Cijfer voor de race: Silverstone

Gestart door Sabai, 14 juli 2019 - 17:29:21

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Tuesday

Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 14:09:32
Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 12:21:13
Citaat van: Jozef op 13 augustus 2019 - 12:07:31
Weer een spambot die zich probeert te mengen onder de normale mensen, tegenwoordig spreken ze blijkbaar ook al Nederlands. :o
lijkt mij geen bot hoor.

Nee?
nee. Wings heeft het in de opmerking daarvoor over racehout, daar lijkt me dit een reactie op. Goed hout dat perfect moet worden gemaakt, oftewel een ruwe diamant die nog gepolijst moet worden.

Mickey

Zo'n intelligente bot dat je erin stinkt! Geavanceerde software tegenwoordig, ze scannen gewoon de eerdere berichten.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 18:09:28
Zo'n intelligente bot dat je erin stinkt! Geavanceerde software tegenwoordig, ze scannen gewoon de eerdere berichten.
en wat willen ze daarmee bereiken? ik geloof best dat een bot dit kan, maar ik zie toch meer aanwijzingen dat dit een echt persoon is.

Mickey

Zelfde als elke andere bot. Vroeg of laat links dumpen naar dubieuze sites of emailadressen vergaren.

No way dat dit een persoon is.

Mickey

#19
Eerste post slaat nergens op. Tweede post foutloos Nederlands. Naam is vrij weird wel. Topic kick die nergens op slaat.

Wat zijn jouw aanwijzingen dat het wel een persoon is?

Tuesday

Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 19:23:27
Eerste post slaat nergens op. Tweede post foutloos Nederlands. Naam is vrij weird wel. Topic kick die nergens op slaat.

Wat zijn jouw aanwijzingen dat het wel een persoon is?
dat er van racehout (wat toch best een zeldzaam woord is) hout wordt gemaakt bijvoorbeeld. En dat die opmerking op zich ook best zinnig is. Misschien een fan van Leclerc?

Mickey

Nou, als hij dit leest, mag hij zich wel eens netjes voorstellen. Dan weten we het maar.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 19:51:36
Nou, als hij dit leest, mag hij zich wel eens netjes voorstellen. Dan weten we het maar.
dat zal ie vast willen na zo'n warm welkom. Als je denkt dat iets of iemand een bot is, dan kun je het beter maar negeren, niet? als het daadwerkelijk een bot is komt het toch niet binnen. Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 19:56:11Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Dat had ik inderdaad moeten doen in plaats van erop te reageren. Niet aan gedacht, sorry. Sinds jouw eerste reactie denk ik ook wel dat het een echte persoon is, een bot zou niet het woord "racehout" lezen en dan detecteren dat het om hout gaat. :P

Mickey

Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 19:56:11
Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 19:51:36
Nou, als hij dit leest, mag hij zich wel eens netjes voorstellen. Dan weten we het maar.
dat zal ie vast willen na zo'n warm welkom. Als je denkt dat iets of iemand een bot is, dan kun je het beter maar negeren, niet? als het daadwerkelijk een bot is komt het toch niet binnen. Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Seriously? Als je je hierdoor laat afschrikken, heb je op een forum sowieso weinig te zoeken. Of zit je jezelf in te dekken tegen het uitblijven van een reactie?

Maar als een inhoudelijke reactie verder uit blijft, is het mij wel duidelijk.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 20:04:13
Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 19:56:11
Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 19:51:36
Nou, als hij dit leest, mag hij zich wel eens netjes voorstellen. Dan weten we het maar.
dat zal ie vast willen na zo'n warm welkom. Als je denkt dat iets of iemand een bot is, dan kun je het beter maar negeren, niet? als het daadwerkelijk een bot is komt het toch niet binnen. Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Seriously? Als je je hierdoor laat afschrikken, heb je op een forum sowieso weinig te zoeken. Of zit je jezelf in te dekken tegen het uitblijven van een reactie?

Maar als een inhoudelijke reactie verder uit blijft, is het mij wel duidelijk.
het gebeurd best vaak dat mensen het na 2 of 3 reactie's weer voor gezien houden. Die Rein die dat andere topic opende hield hebben we na 6 augustus ook niet weer gezien..  wellicht is Kebebza Rein wel die zn inloggegevens  kwijt is. Een 'bot' die keurig bedankt voor de gedetailleerde info is wat mij betreft gewoon welkom.

Mickey

Zou in theorie kunnen, maar die openingspost is in redelijk goed Nederlands geschreven.

Het taalgebruik in de bewuste 'hout-post' is typisch bot-taalgebruik.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 13 augustus 2019 - 20:22:57
Zou in theorie kunnen, maar die openingspost is in redelijk goed Nederlands geschreven.

Het taalgebruik in de bewuste 'hout-post' is typisch bot-taalgebruik.
typisch wil ik niet zeggen, mogelijk lijkt me een beter woord. Inhoudelijk snijdt het wel (race)hout.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 13 augustus 2019 - 19:59:56
Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 19:56:11Of anders op de meld dit bij de moderator button klikken.

Dat had ik inderdaad moeten doen in plaats van erop te reageren. Niet aan gedacht, sorry. Sinds jouw eerste reactie denk ik ook wel dat het een echte persoon is, een bot zou niet het woord "racehout" lezen en dan detecteren dat het om hout gaat. :P
deze had ik gemist.. nee, denk het ook niet, maar k ben ook niet 100% zeker hoor...  net als ik niet 100% zeker ben of jij nu serieus bent.. denk het wel, maar uiteindelijk zijn het allemaal stukjes tekst waar je zelf de emotie bij moet bedenken. Valt lang niet altijd mee.

Jozef

Ik was wel degelijk serieus, ja.

Dit is zo onderhand best een idioot gesprek geworden.:D