Silly Season 2022

Gestart door Mickey, 13 juli 2022 - 12:47:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

En van Piastri weten we dus inmiddels dat hij het McLaren stoeltje krijgt waardoor Ricciardo op de markt is (testcoureur Mercedes volgend jaar?)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Kleine voetnoot: Sir Lewis the Sixth kan na Italië niet meer kampioen worden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 15 september 2022 - 20:39:31
Kleine voetnoot: Sir Lewis the Sixth kan na Italië niet meer kampioen worden.

Dat wordt Max Verstappen  ;) Alleen de vraag is wanneer  ;D
In Singapore kan het wel, maar ik denk dat het Suzuka wordt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Nick de Vries is Hot topic op dit moment. Zo loopt hij al jaren te hopen op een stoeltje. En nu ineens heeft hij de teams voor het uitkiezen als ik de media mag geloven. Moet zeggen dat ik het wel knap vind wat hij afgelopen race gepresteerd heeft.

Mickey

Hij zou inmiddels rond zijn met Alpha Tauri.

Knappe prestatie inderdaad. Vind hem met wat ik van hem meekerijg alleen geen enorm sympathiek kereltje.

Arthur

Inderdaad indrukwekkende prestatie en ik hoop dat hij nu ook een stoeltje krijgt! Meer dan verdiend, laten we duimen, alhoewel ik denk dat dat niet nodig is  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Ik ben blij dat iedereen er nog is, althans, zo lijkt het. Ik was bang dat de lange tijd dat de boel plat lag consequenties ging hebben. Laten we vanaf Singapore  de draad weer oppakken met de spellen?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Nyck de Vries was vanavond in een talkshow op RTL, ik las daarover op twitter en keek het terug.
Hij geeft eigenlijk aan dat nog niets zeker is. Wel dat hij met Williams de meeste kans ziet, gesproken heeft met Marko en komende dagen gaat testen voor Alpine...
Die dingen zijn wel echt serieus.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 18 september 2022 - 02:00:17Nyck de Vries was vanavond in een talkshow op RTL, ik las daarover op twitter en keek het terug.
Hij geeft eigenlijk aan dat nog niets zeker is. Wel dat hij met Williams de meeste kans ziet, gesproken heeft met Marko en komende dagen gaat testen voor Alpine...
Die dingen zijn wel echt serieus.

En hij bevestigde dat hij naar Graz is gevlogen om op het kantoor van Helmut Marko te praten. Ik denk dat hij volgend jaar voor Toro Rosso gaat rijden, naast Tsunoda.

Zal Gasly naar Alpine gaan, samen met Ocon en volledig Franse line-up.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Het is nu weer akelig stil rondom De Vries... Hij zal toch niet weer teveel noten op z'n zang hebben? Dat straks allerlei andere namen die stoeltjes zien vullen, net als met Frijns destijds?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik zou het andersom willen stellen. Er was veel ophef, maar ėėn zwaluw maakt nog geen zomer.

En zoals de kenners weten, het gaat in deze handel niet alleen om talent.


gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 22 september 2022 - 12:56:00Het is nu weer akelig stil rondom De Vries... Hij zal toch niet weer teveel noten op z'n zang hebben? Dat straks allerlei andere namen die stoeltjes zien vullen, net als met Frijns destijds?

Nah akelig stil? Hij is reserve bij Williams in Singapore. Eens kijken of Albon fit genoeg is. Het is een zwaar circuit.

Daarnaast heeft De Vries deze week getest voor Alpine in Hongarije.
Tsunoda is bevestigd voor Alpha Tauri, opvallend dat Gasly niet meteen is bevestigd daar.

Ik denk zelf dat Gasly naar Alpine vertrekt en De Vries bij Alpha Tauri zal tekenen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Dan zou de Vries de beoogd opvolger van Perez zijn, naast Verstappen... Dat zou wel een beetje al te gek worden zeg :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Eeehn Latifi definitief exit ultimo 2022.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 22 september 2022 - 16:18:45Dan zou de Vries de beoogd opvolger van Perez zijn, naast Verstappen... Dat zou wel een beetje al te gek worden zeg :D


De Vries is ook alweer 27 jaar, dus niet meer zo heel jong  ;)
Misschien dat Williams voor Logan Sargeant, ben niet heel onder de indruk van hem. Nu 3e in Formule 2.

Als ik De Vries was zou ik voor Alpha Tauri of Alpine gaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is