JEDDAH, SAOUDI ARABIË, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 17 maart 2023 - 13:58:42

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Breaktest op 24 maart 2023 - 10:35:55
Citaat van: Robbert65 op 22 maart 2023 - 12:31:53Ik ben een fan van Kalff
Dat is zeker omdat ie als enige met een fietshelm door de pitstraat loopt...
LOL, nou ja... ;)

Maar als je zegt: alle Nederlandse commentaar is knudde, dan werp ik toch tegen dat Kalff met Bleekemolen op vrijdag de VT1 altijd op heel prettige wijze van deskundig commentaar voorziet.

Dat stel van Viaplay vind ik wel echt teleurstellend, wordt ook nauwelijks beter.
Die nieuwe pitreporter is wel een verademing hoor, die jongen doet dat natuurlijk en niet ondeskundig. En ik trek Amber wel, in tegenstelling tot vele kijkers. Ik vind haar een goed interviewer, duidelijk, intelligent, sympathiek, niet onaantrekkelijk, stelt de goede vragen en houdt het in ieder geval serieuzer en interessanter dan die kale Rob dinges van Ziggo. Hij, Plooij, Mol ook, Dorenbos zelfs regelmatig, die onderbroekenlolligheid van die pubers....




"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Qualy en race kijken we inderdaad altijd F1TV met Engels commentaar.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Sowieso moeten wij als zelfbenoemde deskundigen bij uitstek niet te veel waarde hechten aan de presentatie, vind ik. Aan de ergernis kan je je ook laven, zeg maar. Is het onze hang naar bevestiging, dat we het zelf allemaal zoveel beter weten?

Kalf pruim ik wel, toch wat nostalgie. Doornbos ook, daar komt geen onzin uit en het is echt een sympathieke gast. Coronel ook wel vanwege de overdosis branie. Dat meisje dat nu weg is vond ik ook wel goed hoor. Wist goed de weg en uitstekend met haar talen. Amber Brantsen stelt alleen vragen en het blijft zo oppervlakkig allemaal.

Die Melroy en Nelson hoor ik niet omdat ik de race op F1TV kijk met Engels commentaar.


Mickey

Oh en Mol en Plooij mis ik niet. Vond Olav altijd vermakelijk ondanks zijn fouten. De keren dat ik hem nu tegenkom tijdens het zappen zie ik vooral een verongelijkte, zure man van middelbare leeftijd, die nog steeds moeite heeft met het feit dat hij gepasseerd is