Cijfer voor de race: Hongarije

Gestart door Sabai, 05 augustus 2019 - 09:34:14

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Wings

Citaat van: Matthijs op 06 augustus 2019 - 12:06:50
Ik vond zowel Duitsland als Hongarije een uitstekende race en verdienen allebei mijns inziens een hoog cijfer. Duitsland scoorde bij mij iets hoger vanwege het spektakel én de acute spanning. Ik had het gevoel naar een historische race te kijken. In Hongarije was het vooral een sluimerende spanning, ook zeer aantrekkelijk maar tot spektakel op de baan kwam het uiteindelijk nauwelijks.

Ik kan mij er wel mee verenigen. Het was een ander soort spanning. Ik kan me voorstellen dat mensen die geen voorkeur hebben voor Max en Lewis de race wat saaier vonden. De opbouw naar de aanval is doorgaans niet het meest spectaculaire.

Breaktest

Citaat van: Jozef op 05 augustus 2019 - 12:05:28
Merkwaardig dat je een oordeel velt over een race die je niet eens gezien hebt. De samenvatting is er duidelijk niet in geslaagd om de spanningsboog over te brengen die de hele race lang duurde. Deze race was in de verste verte niet te vergelijken met Australië waar er gewoon werkelijk niets gebeurde.
Hohoho. Australië vond ik een van de weinige keren dat een optocht best te genieten was, met smaakmakers Bottas, Max, Leclerc. En dat ik toch over Hongarije heb gestemd, roeiend met de riemen die ik heb, is uit puur plichtsbesef. ;)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond