Carrousel 2021

Gestart door C.G. de Beaufort, 12 mei 2020 - 09:32:39

« vorige - volgende »

Jozef

Afgekocht om de plek af te staan aan Russell, bedoel je? Dat zou best kunnen, maar ik betwijfel of zoiets met geld goed te maken valt. Het lijkt me een vertrouwensbreuk.

Van Wijk

Ik zou echt furieus zijn als ik hem was. Probleem is dat Mercedes ook zijn werkgever is in de FE en dat wil hij waarschijnlijk graag zo houden. Dus hij is niet eens bij machte om de boel kort en klein te slaan. Ik vraag mij wel af hoe goed je je nog op die baan kunt concentreren wanneer je werkgever je als straatvuil behandelt.


Precies wat ik bedoel: Dit valt financieel niet te compenseren lijkt mij.
Als ik hem was zou ik mijn door mijn werkgever ter beschikking gestelde auto in de fik steken en ergens anders gaan solliciteren,ook al is dat waarschijnlijk een stapje terug.

Mickey

Citaat van: Jozef op 03 december 2020 - 12:55:06
Het is op zich de logische keuze voor Mercedes, maar inderdaad ook een enorme rotstreek ten opzicht van Vandoorne. Het hele seizoen lang heeft hij, wanneer hij geen FE-verplichtingen had, alleen in een hotel gezeten voor en tijdens F1-weekends. En dan niet alleen in een kamer, maar letterlijk in een ander hotel dan de rest van de F1-paddock. Want als corona de ronde deed en een rijder uitschakelde, mocht hij zeker niet ook besmet zijn. Wanneer het dan eindelijk zijn beurt is om in te vallen, geeft Mercedes hem de middenvinger, en geen klein beetje ook.

Ik zou echt furieus zijn als ik hem was. Probleem is dat Mercedes ook zijn werkgever is in de FE en dat wil hij waarschijnlijk graag zo houden. Dus hij is niet eens bij machte om de boel kort en klein te slaan. Ik vraag mij wel af hoe goed je je nog op die baan kunt concentreren wanneer je werkgever je als straatvuil behandelt.

Wat een emotionele kijk hou je erop na zeg.

Onderaan de streep blijft het gewoon werk. En in de arbeidsrelatie zal je je als werknemer veerkrachtig moeten tonen als het gaat om omgaan met teleurstellingen.


Mickey

Of hebben jullie nooit een promotie misgelopen?

Kan je best een weekje ziek van zijn, maar je zal wel gewoon verder moeten.

Stoffel is eerder gewogen en te licht bevonden. Ik zou het als verantwoordelijke bij Mercedes precies zo gedaan hebben.

Sabai

Ik denk dat ze Hamilton gewoon vrij hebben gegeven en dat ze Russel willen wegen naast Bottas . #conspiracy

Jozef

Citaat van: Mickey op 04 december 2020 - 10:42:02Wat een emotionele kijk hou je erop na zeg.

Sport is emotie.

Breaktest

Voor Mercedes is het is simpel: Stoffel en blik = verleden, Russell is toekomst.
Stoffel maakt alleen een kans als Hamilton op vrijdag ongesteld wordt en het te laat is nog een Russell te ronselen. Zo liggen de kaarten dus.
Ik kan me voorstellen dat ie iets anders in gedachten had toe ie tekende. Kennelijk werden de pijnlijke scenario's toen niet expliciet doorgenomen.
"Wat is uw beroep?"
"Gepasseerde bankzitter."
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Sabai op 04 december 2020 - 12:46:56
Ik denk dat ze Hamilton gewoon vrij hebben gegeven en dat ze Russel willen wegen naast Bottas . #conspiracy

Opzet, nee. Maar Hammy heeft nog geen nieuw contract. Wat als RUS het hele weekend een halve seconde voor BOT staat? Dat plaatst Mercedes in een aanmerkelijk betere onderhandelingspositie.

Goede move om hem boven Stoffel te verkiezen dit weekend.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 04 december 2020 - 18:50:04
Citaat van: Sabai op 04 december 2020 - 12:46:56
Ik denk dat ze Hamilton gewoon vrij hebben gegeven en dat ze Russel willen wegen naast Bottas . #conspiracy

Opzet, nee. Maar Hammy heeft nog geen nieuw contract. Wat als RUS het hele weekend een halve seconde voor BOT staat? Dat plaatst Mercedes in een aanmerkelijk betere onderhandelingspositie.

Goede move om hem boven Stoffel te verkiezen dit weekend.
Dat zou je zeggen ja. Waarom 50 mln aan een coureur uitgeven terwijl je voor 5 miljoen ook de was kan doen?
Maar als Wolff anders beslist, en dat gaat ie zeker doen, is er niemand die hem daarop afrekent. Sterker, hij zal erom bejubeld worden.
Een normaal denkend mens ziet verkwisting, gebrek aan durf en visie (zelfs by far niet te vergelijken met de gok die Red Bull in 2015 nam), maar bij F1 is alles anders. We leven in een vreemde wereld.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

True. Maar als hij hierdoor tien mio bespaart op LH44 heeft 'ie een goed weekend.  :)

Jozef

Nikita Mazepin heeft een vrouw aangerand en het op de koop toe gefilmd en op Instagram gezet. Benieuwd wat daarvan gaat komen...


Breaktest

Citaat van: Jozef op 09 december 2020 - 14:00:53
Nikita Mazepin heeft een vrouw aangerand en het op de koop toe gefilmd en op Instagram gezet. Benieuwd wat daarvan gaat komen...
Ben bang dat dit wel zijn populariteit kost (als ie die al had) maar niet zijn zitje.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Jozef

Ik vrees ook dat hij gewoon kan blijven zitten. Haas zal wel te afhankelijk zijn van pappies geld. Als ze nog andere sponsors hadden, dan zouden die misschien druk zetten omdat ze niet met zo'n coureur geassocieerd willen worden, maar ze hebben amper sponsors.

Wings

Citaat van: Jozef op 04 december 2020 - 15:24:25
Citaat van: Mickey op 04 december 2020 - 10:42:02Wat een emotionele kijk hou je erop na zeg.

Sport is emotie.

Heeft niets met sport te maken maar met de politiek rondom de sport. Ik snap de teleurstelling maar vind de keuze van Mercedes logisch.