Carrousel 2021

Gestart door C.G. de Beaufort, 12 mei 2020 - 09:32:39

« vorige - volgende »

Mickey

Geen idee van de omvang van zijn bezoldiging, maar ik voel de behoefte om nu alvast te roepen dat ze dat geld veel beter in R&D kunnen steken. Dus bij dezen. Ze kunnen dat geld beter in R&D steken!

Breaktest

Citaat van: Mickey op 07 juli 2020 - 17:59:23
Geen idee van de omvang van zijn bezoldiging, maar ik voel de behoefte om nu alvast te roepen dat ze dat geld veel beter in R&D kunnen steken. Dus bij dezen. Ze kunnen dat geld beter in R&D steken!
Senna riep ooit dat ie desnoods gratis voor Williams wilde racen - dat zouden meer coureurs moeten doen...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Citaat van: Breaktest op 07 juli 2020 - 18:05:39
Citaat van: Mickey op 07 juli 2020 - 17:59:23
Geen idee van de omvang van zijn bezoldiging, maar ik voel de behoefte om nu alvast te roepen dat ze dat geld veel beter in R&D kunnen steken. Dus bij dezen. Ze kunnen dat geld beter in R&D steken!
Senna riep ooit dat ie desnoods gratis voor Williams wilde racen - dat zouden meer coureurs moeten doen...

Was dat niet toen Williams de allerbeste [electronische] auto had? Die willen ze natuurlijk allemaal...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Citaat van: Breaktest op 07 juli 2020 - 18:05:39
Citaat van: Mickey op 07 juli 2020 - 17:59:23
Geen idee van de omvang van zijn bezoldiging, maar ik voel de behoefte om nu alvast te roepen dat ze dat geld veel beter in R&D kunnen steken. Dus bij dezen. Ze kunnen dat geld beter in R&D steken!
Senna riep ooit dat ie desnoods gratis voor Williams wilde racen - dat zouden meer coureurs moeten doen...

Ik denk niet dat er veel coureurs uit het huidige rijdersveld zijn die gratis voor Williams willen rijden. :P

Arthur

Citaat van: Mickey op 07 juli 2020 - 18:31:25
Citaat van: Breaktest op 07 juli 2020 - 18:05:39
Citaat van: Mickey op 07 juli 2020 - 17:59:23
Geen idee van de omvang van zijn bezoldiging, maar ik voel de behoefte om nu alvast te roepen dat ze dat geld veel beter in R&D kunnen steken. Dus bij dezen. Ze kunnen dat geld beter in R&D steken!
Senna riep ooit dat ie desnoods gratis voor Williams wilde racen - dat zouden meer coureurs moeten doen...

Ik denk niet dat er veel coureurs uit het huidige rijdersveld zijn die gratis voor Williams willen rijden. :P

Zelfs voor niets mag je er niet meer rijden....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sphinx

Ik weet ook niet of een transfer naar Renault wel zo'n goed idee is van Alonso en Cyril. Nu begin ik ineens te hopen dat ze Ocon er volgend jaar uitgooien voor Zhou of Lundgaard. Alonso brengt leven in de brouwerij, maar het kan snel omslaan als de auto tegenvalt
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

En officieel inmiddels.

BMW.WilliamsF1

haha jep. Geen idee wat ie in Renault ziet naast het riante salaris. Hij heeft een 2 jarig contract. Ik zie Renault niet binnen nu en 2 jaar ineens podiumplaatsen gaan halen. Maar goed, hij zal de F1 wel missen :)

Wel leuk dat ie terug komt verder.

Mickey

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 08 juli 2020 - 13:18:16
haha jep. Geen idee wat ie in Renault ziet naast het riante salaris. Hij heeft een 2 jarig contract. Ik zie Renault niet binnen nu en 2 jaar ineens podiumplaatsen gaan halen. Maar goed, hij zal de F1 wel missen :)

Wel leuk dat ie terug komt verder.

Eens. Er is iets structureel mis in dat team. Als fabrieksteam zouden ze juist een groot voordeel moeten hebben. Ze worden echter momenteel door McLaren, met dezelfde motor, om de oren gereden.

En Alonso is nou niet echt een teambuilder.

Jozef

2022 is voor Renault een gelegenheid om een stap voorwaarts te zetten, als de nieuwe regels er dan eindelijk komen natuurlijk. Dat zal Alonso's idee wel zijn: in 2021 aan het team laten zien welke eigenschappen de auto moet hebben om goed bij hem te passen, om in 2022 de vruchten te kunnen plukken.

Zelf zit ik niet op de terugkeer van Alonso te wachten, ik heb hem nog geen seconde gemist. Maar ach, wat doe je eraan? :)

Arthur

Ik heb er ook niet zo'n bijster goed gevoel bij en verwacht zeker geen wonderen. Zeker, het was zijn team [andere tijden] maar bijzonder is het niet op het moment en Alonso is nu ook niet de persoon om mensen [en zichzelf] te motiveren als het tegen zit. Ik kijk er niet van op als het weer tegen gaat vallen voor Alonso. Ik had eigenlijk liever vers bloed gezien. Ocon vindt het prachtig maar dat kan snel van korte duur zijn....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

#56
De volgende deal lijkt alweer in de maak: Vettel terug naar Red Bull - er schijnt in het wereldje een enorme behoefte aan "de cirkel is rond"symboliek te zijn.
Even door redenerend: Albon heeft voldoende goodwill en wordt terug gezet naar Alpha Tauri.
Dat gaat ten koste van... ik gok Kvyat.
Die klopt aan bij Racing Point, maar dat vindt papa Stroll te weinig winst om zijn huidige line-up te vervangen, dus verdwijnt van het toneel, om over twee jaar zijn zoveelste comeback te maken bij Williams dat onder een andere eigenaar op zoek is naar een ervaren rijder. Russel heeft dan inmiddels het stoeltje van Alonso overgenomen.
(Marko ontkent overigens bovenstaande deal, maar mijn probleem is dat de man nogal aan geloofwaardigheid heeft ingeboet)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Ik mag toch hopen dat Albon niet gedegradeerd wordt, de man doet het uitstekend! Fris bloed, en dan ga je Vettel terughalen? Gewoon niet doen, hoe je het ook wendt of keert, Vettel is op zijn retour, overklast door Leclerc, Albon zit echt in een stijgende lijn, die ga je toch niet kortwieken? Alonso terug is al iets waar ik mijn bedenkingen over heb [tegenhouden doorstroom talent] maar dit [Vettel vervangt Albon] kan ik echt niet verteren.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Ik zie het ook niet gebeuren. Ik vind ook dat Vettel het aan zichzelf te danken heeft door zijn persoonlijke fouten op cruciale momenten dat niemand hem meer wil. Het is heel jammer.

Mickey

Lees berichten van Marko van enkele uren geleden waarin dit nogmaals ontkracht wordt.