Offline!

Gestart door Breaktest, 15 september 2022 - 11:35:01

« vorige - volgende »

Breaktest

Nou die zag niemand aankomen.
Je begint eerste te twijfelen of het niet aan je eigen computer ligt, dan vermoed je dat iemand zijn rekeningen niet heeft betaald, en dat doet je weer beseffen dat het waarschijnlijk grotendeels vrijwilligerswerk is, en je vooral dankbaar mag zijn wanneer het wel goed gaat.
Achteraf kun je zeggen, doe die migratie even in de zomerstop, of tijdens een andere 'gap' zoals nu, maar dat is, zoals gezegd, achteraf. Shit happens. We zullen maar doen alsof de twee GP's door corona zijn uitgevallen.

Als er nog mensen zijn die huilie huilie willen doen omdat ze een paar fantastische voorspellingen in de pocket hadden, is dit uw kans (misschien maak ik zelfs een waardeloos voor de-kat-zijn-kont klassementje op, maarre, niet liegen hoor ;))

Mijn huilie huilie was:

NL: 1:09.904
Italy: 1:20.825
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Ja sorry jongens!

De migratie stond gepland voor de zomerstop, maar toen was ik ook zelf op vakantie...
En we hadden natuurlijk niet gepland dat alles zo in de soep zou lopen. Ik zat op een gegeven moment ook met mijn handen in het haar omdat ik het forum gewoon niet meer werkend kreeg.

Hopelijk komen jullie weer allemaal terug en blijft alles nu werken.
We zijn in ieder geval over op Wordpress en op PHP 7.4 dus kunnen we jaren vooruit.

Alleen het forum moet nog een update krijgt, hiermee hebben we wat problemen.
Maar ik wil eerst weten waar dit vandaan komt, ik wil niet weer het forum voor langere tijd offline hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

CitaatAchteraf kun je zeggen, doe die migratie even in de zomerstop, of tijdens een andere 'gap' zoals nu, maar dat is, zoals gezegd, achteraf.

Ik wil het eigenlijk niet zeggen maar ik zeg het toch. ;D ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 15 september 2022 - 12:58:00
CitaatAchteraf kun je zeggen, doe die migratie even in de zomerstop, of tijdens een andere 'gap' zoals nu, maar dat is, zoals gezegd, achteraf.

Ik wil het eigenlijk niet zeggen maar ik zeg het toch. ;D ;)

Terecht punt  :)
De verwachting was dat de migratie geen invloed zou hebben op het forum.
Dat is dus mis gegaan  >:(

Zal voortaan beter naar de kalender kijken  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Spam lijkt erger geworden!

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 16 september 2022 - 08:43:46
Spam lijkt erger geworden!

Klopt, ik heb net weer wat topics verwijdert  :(
Heb ook de vragen om aan te melden veranderd, maar ze fietsen er weer zo doorheen.

Ik heb op het SMF forum om support gevraagd hoe up te graden.
Ben ermee bezig! En nu nog een handig moment kiezen voor de upgrade  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Ik weet van andere SMF fora dat de mogelijkheid bestaat om alleen handmatig akkoord te geven voor nieuwe users. Is dat geen optie?

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 16 september 2022 - 13:25:01
Ik weet van andere SMF fora dat de mogelijkheid bestaat om alleen handmatig akkoord te geven voor nieuwe users. Is dat geen optie?

Ja dat is ook nog een optie.
Ik ga vanavond nog een poging doen tot up date (geen GP weekend  ;))
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Doen! Het is nou niet dat er rijen voor de deur staan. :D

Overigens is het forum supertraag nu, heeft er misschien mee te maken?

gloudiesaurus

Ja ben wat aan het proberen nu  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Je ziet het, het is eindelijk gelukt te upgraden  :)  ;)

Het is even wennen, maar we draaien nu op de nieuwe software versie.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2022 - 19:54:59Je ziet het, het is eindelijk gelukt te upgraden  :)  ;)

Het is even wennen, maar we draaien nu op de nieuwe software versie.

Testje dan maar.

Arthur

Gelukkig weer terug deze mooie site en forum. Ik was even bang dat het niet meer terug zou komen. Even maar de kwestie van geduld [heb ik niet veel van] en YESS, it's back  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Ik ben blij dat iedereen er nog is, althans, zo lijkt het. Ik was bang dat de lange tijd dat de boel plat lag consequenties ging hebben. Laten we vanaf Singapore  de draad weer oppakken met de spellen?

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Ik hoop dat dit nog een tijdje meegaat want dit is best een uniek forum.
A omdat je je eigen onderwerp kunt posten, ipv reageren op de meest infantiele nieuwsberichten.
B vanwege het hoge oude-wijze-mannengehalte dat Verstappen graag ziet winnen maar weigert zich als klapvee op te stellen, voor wie dan ook.
C ut spelletje.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond