Cijfer voor de race: Silverstone

Gestart door Sabai, 14 juli 2019 - 17:29:21

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Tuesday

Citaat van: Jozef op 14 augustus 2019 - 00:22:50
Ik was wel degelijk serieus, ja.

Dit is zo onderhand best een idioot gesprek geworden.:D
ha ha, inderdaad. Dan kun je misschien toch beter een bot hebben.. raar volk, die echte mensen ;)

Mickey

Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 20:14:34
Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 20:04:13
Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 19:56:11
Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 19:51:36
Nou, als hij dit leest, mag hij zich wel eens netjes voorstellen. Dan weten we het maar.
dat zal ie vast willen na zo'n warm welkom. Als je denkt dat iets of iemand een bot is, dan kun je het beter maar negeren, niet? als het daadwerkelijk een bot is komt het toch niet binnen. Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Seriously? Als je je hierdoor laat afschrikken, heb je op een forum sowieso weinig te zoeken. Of zit je jezelf in te dekken tegen het uitblijven van een reactie?

Maar als een inhoudelijke reactie verder uit blijft, is het mij wel duidelijk.
het gebeurd best vaak dat mensen het na 2 of 3 reactie's weer voor gezien houden. Die Rein die dat andere topic opende hield hebben we na 6 augustus ook niet weer gezien..  wellicht is Kebebza Rein wel die zn inloggegevens  kwijt is. Een 'bot' die keurig bedankt voor de gedetailleerde info is wat mij betreft gewoon welkom.

Citaat van: rein84 op 23 augustus 2019 - 21:22:45
Bedankt voor alle reacties.
Hier kan ik mooi mee uit de voeten.

Nog een vraagje,

Ik heb een parkeerkaart gekregen op rood blanchimont.

Is er nog een bepaalde route die ik dan beter kan volgen? Of word alles goed aangegeven?

Groet,

Is dat idee ook maar ontkracht.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 24 augustus 2019 - 22:16:26
Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 20:14:34
Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 20:04:13
Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 19:56:11
Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 19:51:36
Nou, als hij dit leest, mag hij zich wel eens netjes voorstellen. Dan weten we het maar.
dat zal ie vast willen na zo'n warm welkom. Als je denkt dat iets of iemand een bot is, dan kun je het beter maar negeren, niet? als het daadwerkelijk een bot is komt het toch niet binnen. Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Seriously? Als je je hierdoor laat afschrikken, heb je op een forum sowieso weinig te zoeken. Of zit je jezelf in te dekken tegen het uitblijven van een reactie?

Maar als een inhoudelijke reactie verder uit blijft, is het mij wel duidelijk.
het gebeurd best vaak dat mensen het na 2 of 3 reactie's weer voor gezien houden. Die Rein die dat andere topic opende hield hebben we na 6 augustus ook niet weer gezien..  wellicht is Kebebza Rein wel die zn inloggegevens  kwijt is. Een 'bot' die keurig bedankt voor de gedetailleerde info is wat mij betreft gewoon welkom.

Citaat van: rein84 op 23 augustus 2019 - 21:22:45
Bedankt voor alle reacties.
Hier kan ik mooi mee uit de voeten.

Nog een vraagje,

Ik heb een parkeerkaart gekregen op rood blanchimont.

Is er nog een bepaalde route die ik dan beter kan volgen? Of word alles goed aangegeven?

Groet,

Is dat idee ook maar ontkracht.
ik noemde het slechts een (kleine) mogelijkheid. En wanneer kom jij met sluitend bewijs voor jouw theorie?

Mickey

Voor mij is het wel duidelijk, aangezien een verdere reactie uitblijft.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 25 augustus 2019 - 14:08:14
Voor mij is het wel duidelijk, aangezien een verdere reactie uitblijft.
nou, groot succes dan, die bot... moet er ook maar eens eentje gaan maken