Gok de Top 2022 - België

Gestart door Sphinx, 23 augustus 2022 - 21:20:28

« vorige - volgende »

Sphinx

Goedenavond, ik ben nog op vakantie, maar Internet doet het even dus we maken snel een topic voor komend weekend. Ik hoop dat het niet de laatste GP van Spa wordt, maar ik vrees met grote vrezen en bidt tot Offlaar de Krokodilgod en Om dat Zuid Afrika NIET op tijd klaar is, China volgend jaar nog steeds in panische angst voor corona zit en Vietnam in een moeras van corruptie verzinkt. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn als het om de mooiste F1 racebaan van Europa gaat.

Plaatst allen uw top 5 voor de GP van België aankomend weekend. De deadline is vrijdag 26-8 om 14.00u 's middags (start eerste vrije training). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Stand na zomerstop:
1. BMW.WilliamsF1   926
2. FolkertE   905
3. Mickey   898
4. Breaktest   871
5. Henk1987   852
6. Sabai   833
7. Sphinx   799
8. Robbert65   795
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

#1
VER
LEC
HAM
SAI
PER

Sabai

#2
Ver
Ham
Sai
Rus
Per

Robbert65

#3
HAM
RUS
VER
LEC
SAI
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Henk1987

#5
1. HAM
2. PER
3. VER
4. LEC
5. SAI

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE

1) Ver
2) Ham
3) Lec
4) Sainz
5) Per

BMW.WilliamsF1

#8
1. Perez
2. Sainz
3. Verstappen
4. Hamilton
5. Russell

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Jep, had voor Leclerc al rekening mee gehouden. Max rijdt m de top 3 wel in. Leclerc door een falende strategie van Ferrari niet  ;D

Dus nog ff snel aangepast voor VT1 ;)

Sabai

#11
Perez en sainz zullen waarschijnlijk ook achteraan starten aangezien ze ook een laatste update van de motor krijgen.

Edit:

Na het lezen van de regelementen qua de laatste mgu-k update zie ik eigenlijk geen enkele reden waarom RBR een gridstraf zou gaan pakken deze race. Denk dat het weer clickbait nieuws is van de Nederlandse sites.

BMW.WilliamsF1

de geruchten dat Max een motorwissel gaan doen zijn wel groot. Die F1 maximaal site lult maar wat natuurlijk.

BMW.WilliamsF1

Jep de nieuwe motor zit er bij Max ook al in zag ik aan die graphics. Zat op 4 van de 3 toegestane gebruikte onderdelen.

Robbert65

Nou, slagveld.

Ben erg benieuwd naar Zandvoort, dat wordt heel interessant zo...

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel