Bolide F1-2022

Gestart door C.G. de Beaufort, 28 januari 2022 - 11:52:59

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

De data wanneer de teams hun F1-bolide gaan presenteren. Red Bull, Haas, Williams, Alfa Romeo ontbreken nog.

https://www.telegraaf.nl/sport/167337806/op-deze-data-presenteren-de-f1-teams-hun-nieuwe-auto-s

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

De RB18 :



Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1

Nou ja RB18, FIA showcar in de kleuren van de RB18   :)

Wel mooie nieuwe sponsordeal met Oracle van 500 miljoen voor 5 jaar.

gloudiesaurus

De nieuwe Aston Martin mag er zijn!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

#4
Aston Martin AMR22. Begint bij 18:50



Groet,

C.G. de Beaufort


Sabai

Moet toegeven dat ik het geen lelijke auto's vind. Ze ogen wel wat lomp vind ik . Maar gelukkig is het niet zoals 2009 of toen met die penis neuzen.

C.G. de Beaufort

McLaren MCL36 2022. Begint om 41:10.



Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

Ik vind het vooral verstandig dat McLaren vasthoudt aan haar huiskleur. Na tientallen jaren hebben ze eindelijk ontdekt hoeveel dat waar kan zijn (ik geloof dat ik lang geleden hier weleens een betoog over heb gehouden).
Ik vind het nog te vroeg om te spreken van een iconische kleur (die heeft alleen Ferrari), maar daar kan het wel toe uitgroeien. En dat is uiteindelijk wat je wil - een iconische kleur is goud waard. Dat inzicht heeft bv Renault bepaald nog niet. Dat spuugde soms op haar eigen geel en moet nu weer van voor af aan beginnen met blauw.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

De Alpha Tauri AT03 presentatie. Het start bij 2:18.



Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

De Williams FW44 presentatie. Het start bij 23.08.



Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Ik vind het allemaal niet geweldig wat we te zien krijgen.

Breaktest

#11
Omdat het een groot fake gehalte heeft volg ik het allemaal niet zo, maar zojuist zag ik een fotootje van een - naar verluid definitieve - Williams, en die vind ik er toch wel aardig uitzien. Ben van oudsher fan van ronde neuzen. Ook een andere jarenlange hartenkreet lijkt eindelijk in vervulling gegaan: met deze vloeiende 'wing end plates' kun je waarschijnlijk geen achterbanden meer kapot snijden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Presentatie Ferrari F1-75.



Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Presentatie Mercedes W13. Begint bij 31 minuten.



Groet,

C.G. de Beaufort


SDG

De nieuwe Racing Point, eh pardon Alpine...