Cijfer voor de race Duitsland

Gestart door Sabai, 28 juli 2019 - 19:38:31

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race ?

10
9
8
7
6
5
4

Sabai

Wat vonden jullie ervan?

Ik heb helaas de race grotendeels via een live feed móeten volgen. Maar ik besefte dat er iets speciaals aan de hand was en ben toen opzoek naar een tv gegaan . Uiteindelijk in een kantine beland en nog 12 ronden kunnen zien  :P

Alsnog geef ik een dikke 10!

Matthijs

Ik geef zelden een 10 maar dit is er een!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

We worden verwend, wat een races hebben we gezien sinds Oostenrijk. Dikke 10.

Wings

Ik wil ruimte bewaren voor een gevecht om de zege. 9.

Tuesday

k vind een 10 eigenlijk ook net iets teveel van het goede, maar dan doen we gewoon een 9,5, afgerond naar een 10, omdat de uitslag ook eigenlijk niet beter kon.

Breaktest

Een 9. Een 10 voor iets dat eigenlijk een foutenfestival is voelt niet goed aan.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Matthijs

Citaat van: Breaktest op 28 juli 2019 - 22:54:42
Een 9. Een 10 voor iets dat eigenlijk een foutenfestival is voelt niet goed aan.
Ik vond 1999 Nürburgring ook een 10 en dat was een schoolvoorbeeld van een foutenfestival.

Fietser

Uiterst spectaculair, maar toch 'slechts' een dikke 8. Vond het iets te veel kermis, en daar ben ik niet zo van. Ik bedoel: Kvyat op het podium en Kubica in de punten. Tja.
Dat Kvyat met de dochter van Piquet is en een dag eerder vader werd, vond ik wel een 10, ofschoon geheel terzijde.

Matthijs

Ach wat maakt het uit of iemand het een 8, 9 of 10 geeft. Het was een memorabele race.

Mickey

Citaat van: Matthijs op 29 juli 2019 - 08:26:30
Citaat van: Breaktest op 28 juli 2019 - 22:54:42
Een 9. Een 10 voor iets dat eigenlijk een foutenfestival is voelt niet goed aan.
Ik vond 1999 Nürburgring ook een 10 en dat was een schoolvoorbeeld van een foutenfestival.

Daar deed deze race mij ook gelijk aan denken. 👍🏻

Van Wijk

Een negen , gewoon een heerlijke race. ( we worden verwend de laatste tijd )

Zou het ook niet komen omdat de organistie / wedstrijdleiding probeert de kijkcijfers weer op te krikken?
( alle credits voor de organisatie in dat geval )

Tuesday

Citaat van: Van Wijk op 29 juli 2019 - 14:56:56
Een negen , gewoon een heerlijke race. ( we worden verwend de laatste tijd )

Zou het ook niet komen omdat de organistie / wedstrijdleiding probeert de kijkcijfers weer op te krikken?
( alle credits voor de organisatie in dat geval )
allereerst was het natuurlijk vooral de regen die voor spektakel zorgde. Maar wel goed dat er deze keer ook echt geracet kon worden. Ff verkennen achter de SC, dus 3 of 4 verkenningsronden en vervolgens een staande start was al een goed begin. Alle volgende SC situatie's duurden ook maar kort en daardoor bleef de gang er lekker in. Verder denk ik dat de wedstrijdleiding niet veel heeft hoeven doen.

Mickey

Die staande start was top inderdaad. Rondje eerder beginnen wel, volgende keer.

En RBR heeft ook nog wat ruimte om dat onderdeel te verbeteren zeg.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 29 juli 2019 - 16:15:50
En RBR heeft ook nog wat ruimte om dat onderdeel te verbeteren zeg.
Ja dat is wel balen. Als je allereerst niet de party mode hebt om voor pole te gaan en vervolgens niet lekker wegkomt van de startopstelling, begin je al met 2 of 3 plekken verlies.