Gok de Pole: Monaco

Gestart door FolkertE, 26 mei 2023 - 08:08:41

« vorige - volgende »

FolkertE

Gok the pole: 1:11:333

Mickey


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

ik gooi deze ook maar open. deadline is 1330 vanmiddag

Tussenstand kampioenschap 2023       
       
1 - (1269 punten) = BMW.WilliamsF1       
2 - (1188 punten) = Mickey       
3 - (1177 punten) = Breaktest       
4 - (1075 punten) = Sphinx       
5 - (973 punten) = Robbert65       
6 - (966 punten) = FolkertE       
7 - (725 punten) = Sabai       
8 - (283 punten) = Henk1987       
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


BMW.WilliamsF1


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Kan iemand de titel nog even wijzigen in Gok de Pole?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#10
Het nieuws van deze week is toch wel dat Honda in zee gaat met Aston Martin. De Japanners beginnen het slingeraapje van de Formule 1 te worden - wel niet, wel niet. Ik kan me voorstellen dat ze bij Red Bull daar wat annoyed over zijn.
De vraag waarom Honda zo zwalkt, blijft onbeantwoord. Is dat vanwege ondoorgrondelijke mysterieuze wijsheid of gebrek daaraan?
Even speculerend, het zou best kunnen dat Red Bull qua kosten-batenbalans er veel gunstiger uitsprong dan Honda zelf. Dat zou met Aston Martin anders kunnen zijn als Honda-motoren uiteindelijk belanden in de DB9's en zo.
Terwijl RB PowerTrains nog maar moet zien waar ze hun waar verder kunnen slijten.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Door de beslissing van Honda in 2020 om te gaan stoppen heeft RBR tot een keuze gedwongen die ze niet perse wilden. Nu ze eenmaal die weg is ingeslagen is eer geen weg meer terug.  Dat zou kapitaal vernietiging zijn.

Breaktest

Geen tijd van Sabai???
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Al weer een fraaie overwinning van Folkert die bijna voor the perfect score tekent. Daarmee zet ie zijn opmars door het veld voort.

Uitslag Gok de Pole GP Monaco 2023         
 1 - (297 punten) = FolkertE         
 2 - (263 punten) = Sphinx         
 3 - (252 punten) = Mickey         
 4 - (239 punten) = Robbert65         
 5 - (227 punten) = BMW.WilliamsF1         
 6 - (189 punten) = Breaktest         
 7 - (0 punten) = Sabai         
         
         
         
Tussenstand kampioenschap 2023         
         
 1 - (1496 punten) = BMW.WilliamsF1         
 2 - (1440 punten) = Mickey         
 3 - (1366 punten) = Breaktest         
 4 - (1338 punten) = Sphinx         
 5 - (1263 punten) = FolkertE         
 6 - (1212 punten) = Robbert65         
 7 - (725 punten) = Sabai         
 8 - (283 punten) = Henk1987         
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#14
Dat was een bijzonder fraaie kwalificatie. Deze moest uit Max' tenen komen.
Het is ronduit verbluffend hoe goed Max weet waar de grens ligt, en hoe hij die kennis combineert met totale commitment, in de wetenschap dat ie deze keer over die grens heen moest om zijn pole veilig te stellen. Zonder dat er een directe aanval op zijn kampioenschapspositie dreigde. Man, wat ben je dan een grote - het is de context die betekenis aan daden geeft.
Ik geloof niet dat ik dit Hamilton ooit heb zien doen (die meer bezig was zijn reputatie van fenomenale ouwe zeur  weer eens op te poetsen). En dan natuurlijk ook petje af voor Alonso die vermoedelijk zijn beste truc vh jaar heeft laten zien... of volgt er morgen nog wat?

Voorts ook opmerkelijk dat tussen neus en lippen door  twee best kept secrets werden onthuld, zijnde de vloer van de RB19 en W14B. Met dank aan een  achteloze/slinkse? kraanmachinist. 

En meneer Stroll, hebben we nu niet genoeg de ogen gesloten? Wanneer gaat u dat armetierige zoontje (P14, 0,8 sec van Alonso) eens vervangen?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond