Cijfer voor de race van China 2019

Gestart door C.G. de Beaufort, 14 april 2019 - 11:28:53

« vorige - volgende »

Uw getal

8
0 (0%)
7
1 (7.1%)
6
3 (21.4%)
5
9 (64.3%)
4
1 (7.1%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 25 april 2019 - 11:28:53

C.G. de Beaufort

Er was helemaal geen fuck aan, ik geef het een miserabele 5.

Groet,

C.G. de Beaufort


Arthur

Een 5 [en dan ben ik nog gul] niets te beleven op de vroege ochtend.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey


BMW.WilliamsF1

Jep een 5. Er gebeurde niks bijzonders.

Sphinx

#4
Geeuw... een 4





De start was wel ok, middenstuk was niks. Einde nog even de finish gevolgd. Maar ik was blij met de replay van de Formule E van gisteren. Wordt wat lacherig over gedaan, maar ik heb er ook echt rot mee gelachen vanmorgen. Dat is ook waarom ik een vier geef. Geen spanning, alleen theoretische spanning. ALLES wat racen echt leuk maakt: gevechten, botsingen, gewaagde inhaal manoeuvres, domme foutes, het was in Rome te vinden bij een klasse die door de zogenaamde "echte racefans" wordt afgebrand. Het is dat NL vertegenwoordigd is in de F1 en het is dat er dankzij sommige fora nog een leuk element aanzit, maar anders was ik allang afgehaakt. F1 staat op dit moment niet in mn top10 van favoriete auto en motorsport

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

#5
Ik heb een 6 gegeven. Albon was een hoogtepuntje en het gedoe tussen Leclerc en de pitmuur boeide me ook. Ik heb me enorm gestoord aan de straf die Kvyat kreeg. Ik ben daar echt boos over. Die stewards gaan in een drie-op-een-rij-situatie in een bocht de allerzwaarste straf uitdelen die ze hebben op een zwarte vlag na. Stelletje randdebielen. Hoe moet je iemand dan nog straffen die een echte overtreding begaat? Absoluut belachelijk. Verder mooie gevechten gezien in het middenveld, veel pitstops, Raikkonen was weer goed, leuk geknok van Verstappen met Vettel.... best aardig hoor, maar geen hoger cijfer dan een 6.

De verwachtingen waren -ook bij mij- hoog gespannen. Dan zie je heel vaak dat het in de praktijk meevalt met de spanning...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 14 april 2019 - 21:15:16
... Ik heb me enorm gestoort aan de straf die Kvyat kreeg. Ik ben daar echt boos over.
sic
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit was een 100% race incident, het gebruikelijke geduw en getrek in de eerste ronde door een stel hitsige bokken waarbij niemand zijn positie wil opgeven.
Hiermee lijkt de eerdere afspraak uit het raam uit dat men coureurs meer zou laten racen. Een race geleden nog hadden we een vergelijkbaar incident, dat tussen Sainz-Verstappen waarbij men terecht niet ingreep. En dat vond nota bene in de 4e ronde plaats; nu zien we iets vergelijkbaars in de mêlee van de eerste bocht na de start - ofwel tot voor kort aangeduid als verzachtende omstandigheid. Die stewards mogen echt wel even ter verantwoording worden geroepen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Fietser

#7
Niet al te veel spanning, toch ga ik voor een 6,5.
De superioriteit van Mercedes boeit me steeds meer. (Komt Ocon, veelvuldig naast Wolff in beeld, daar ooit nog aan de bak?) Leuk treintje Ricciardo-Perez-Raikkonen (sorry voor het ontbreken van leestekens). De opstomende Albon. Best verrassend hoe Kubica zich verhoudt tot Russell. Mooi hoe Verstappen Vettel aanviel in diens outlap (nadat hij zich zaterdag in Q3 van zijn vervelende kant had laten zien). De succesvolle recordpoging van Gasly. En ten slotte de voor de neutrale kijker vermakelijke, maar voor tifosi matige strategie van Ferrari.

gloudiesaurus

Ik ook een 5, er zat weinig spanning in.
Leclerc/ Vettel was leuk maar duurde kort. Vettel vs. Vettel was ook aardig maar de Ferrari is gewoon te snel voor de Red Bull op dit moment.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is