Carrousel 2021

Gestart door C.G. de Beaufort, 12 mei 2020 - 09:32:39

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Arthur op 09 juli 2020 - 18:32:53
Ik mag toch hopen dat Albon niet gedegradeerd wordt, de man doet het uitstekend!
'Uitstekend' mag na de tweede race in Oostenrijk ook wel weer de prullenbak in. Alhoewel, niet conclusies trekken na 1 race.

Arthur

Citaat van: Matthijs op 13 juli 2020 - 09:13:56
Citaat van: Arthur op 09 juli 2020 - 18:32:53
Ik mag toch hopen dat Albon niet gedegradeerd wordt, de man doet het uitstekend!
'Uitstekend' mag na de tweede race in Oostenrijk ook wel weer de prullenbak in. Alhoewel, niet conclusies trekken na 1 race.

Plek 4 achter Verstappen [tijdsverschil kun je over discussiëren maar vergeet ook niet de gevechten die tijd gekost hebben voor Albon] met Mercedes op 1 en 2 vind ik niet heel veel mis mee hoor...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Plek 4 is prima, maar dat komt alleen omdat de top 3 in niemandsland rijdt. Op de website van racefans kun je de onderlinge verschillen per ronde en per coureur zien. Op de zachte band verloor Albon een seconde per ronde en dat kwam niet omdat hij in verkeer zat. Na 23 ronden kon Verstappen rustig een pitstop maken en voor Albon terugkomen op de baan, en vergeet niet dat er ook nog een SC-periode tussen zat. Op de zachte band werd het verschil gaandeweg kleiner tot het punt dat Albon sneller was en Verstappen moest pitten.

Het kan een one-off zijn voor Albon maar deze race was echt geen goede prestatie.

https://www.racefans.net/2020/07/13/2020-styrian-grand-prix-interactive-data-lap-charts-times-and-tyres/

C.G. de Beaufort

Duitser staat op het punt om te tekenen..

https://www.telegraaf.nl/sport/519140281/sebastian-vettel-in-gesprek-met-racing-point

Kijken of dit waar is.

Groet,

C.G. de Beaufifull



Mickey

Met welk team is hij nog niet in verband gebracht de laatste dagen?

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 15 juli 2020 - 10:33:22
Met welk team is hij nog niet in verband gebracht de laatste dagen?

Dit is iets serieuzer :

https://www.planetf1.com/news/sebastian-vettel-sergio-perez-aston-martin/

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Mocht Aston Martin echt serieus gaan investeren dan lijkt dat de enige serieuze optie voor Vettel.

Mercedes, Red Bull, Eerrari, en Renault zitten vol. Als ze Perez met veel Mexicaans geld droppen voor Vettel die een miljoenensalaris zal willen verdienen zegt dat wel veel...

Perez zou wel een gewilde coureur zijn voor veel andere teams.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 15 juli 2020 - 16:57:27
Mocht Aston Martin echt serieus gaan investeren dan lijkt dat de enige serieuze optie voor Vettel.

Mercedes, Red Bull, Eerrari, en Renault zitten vol. Als ze Perez met veel Mexicaans geld droppen voor Vettel die een miljoenensalaris zal willen verdienen zegt dat wel veel...

Perez zou wel een gewilde coureur zijn voor veel andere teams.
Dat Mexicaanse geld is Perez zn commerciële marktwaarde aldaar en volgens mij hebben ze ook een plekje op de auto daarvoor. Met Vettel denk ik dat je qua commerciële marktwaarde daar ook wel op moet kunnen komen hoor, al weet ik eerlijk gezegd niet precies hoeveel Perez in het laatje brengt. Verder verdiend Perez ook gewoon 3,5 miljoen, ik weet niet of ze van plan zijn Vettel vele malen meer gaan betalen. Vettel heeft zelf al aangegeven dat salaris in principe geen issue is en hij heeft sowieso niet de allerbeste onderhandelingspositie momenteel.


BMW.WilliamsF1

Bottas vandaag bevestigd bij Mercedes voor 2021. Eén jaar er bij is niet echt veel. Misschien dat Mercedes toch Russell in die auto wil vanaf 2022 of dat Bottas verder gaat zoeken in 2022 (of er mee stopt :) )

Van Wijk

Ik denk de Toekomstige keuze van Bottas afhangt van wat Toto gaat doen?

Mickey

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 06 augustus 2020 - 15:41:15
Bottas vandaag bevestigd bij Mercedes voor 2021. Eén jaar er bij is niet echt veel. Misschien dat Mercedes toch Russell in die auto wil vanaf 2022 of dat Bottas verder gaat zoeken in 2022 (of er mee stopt :) )

Terug naar Williams.  :D

Als dat dan nog bestaat. ;)

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 06 augustus 2020 - 15:41:15
Bottas vandaag bevestigd bij Mercedes voor 2021. Eén jaar er bij is niet echt veel. Misschien dat Mercedes toch Russell in die auto wil vanaf 2022 of dat Bottas verder gaat zoeken in 2022 (of er mee stopt :) )

Er was zeer weinig aandacht voor. Hamilton en Mercedes gaan voor het record van Schumacher om zichzelf te vereeuwigen in de geschiedenisboeken. Het zou mij niets verbazen dat als de dominantie afgelopen is, Lewis stopt en Mercedes zich terugtrekt als raceteam en zich volledig stort op de Formule E.

Breaktest

In het nieuwe concorde agreement hoeven teams zich niet meer langdurig vast te leggen en naar verluid tekent Mercedes voor maar 1 jaar bij.

Dit is in de lijn van Bottas' contract en betekent mijns inziens dat ook Hamilton slechts een contract voor een jaar krijgt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Williams is verkocht voor 152 miljoen Euro aan een Amerikaanse prive-investeerder Dorilton Capital. De naam Williams blijft bestaan, evenals het team.

https://www.gpfans.com/nl/artikelen/55869/williams-verkocht-formule-1-team-voor-152-miljoen-euro/

Groet,

C.G. de Beaufort