F1 Allerlei

Gestart door Braketest, 20 maart 2021 - 11:21:15

« vorige - volgende »

Mickey

Ik mocht mij vandaag even Max Verstappen voelen. EV Experience op Zandvoort.

Acht rondjes kunnen doen in verschillende Mini's.

That was fun!

Robbert65

Citaat van: Mickey op 03 oktober 2025 - 17:49:34Ik mocht mij vandaag even Max Verstappen voelen. EV Experience op Zandvoort.

Acht rondjes kunnen doen in verschillende Mini's.

That was fun!

Mazzelpik!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ja was echt nice! 8)

Eenmaal op het circuit viel me vooral op dat er echt wel meer ruimte lijkt te zijn dan de indruk die je daarvan krijgt op tv.

Gereden in een Countryman JWS, daarna een Clubman en als laatste de Cooper S. Die was het leukste natuurlijk. Druk wel, veel partijen aanwezig, commercieel feestje, mochten niet inhalen dus af en toe een gat laten vallen. Soms drie, vier bochten plankgas kunnen rijden.  Heel gaaf. Je hoeft mij de ideale lijn niet uit te leggen, maar de meeste gasten wel helaas.

Robbert65

Het is gewoon heel speciaal om op Zandvoort te rijden. Voor mij is dat heel, heel lang geleden, ooit met mijn rode Saab 99 een paar rondjes gedaan, ergens eind jaren 80.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 05 oktober 2025 - 09:53:53Het is gewoon heel speciaal om op Zandvoort te rijden. Voor mij is dat heel, heel lang geleden, ooit met mijn rode Saab 99 een paar rondjes gedaan, ergens eind jaren 80.

Inderdaad heel speciaal! Af en toe moest ik even denken aan alle historie, alle grote namen die hier gereden hebben... Dit gaat me wel bijblijven.

Saab! ❤️ Saab 99! 8)

Braketest

Leuk. Mooie ervaring lijkt me. Heb het zelf nooit gedaan. Was van plan 't afgelopen zomer met de racefiets te doen, maar 't kwam er niet van. Dus mijn ervaring blijft bij die ene keer als 10-jarige aan de hand van mijn vader. Die meende te hebben gelezen dat je een keer een rondje over het circuit mocht wandelen. Maar plotseling klonk een startschot en begon iedereen te rennen. Dus wij ook maar - in onze sjofele kloffie en verdwaasde blik in de ogen. Het is de enige keer van mijn leven dat ik m'n vader iets aan sport heb zien doen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond