Gok de Top 2023: Imola

Gestart door Sphinx, 16 mei 2023 - 20:08:12

« vorige - volgende »

Sphinx

Buonasera. Ik heb foto's langs zien komen van een to-taal ondergelopen F1 paddock, dus ik heb eigenlijk geen idee óf er dit weekend een GP van Emilia Romagna is. Maar laten we wel het topic open zetten voor het geval er toch een poging gedaan gaat worden  :-\ En ik ben zelf in de Eifel bij de 24uurs race aldaar, dus we wachten het af.

Plaatst allen uw top 5 voor de GP van Imola aankomend weekend. De deadline is vrijdag 19-5 om 13.30u 's middags (start eerste vrije training). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Tussenstand:
Stand na dit weekend:
1. Mickey   427
2. Breaktest   417
3. BMW.WilliamsF1   413
4. Robbert65   393
= Sabai   393
6. Sphinx   390
7. Gloudiesaurus   358
8. FolkertE   303
9. Henk1987   90
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Sabai


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Veel plezier op de Ring daar Sphinx!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Op de Ring kwam het helemaal goed. Goed weer, Ferrari met een historische winst in een gloednieuwe auto, Nick Catsburg in het winnende team en Klaus Abbelen die het niet droog hield in nagedachtenis aan zijn overleden vrouw Sabine Schmitz.

Helaas dus een afgelaste GP van Imola, ik zal even Monaco openzetten op dat wij niet vergeten.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!