Imola

Gestart door Mickey, 30 oktober 2020 - 08:07:02

« vorige - volgende »

Mickey

Een bijzonder weerzien.

En gelijk een gek raceweekend, want geen vrije trainingen vandaag.

Het kampioenschap is zo goed als gestreden, maar heb er toch weer zin in, al laat de wedstrijduitslag zich weer voor een belangrijk deel raden.

Verder zitten we nog in een soap rondom Red Bull en welke motoren ze zullen krijgen en speelt er nog de vraag wie er nu toch naast Verstappen zit volgend jaar.

Voorspellingen? Gedachten om te delen? Shoot!

Wings

Een Mercedes op pole en als Grand Prix winnaar. ;)

Wings

Verder verwacht ik geen spetterende race. Imola is een bloedgeil circuit maar leent zich niet voor spannende inhaalraces. Met een beetje geluk hebben we een spetterende openingsfase maar zodra de boel gesetteld is wordt het treintje rijden.

Het sluit prima aan op het seizoen. Wie wint of wie vanaf de eerste startplek vertrekt is niet heel spannend. Dit is het eerste jaar dat ik de kwalificatie niet per sé live kijk. De races nog wel maar ook vaak weinig instrumenten ernaast om alles te volgen wat op de baan gebeurt.

Breaktest

Precies. Mijn verwachting ook. Zodra je hier van de ideale lijn afgaat, lijk je al achterstand op te lopen.
Eigenlijk zou men daar eens op een wat wetenschappelijker manier naar moeten kijken. Waarschijnlijk kun je zo driekwart van de circuits onder de loep kunt nemen. Ik bedoel: eigenlijk zou elk circuit een bochtencombinatie moeten hebben die je op verschillende manieren kun nemen.
Lijkt me lastig, maar niet onmogelijk.   
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Wordt wellicht nog een leuke epiloog.

Sabai

https://www.ad.nl/formule-1/ambassadeur-mongolie-schrijft-brief-naar-vn-na-tirade-max-verstappen~a9516be3/

Lol ik geloof dat ze in Mongolië niet weten wat in Nederland met een mongool bedoeld word  ;D

Breaktest

Citaat van: Sabai op 03 november 2020 - 14:49:59
https://www.ad.nl/formule-1/ambassadeur-mongolie-schrijft-brief-naar-vn-na-tirade-max-verstappen~a9516be3/

Lol ik geloof dat ze in Mongolië niet weten wat in Nederland met een mongool bedoeld word  ;D
Die zijn hun ezeltje al gevechtsklaar aan het maken.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Sabai op 03 november 2020 - 14:49:59
Lol ik geloof dat ze in Mongolië niet weten wat in Nederland met een mongool bedoeld word  ;D

hahahaha inderdaad, misschien moeten ze hem dat ff uitleggen :D

Jozef

Citaat van: Sabai op 03 november 2020 - 14:49:59
Lol ik geloof dat ze in Mongolië niet weten wat in Nederland met een mongool bedoeld word  ;D

Of blijkbaar weten ze in Nederland niet waar het woord mongool vandaan komt. ::)