Wie word er kampioen?

Gestart door Sabai, 07 december 2021 - 16:40:45

« vorige - volgende »

Wie word er volgende week kampioen?

Verstappen
Hamilton

Breaktest

Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 00:07:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 17 december 2021 - 12:49:51
'Sir' Hamilton brak de regels  door niet op de FIA prijsuitreiking te verschijnen.

Article 6.6 of Formula 1's Sporting Regulations states the following:

    "The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony."
   
Groet,

C.G. de Beaufort

De nieuwe voorman van de FIA, Sulayem  denkt het volgende omdat Hamilton niet aanwezig was bij de FIA-ceremonie : "If there is a breach, there will be no forgiveness."

https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/lewis-hamilton-fia-max-verstappen-25730893

Er wacht wat voor Hamilton. Ik denk dus een reprimande of wat erger.

Groet,

C.G. de Beaufort
Borden wassen bij het volgende gala.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 00:07:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 17 december 2021 - 12:49:51
'Sir' Hamilton brak de regels  door niet op de FIA prijsuitreiking te verschijnen.

Article 6.6 of Formula 1's Sporting Regulations states the following:

    "The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony."
   
Groet,

C.G. de Beaufort

De nieuwe voorman van de FIA, Sulayem  denkt het volgende omdat Hamilton niet aanwezig was bij de FIA-ceremonie : "If there is a breach, there will be no forgiveness."

https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/lewis-hamilton-fia-max-verstappen-25730893

Er wacht wat voor Hamilton. Ik denk dus een reprimande of wat erger.

Groet,

C.G. de Beaufort

Ik had begrepen dat als hij nog 1 reprimande krijgt hij voor 1 race aan de kant staat. Dus vraag mij af of ze dat gaan doen.

Mickey

Citaat van: Breaktest op 19 december 2021 - 00:15:15
Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 00:07:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 17 december 2021 - 12:49:51
'Sir' Hamilton brak de regels  door niet op de FIA prijsuitreiking te verschijnen.

Article 6.6 of Formula 1's Sporting Regulations states the following:

    "The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony."
   
Groet,

C.G. de Beaufort

De nieuwe voorman van de FIA, Sulayem  denkt het volgende omdat Hamilton niet aanwezig was bij de FIA-ceremonie : "If there is a breach, there will be no forgiveness."

https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/lewis-hamilton-fia-max-verstappen-25730893

Er wacht wat voor Hamilton. Ik denk dus een reprimande of wat erger.

Groet,

C.G. de Beaufort
Borden wassen bij het volgende gala.

Ik zou beginnen met een gridstrafje van een plaats of vijf.

C.G. de Beaufort

It is stipulated under section 18.2 of the Sporting Regulations that:

"Any driver who receives three (3) reprimands in the same championship will, upon the imposition of the third, be given a ten (10) grid place penalty for the race at that event. If the third reprimand is imposed following an Incident during a race the ten (10) grid place penalty will be applied at the driver's next event. The ten (10) grid place penalty will only be imposed if at least two (2) of the reprimands were imposed for a driving infringement."

Hamilton currently has two reprimands for on-track incidents, with those being not adhering to track limits at the Mexican Grand Prix and holding up Nikita Mazepin during a practice session at the Saudi Arabian Grand Prix. A third, then, could potentially result in a grid penalty.

https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/1538238/Lewis-Hamilton-10-place-grid-penalty-2022-FIA-snub-Toto-Wolff-Mercedes-Max-Verstappen-F1

Hamilton moet volgend jaar volgend jaar bij de eerste GP-Bahrein 10 plaatsen achteruit gaan tijdens de kwalificatie.

Goed.

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

Behind the charge. Zie hier video door RB bij Abu Dhabi.



Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Dank voor het delen. Very nice.

Wings

Citaat van: Mickey op 18 december 2021 - 12:01:49
Citaat van: Wings op 18 december 2021 - 11:29:35
Citaat van: Mickey op 18 december 2021 - 11:18:45
Leuk je te lezen, Wings.

Dank. Alles goed hier?

Zeker! De welverdiende zege van Max maakt de tongen ook hier los, zoals je ziet. Weer lekker veel activiteit op het forum. Relatief dan.

Er zitten inderdaad heel zure verliezers tussen de fans. Precies zoals je beschrijft, niet het hele plaatje kunnen zien en tot in den treure de schuld bij een ander leggen. Het is klaar. Gedaan. Verloren. Onherroepelijk. Kom uit je slachtofferrol.

Relativeren is Nederlands voor gevorderden. Niet dat ik er in uitblink...  ;)

Wings

Citaat van: Breaktest op 18 december 2021 - 13:03:18
Deze lange discussie, inderdaad, welkom terug Wings, komt deels voort uit het feit dat Jozef, zoals wel vaker, gemeend of niet, maar dat doet er ook niet toe, advocaat van de duivel speelt. Zo, die zin moest er even uit.
De zwakke fundering in zijn verhaal blijft dat ie uitgaat van te kwader trouw aan de kant van Masi. Die zou in de korte tijd die hem gegeven was per scenario de uitkomst hebben berekend en terug redenerend daarop zijn keuze hebben aangepast. Dat is op zich al een hilarische zienswijze, maar okee, niet onmogelijk. Maar bij een dergelijke stellingname hoort natuurlijk wel bewijsvoering. Dit zou er mijns inziens alleen uit kunnen bestaan als je een overtuigend patroon uit een lange reeks eerdere beslissingen kunt destilleren. Een kort gesprekje met Max en Lewis om uit te vogelen wie zich afgelopen seizoen nu het meest benadeeld voelde, lijkt me niet genoeg.
Kortom, Jozef heeft deze kerst iets te doen.

Dank voor het warme welkom. ;)

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 00:07:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 17 december 2021 - 12:49:51
'Sir' Hamilton brak de regels  door niet op de FIA prijsuitreiking te verschijnen.

Article 6.6 of Formula 1's Sporting Regulations states the following:

    "The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony."
   
Groet,

C.G. de Beaufort

De nieuwe voorman van de FIA, Sulayem  denkt het volgende omdat Hamilton niet aanwezig was bij de FIA-ceremonie : "If there is a breach, there will be no forgiveness."

https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/lewis-hamilton-fia-max-verstappen-25730893

Er wacht wat voor Hamilton. Ik denk dus een reprimande of wat erger.

Groet,

C.G. de Beaufort

Ik sta daar een beetje tweeledig in. Sulayem heeft een punt, regel is regels, dus wees consequent, aan de andere kant zou ik het niet op een spits willen drijven. De gemoederen zijn hoog opgelopen, er is een wisseling van de wacht, spreek een verwachting uit dat dit in de toekomst niet wordt geaccepteerd en laat 2021 voor wat het is. Daarmee wil ik Sulayem niet bekritiseren, maar ik zou het zo doen. Met de blik vooruit starten.

Wings

Citaat van: Mickey op 19 december 2021 - 07:56:16
Citaat van: Breaktest op 19 december 2021 - 00:15:15
Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 00:07:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 17 december 2021 - 12:49:51
'Sir' Hamilton brak de regels  door niet op de FIA prijsuitreiking te verschijnen.

Article 6.6 of Formula 1's Sporting Regulations states the following:

    "The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony."
   
Groet,

C.G. de Beaufort

De nieuwe voorman van de FIA, Sulayem  denkt het volgende omdat Hamilton niet aanwezig was bij de FIA-ceremonie : "If there is a breach, there will be no forgiveness."

https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/lewis-hamilton-fia-max-verstappen-25730893

Er wacht wat voor Hamilton. Ik denk dus een reprimande of wat erger.

Groet,

C.G. de Beaufort
Borden wassen bij het volgende gala.

Ik zou beginnen met een gridstrafje van een plaats of vijf.

Ach jongens, laat het los. Het seizoen is voorbij. Vraag je liever af of de regels niet te conservatief zijn. :)

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 15:27:56
Behind the charge. Zie hier video door RB bij Abu Dhabi.



Groet,

C.G. de Beaufort

Morgen eens kijken. Heb nu zoveel gezien de afgelopen dagen. Historische dag en seizoen. Gisteren het interview van Max gezien. Mooi. Ik kan er niets anders van maken. 

Mickey

Citaat van: Wings op 20 december 2021 - 01:15:31
Citaat van: Mickey op 19 december 2021 - 07:56:16
Citaat van: Breaktest op 19 december 2021 - 00:15:15
Citaat van: C.G. de Beaufort op 19 december 2021 - 00:07:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 17 december 2021 - 12:49:51
'Sir' Hamilton brak de regels  door niet op de FIA prijsuitreiking te verschijnen.

Article 6.6 of Formula 1's Sporting Regulations states the following:

    "The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony."
   
Groet,

C.G. de Beaufort

De nieuwe voorman van de FIA, Sulayem  denkt het volgende omdat Hamilton niet aanwezig was bij de FIA-ceremonie : "If there is a breach, there will be no forgiveness."

https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/lewis-hamilton-fia-max-verstappen-25730893

Er wacht wat voor Hamilton. Ik denk dus een reprimande of wat erger.

Groet,

C.G. de Beaufort
Borden wassen bij het volgende gala.

Ik zou beginnen met een gridstrafje van een plaats of vijf.

Ach jongens, laat het los. Het seizoen is voorbij. Vraag je liever af of de regels niet te conservatief zijn. :)

Eigenlijk maakte ik een grapje en las later dat er werkelijk tien plaatsen straf boven zijn hoofd hangt. Hoeft voor mij ook niet. Nieuw seizoen. Schone lei.

C.G. de Beaufort

FIA baas krijgt geen antwoord op de berichten die hij stuurde naar Hamilton.

https://www.telegraaf.nl/sport/1388804073/lewis-hamilton-onbereikbaar-voor-nieuwe-fia-baas

Jammer, hoor. Maar goed misschien krijgt er nog een antwoord op, ook waarom Hamilton de FIA-festiviteiten miste.

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Hieruit kun je aflezen dat hij de afgelopen jaren verwend is. De mannen gaan vol op de orgel omdat ze een keer niet winnen. Omdat het kwartje een keer niet zijn kant uitvalt. Een gotspe!

Breaktest

#89
Citaat van: Wings op 03 januari 2022 - 12:24:25
Hieruit kun je aflezen dat hij de afgelopen jaren verwend is. De mannen gaan vol op de orgel omdat ze een keer niet winnen. Omdat het kwartje een keer niet zijn kant uitvalt. Een gotspe!
We hoeven ons over dat pensioen geen zorgen illusies te maken. Als hier echt sprake van was had Hamilton Mercedes dat al lang laten weten. De zelfbenoemde fatsoensrakker gaat echt geen weken of maanden wachten om Mercedes vervolgens voor het blok te zetten (die het ook direct wereldkundig zou moeten maken wegens beursgedoe en zo). Beiden menen garen te spinnen bij mediastilte, meer is het niet. Het is een beetje een trend he. Ooit door ene Corinne ingezet - de fans zijn er voor de ster, en niet andersom.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond