechte stukken en het belang van topsnelheid: kat in het bakkie voor Red Bull?

Ben vooral benieuwd om te zien of Mercedes inderdaad de stap voorwaarts heeft gezet. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, maar een goed resultaat hier in Canada zal wel weer een extra bevestiging zijn.

Wings

Ik las dat Alonso schreef dat zij Red Bull gaan slopen op dit circuit.
Ik wil het meemaken. 

Mickey


Mickey

Leclerc weer de pineut door strategisch geblunder. Die Vasseur is vooralsnog ook geen Messias gebleken, zoals ik ook niet verwachtte. We zullen nooit weten waar Binotto nu gestaan zou hebben.

Gaat wel een leuke pot worden denk ik, want hun raceafstelling lijkt goed.

En Perez. Tsja. What to say. De lat ligt hoog, maar dat lijkt vooral tussen zijn oren een probleem. Hij zit ook in zo'n cyclus waarin hij fout op fout stapelt. Zie je zelfvertrouwen maar terug te vinden en die cyclus dan maar eens te doorbreken. Benieuwd wat hij in de race laat zien.

Verder lijkt het wel een wetmatigheid dat de jongens van de mannen gescheiden worden tijdens dit soort omstandigheden. De echte grote jongens staan vooraan. Okay, kijkend naar de startopstelling dan. Hulkenberg toch een beetje lucky shot.

Mickey

Een poging om de stilte hier te doorbreken; Albon dan maar terug in de Red Bull?

Zeeuw

Is wel bezig aan een uitstekend seizoen. Kan niet anders dan dat hij op de radar bij aantal teams staat.


Robbert65

Ferrari redde het gezicht door bij de SC buiten te blijven op geel. Een verrassende maar heel goede call.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Mickey op 18 juni 2023 - 09:04:53Leclerc weer de pineut door strategisch geblunder. Die Vasseur is vooralsnog ook geen Messias gebleken, zoals ik ook niet verwachtte. We zullen nooit weten waar Binotto nu gestaan zou hebben.

Waar Binotto zou hebben gestaan zie je nu. Je moet Vasseur tijd gunnen om zijn eigen identiteit in het team te leggen. Dit jaar is verkennen en tweaken, volgens jaar zorgen dat je pionnetjes op z'n plaats gaat zetten voor de komende jaren. Alleen de rode lampjes los je op het korte termijn op.