AZERBEIDZJAN, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 11 april 2023 - 13:07:34

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Sabai op 26 april 2023 - 12:53:44Nou ik zal hoogstwaarschijnlijk alleen de hoogtepunten terug kijken en de race op zondag. Beetje teveel van het goede dit  :-\
Dat bedoel ik dus. 23 races plus en nu 6x een event met 4 competitieve elementen in plaats van 2. Dat is toch simpelweg inflatie? Waardevermindering. Intrinsieke waardevermindering.
Mensen gaan zo toch afhaken?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: Robbert65 op 26 april 2023 - 18:59:04
Citaat van: Sabai op 26 april 2023 - 12:53:44Nou ik zal hoogstwaarschijnlijk alleen de hoogtepunten terug kijken en de race op zondag. Beetje teveel van het goede dit  :-\
Dat bedoel ik dus. 23 races plus en nu 6x een event met 4 competitieve elementen in plaats van 2. Dat is toch simpelweg inflatie? Waardevermindering. Intrinsieke waardevermindering.
Mensen gaan zo toch afhaken?

Als dit het nieuwe normaal voor de toekomst is van alle races . Dan is F1 i.m.o geen f1 meer. Het word dan echt een Amerikaanse show.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 26 april 2023 - 10:09:58Ik had toevallig vrijdag al vrij genomen dus mij past het dit keer wel. Maar ik ben met je eens dat veel mensen niet in de gelegenheid zullen zijn om live te kijken.

Aan de andere kant, hoe belangrijk is dat nog? Volgens mij heeft bijna iedereen met de huidige aanbieders de mogelijkheid om de kwalificatie op een later tijdstip te kijken.

Ja, ik heb ook een lang weekend en dus kan en zal ik alles aanzetten. Maar ik kan me ook voorstellen dat als dit 6 keer per jaar zo gaat, dat ik delen ga laten zitten. En daarna races ga overslaan. Zo van, ik kijk wel terug of ik kijk de samenvatting wel. Ik denk daarom dat dit vrijdags gedoe averechts zou kunnen uitpakken. Maar misschien heeft FOM allang uitgevonden dat het zoveel extra kijkers oplevert dat het verlies van ouderwetse liefhebbers ruim gecompenseerd wordt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

1e training. Eindelijk een 6e plaats voor Nyke, ong. 1 seconden achter Max. Tsunoda werd 14e.

Groet,

C.G. de Beuafort


Breaktest

Da's een mooie uitslag voor Nyck.
De vraag is waar dat ineens vandaan komt, want zo goed zou die Tauri niet zijn. Vermoedelijk speelt ervaring met het circuit een rol.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Ja en de topsnelheid zou slecht zijn.
Tsunoda raakte in VT1 wel de muur, dat zal hem zeker gekost hebben.

Maar voor Tsunoda kwalificeren zou top zijn!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Allard Kalff - meester in het op een moeilijke manier iets simpels uitleggen (of wat niet eens uitleg behoeft).
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Breaktest op 28 april 2023 - 13:42:06Da's een mooie uitslag voor Nyck.
De vraag is waar dat ineens vandaan komt, want zo goed zou die Tauri niet zijn. Vermoedelijk speelt ervaring met het circuit een rol.

En wat heeft 'ie het dom weggegooid. Terwijl de AT net wat potentie laat zien. Hij had geen slechter moment kunnen kiezen. Weer een stapje dichterbij de uitgang.

Breaktest

In denk dat deze Wall Of Non-Champions langzamerhand fameuzer begint te worden dan die andere.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 28 april 2023 - 16:12:16
Citaat van: Breaktest op 28 april 2023 - 13:42:06Da's een mooie uitslag voor Nyck.
De vraag is waar dat ineens vandaan komt, want zo goed zou die Tauri niet zijn. Vermoedelijk speelt ervaring met het circuit een rol.

En wat heeft 'ie het dom weggegooid. Terwijl de AT net wat potentie laat zien. Hij had geen slechter moment kunnen kiezen. Weer een stapje dichterbij de uitgang.

Ja dat was precies wat hij niet moest doen...

Vraag me alleen af of hij geen problemen had met zijn remmen. Bij het weg rijden uit de pits waren er wel problemen.
Enige voordeel is nu dat er morgen nog een kwalificatie is, uithuilen en morgen sterk terug komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 28 april 2023 - 16:01:51Allard Kalff - meester in het op een moeilijke manier iets simpels uitleggen (of wat niet eens uitleg behoeft).

Ja en meteen na de crash van De Vries vertellen dat hij wel wat positiefs te melden heeft omdat er morgen nog een kwalificatie is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Max begint steeds meer sterallures te krijgen. Wat een zeurpiet is het geworden. Russel deed i.m.o niks verkeerd. Max heeft zelf nooit anders gereden in de tijd dat hij de mindere auto had. Het is een race waar geracet word.

Mickey

Max streed om wereldkampioenschappen. Russell om niks. Ik begrijp Max wel.

Mickey

De Vries graag snel afscheid van nemen. Wat een beunhaas.

Breaktest

'T begint inderdaad dramatische proporties te krijgen, maar dat is wel heel hard geoordeeld. Ik bedoel, hij lag wel 10e op dat moment.
Maar het is gewoon niet in balans. Misschien wil ie te graag.
Eigenlijk denk ik dat ie twee, nee drie problemen heeft.
-De stap van FE naar F1 is gewoon te groot > dat vraagt een lange gewenningsperiode.
-Het ontbreekt De Vries aan een sparringpartner a la Jos die hem op valkuilen kan wijzen.
-Zijn 'faam' geeft te veel druk. En dan heb ik het over zijn titels, zijn lucky shot in Monza en de lof die hij van insiders (Mercedes enz) kreeg toegezwaaid.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond