Gok de Pole: Monaco

Gestart door FolkertE, 26 mei 2023 - 08:08:41

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: Breaktest op 27 mei 2023 - 18:05:39Dat was een bijzonder fraaie kwalificatie. Deze moest uit Max' tenen komen.
Het is ronduit verbluffend hoe goed Max weet waar de grens ligt, en hoe hij die kennis combineert met totale commitment, in de wetenschap dat ie deze keer over die grens heen moest om zijn pole veilig te stellen. Zonder dat er een directe aanval op zijn kampioenschapspositie dreigde. Man, wat ben je dan een grote - het is de context die betekenis aan daden geeft.
Ik geloof niet dat ik dit Hamilton ooit heb zien doen (die wel goed bezig was zijn reputatie van fenomenale ouwe zeur  op te poetsen). En dan natuurlijk ook petje af voor Alonso die vermoedelijk zijn beste truc vh jaar heeft laten zien... of volgt er morgen nog wat?
By the way meneer Stroll, hebben we nu niet genoeg de ogen gesloten? Wanneer gaat u dat armetierige zoontje (P14, 0,8 sec van Alonso) eens vervangen?

Voorts beetje sneu voor De Vries dat wanneer ie goed presteert Tsunoda steeds iets beters laat zien.
 
Tot slot opmerkelijk dat tussen neus en lippen door  twee best kept secrets werden onthuld, zijnde de vloer van de RB19 en W14B. Met dank aan een  achteloze/slinkse? kraanmachinist.

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Citaat(..)Voorts beetje sneu voor De Vries dat wanneer ie goed presteert Tsunoda steeds iets beters laat zien.

Ach, in dit geval was'ie maar 0,055 seconde af van de kwalificatie nr. 3. en maar 0,2 seconde af van Yuki. Er zit dus progressie in.

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

Folkert is weer spot-on...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel