Carrousel 2021

Gestart door C.G. de Beaufort, 12 mei 2020 - 09:32:39

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

En Alfa Romeo gaat ook nog een jaartje met Kimi Raikkonen en Antonio Giovinazzi door.

Van Wijk

Persoonlijk vind ik het heel leuk voor Kimi dat hij nog een jaartje mag gaan rijden voor de " fun en hobby ".
Daarnaast zal het RBR wel Perez worden, met de Hulk als alternatief.

Jozef

Russell is gelukkig bevestigd bij Williams. Ik begreep niet goed waarom daar überhaupt speculatie over bestond aangezien Russell gewoon een contract had voor 2021. Zal vast een creatieve journalist geweest zijn.

Ik weet niet wat Ferrari in Giovinazzi ziet behalve dan zijn nationaliteit. Maar het feit dat ook hij bevestigd is en niet Mick Schumacher, zegt me dat Micks zitje bij Haas ook al vastligt.

Bij Red Bull zou het me niet verbazen als ze gewoon Albon houden, maar misschien trekken ze inderdaad wel Pérez aan. In dat geval is Mazepin een zekerheidje bij Haas. Komt Pérez niet aan de bak bij RBR, dan denk ik wel dat hij bij Haas nog kans maakt, maar goed ziet het er dan toch niet uit.

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 oktober 2020 - 11:56:36
En Alfa Romeo gaat ook nog een jaartje met Kimi Raikkonen en Antonio Giovinazzi door.

Geen Mick Schumacher. Dat betekent dat hij 23 is als hij debuteert bij Alfa Romeo, áls hij debuteert. Die jaren ervaringen zullen doorwerken in zijn verdere carrière. Max Verstappen wordt al een 'ervaren rijder' genoemd op dezelfde leeftijd.   

Breaktest

#109
Citaat van: Wings op 01 november 2020 - 12:54:41
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 oktober 2020 - 11:56:36
En Alfa Romeo gaat ook nog een jaartje met Kimi Raikkonen en Antonio Giovinazzi door.

Geen Mick Schumacher. Dat betekent dat hij 23 is als hij debuteert bij Alfa Romeo, áls hij debuteert. Die jaren ervaringen zullen doorwerken in zijn verdere carrière. Max Verstappen wordt al een 'ervaren rijder' genoemd op dezelfde leeftijd.
Vraag me af waar ie nu heen moet, want een F2 titel mag je geloof ik niet verdedigen. En een jaartje testrijder staat ook gelijk aan verpieteren. Als ie zijn eenzitter-skills wil bijhouden moet ie misschien naar Japan.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik vermoed dat ze bij racing force nog weleens spijt kunnen gaan krijgen dat ze Perez de deur hebben gewezen.

Mickey

Citaat van: Breaktest op 01 november 2020 - 16:31:57
Citaat van: Wings op 01 november 2020 - 12:54:41
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 oktober 2020 - 11:56:36
En Alfa Romeo gaat ook nog een jaartje met Kimi Raikkonen en Antonio Giovinazzi door.

Geen Mick Schumacher. Dat betekent dat hij 23 is als hij debuteert bij Alfa Romeo, áls hij debuteert. Die jaren ervaringen zullen doorwerken in zijn verdere carrière. Max Verstappen wordt al een 'ervaren rijder' genoemd op dezelfde leeftijd.
Vraag me af waar ie nu heen moet, want een F2 titel mag je geloof ik niet verdedigen. En een jaartje testrijder staat ook gelijk aan verpieteren. Als ie zijn eenzitter-skills moet ie misschien naar Japan.

Er gaan nu toch geluiden op dat hij naar Haas gaat?

Jozef

Dat lijkt me glashelder.

Kvyat zette vandaag in Imola een mooie prestatie neer, misschien is hij ook nog niet afgeschreven bij Toro Rosso. Als Kvyat daar mag blijven, moet Albon vrezen voor zijn carrière, want als ze bij Red Bull een Pérez of Hülkenberg aantrekken dan is er voor de Thai geen plaats meer.

Mickey

Hamilton wakkert met zijn openlijke gefilosofeer over zijn toekomst de speculaties weer eens aan. Zou het dan toch?

Arthur

Citaat van: Mickey op 01 november 2020 - 23:15:13
Hamilton wakkert met zijn openlijke gefilosofeer over zijn toekomst de speculaties weer eens aan. Zou het dan toch?

Nope! Prachtige filosofische woorden maar ga er maar vanuit dat hij gewoon nog een seizoen blijft om die achtste titel binnen te harken!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Dat denk ik ook. Maar ik denk dat wel dat het zijn slotakkoord wordt.

Breaktest

Dit is precies een herhaling van drie jaar geleden, toen hing ie ook de Aristoteles uit.

Nog een gouwe ouwe: nadat Alonso zijn 2e kampioenschap had binnengehaald zei hij, met een schuin oog naar Schumacher die zojuist zijn helm aan de wilgen had gehangen), dat ie niet van plan was 15 jaar in F1 te verblijven. Dat klopt: het werden 16 aaneengesloten jaren, plus een herintrede.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Maar Hamilton heeft een wereld te redden, Break. ;D Dat snap je toch wel?

Breaktest

#118
Citaat van: Mickey op 02 november 2020 - 09:33:22
Maar Hamilton heeft een wereld te redden, Break. ;D Dat snap je toch wel?
Ja, en die wereld luidt: we gaan met de hele entourage - de auto's, dieselgeneratoren om ze op te laden, catering, de hele rimram - in helikopters naar Groenland  om daar te racen met elektrische 4 wheels drives, en so de mense bewust te make.

Waarvan bewustmaken dan, van wat ze nog niet wisten?

Eh.. eh.. nou, dat ze niet met sun alle in helikopters met auto's, dieselgeneratoren om se op te lade, catering, de hele rimram naar Groenland moete vliege om daar met elektrische 4 wheels drives te gaan race.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Tot aan Abu Dhabi - voorlopig de laatste - behoudt Albon zijn zitje in RB.

https://www.planetf1.com/news/red-bull-extend-alex-albon-deadline/

Groet,

C.G. de Beaufort