Gok de Pole [17] Grand Prix van Singapore - Marina Bay

Gestart door BMW.WilliamsF1, 28 september 2022 - 19:37:25

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2022

Grand Prix van Singapore - Marina Bay

We hebben een paar races gemist door het offline zijn van het forum, maar gelukkig zijn we weer online!

De komende Grand Prix is die van Singapore. Na een afwezigheid van 2 jaar door Corona staat deze stratenrace weer op de kalender.

Het is de eerste mogelijkheid dit seizoen voor Max om voor de tweede keer wereldkampioen te worden, maar daarvoor moet Leclerc een slecht weekend hebben. Dus de kans is groot dat het WK beslist gaat worden in één van de komende races.

Wij gaan de pole weer gokken, dus deze keer ook weer succes met gokken!

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 30 september 12:00 CET

Marina Bay Street Circuit:



Eerder gereden poles in Singapore:

2019: 1:36.217, Charles Leclerc - Ferrari
2018: 1:36.015, Lewis Hamilton - Mercedes
2017: 1:39.491, Sebastian Vettel - Ferrari
2016: 1:42.584, Nico Rosberg - Mercedes


Kwalificatieband:

C5

Tussenstand:

1 - (2536 punten) = BMW.WilliamsF1               
2 - (2430 punten) = Sphinx               
3 - (2286 punten) = Breaktest               
4 - (2278 punten) = Mickey               
5 - (2112 punten) = Henk1987               
6 - (1760 punten) = FolkertE               
7 - (1711 punten) = Robbert65               
8 - ( 574 punten) = Charrel               
   

Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Mickey

Droog: 1:37.607


Nat: 1:51.007

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

#3
1:38.208

Nat: 1:54.332
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Oh kak, te laat :(

Was druk bezig met werk, zet nu pas de training aan. Dus had nog niks gezien. Hopelijk zie je het door de vingers ;)

Breaktest

Verdorie, gewetensvraag - vooral omdat ik een paar jaar terug zelf ook wel eens door de mazen ben geglipt. Bovendien, omdat we al met zo weinig zijn en de overtreding klein, ben ik geneigd tot ja.
Maar het zou niet fair zijn tegenover anderen die ik dit jaar ook heb moeten weigeren. Volgens mij heb ik daarbij meermaals laten weten dat we zouden ophouden met marchanderen. Strikt genomen is dit zelfs je 2e overtreding, zie Imola. Dus eindconclusie: nee.  :(  :'(

Mochten massale protesten de kop opsteken, dan wil ik dit besluit heroverwegen, maar voor nu haal ik mijn vervelende betweterig vingertje tevoorschijn: wacht dan ook niet steeds tot het laatste moment.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: FolkertE op 30 september 2022 - 11:51:501:57.333  :-\
Folkert, Folkert... weet je dat ook jij gerechtigd bent een droogweertijd in te dienen?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Dan maar hopen op een bak regen, zodat iedereen er ver naast zit haha  :D

Mickey

Volgens mij zit iedereen er ook op droog ver naast.

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 september 2022 - 16:46:12Dan maar hopen op een bak regen, zodat iedereen er ver naast zit haha  :D
Nou... als we naar FP3 kijken, heeft Folkert met zijn natweertijd een schot in de roos.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 september 2022 - 12:09:09Oh kak, te laat :(

Was druk bezig met werk, zet nu pas de training aan. Dus had nog niks gezien. Hopelijk zie je het door de vingers ;)
Als jij/jullie mijn regentijd van paar races terug ook door de vingers zien, zie ik het nu ook door de vingers.  ;D