Gok de Top - Canada

Gestart door Sphinx, 04 juni 2019 - 11:46:08

« vorige - volgende »

Sphinx

Bonjour, mes amis. De tweede (min of meer) Franstalige GP in een rijtje van drie. Circuit Gilles Villeneuve in Montreal Quebec is het strijdtoneel komend weekend.

laats allen uw Top5 voor de race van aankomend weekend. Deadline, het begin van de vrije trainingen vrijdagmiddag 7-6 om 16.00u
Wordt de top 5 later op het forum gezet, is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Tussenstand:
Stand na dit weekend
1. BMW.WilliamsF1 - 580
2. Sphinx - 541
3. Robbert65 - 532
4. Arthur - 526
5. Van Wijk - 517
6. Wings - 492
= Sabai - 492
8. Breaktest - 488
9. JS JTD - 465
10. Mickey - 448
11. FolkertE - 434
12. Henk1987 - 241
13. Super Seb - 68

Succes!!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

1. HAM
2. BOT
3. VET
4. VER
5. LEC
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai


FolkertE

1. Max
2. Ham
3. Lec
4. Vet
5. Bot

Mickey


Van Wijk


Sphinx

1. HAM
2. VER
3. BOT
4. LEC
5. VET
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Arthur

1. HAM
2. VET
3. VER
4. LEC
5. BOT
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

Weet iemand waarom midden in het Europese seizoen naar Canada wordt overgestoken? Ik zie de logica er nooit van in en vergeet kennelijk steeds de redenering erachter (als die al bestaat).
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Terechte vraag lijkt me. In het kader van kostenbesparing zou je dit toch ook bijvoorbeeld met de Amerikaanse GP's moeten kunnen combineren?

Zal wel met potentiële klandizie en zo te maken hebben in specifiek deze periode.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 06 juni 2019 - 13:48:12
Terechte vraag lijkt me. In het kader van kostenbesparing zou je dit toch ook bijvoorbeeld met de Amerikaanse GP's moeten kunnen combineren?

Zal wel met potentiële klandizie en zo te maken hebben in specifiek deze periode.
De kalender zit er vol mee. Bv vanuit Australië vliegt men over Singapore op weg naar Bahrein. Vervolgens doet men niet een rondje ter plekke (Abu Dhabi, Baku, Sochi) maar vliegt men  maar terug naar China. En dan niet in een moeite door naar Japan maar terug naar het midden-oosten (Baku). En van Italie eerst naar Singapore en dan weer terug richting Sochi, enzovoort.  Een efficiënte indeling vraagt ongeveer 43.000 vliegkilometers, in de praktijk is het bijna drie keer zo veel.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Toch maar weer
1. Ham
2. Ver
3. Bot
4. Vet
5. Lec

hoewel ik graag eens zou kiezen voor
Ver
Bot
op
Leckere
Vette
Ham
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Citaat van: Mickey op 06 juni 2019 - 13:48:12
Terechte vraag lijkt me. In het kader van kostenbesparing zou je dit toch ook bijvoorbeeld met de Amerikaanse GP's moeten kunnen combineren?

Zal wel met potentiële klandizie en zo te maken hebben in specifiek deze periode.

Idd en het zou ook minder bezoekers opleveren is weleens gezegd.

Wings

1. Verstappen
2. Hamilton
3. Bottas
4. Leclerc
5. Vettel

JS JTD

1. HAM
2. BOT
3. VER
4. VET
5. LEC