Gok de top 2019: Bahrein

Gestart door Sabai, 28 maart 2019 - 07:13:21

« vorige - volgende »

Zijn jullie er een voorstander van om voortaan voor VT 1 je voorspelling te plaatsen?

Ja
8 (80%)
nee
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 20 april 2019 - 15:21:14

Tuesday

ik zie veel aanpassingen vandaag. Precies wat ik zo jammer vind, dat de voorspellingen niet net als bij Gok de pole voor het begin van VT1 gedaan moeten worden.

Mickey

Goed dat je het zegt. Moet 'm nog even aanpassen. ;D

Breaktest

1. VET
2. VER
3. HAM
4. LEC
5. BOT
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE

1. Ver
2. Vet
3. Ham
4. Bot
5. Lec

JS JTD

Citaat van: Tuesday op 29 maart 2019 - 20:54:33
ik zie veel aanpassingen vandaag. Precies wat ik zo jammer vind, dat de voorspellingen niet net als bij Gok de pole voor het begin van VT1 gedaan moeten worden.

Ik zou het persoonlijk prima vinden als dit in het reglement wordt aangepast. Maar zolang die beperking er niet is, maak ik er (en vele anderen) dankbaar gebruik van!

BMW.WilliamsF1

Volgens mij hebben we t hier al eens eerder over gehad. Persoonlijk vind ik het eerlijker als het voor VT1 is. Niet iedereen heeft altijd tijd om op zaterdag nog de top5 aan te passen.

Mickey

Mwah. Aanpassen kost je nog geen minuut en iedereen heeft het forum in z'n zak zitten tegenwoordig.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 30 maart 2019 - 18:33:00
Mwah. Aanpassen kost je nog geen minuut en iedereen heeft het forum in z'n zak zitten tegenwoordig.
dat lijkt me het grootste probleem ook niet (al geloof ik best dat niet iedereen hier dagelijks op het forum kan zijn). Wel lijkt het mij veel logischer om de top 5 gewoon voor het begin van de trainingen in te leveren... na FP2 kon iedereen wel zien dat Ferrari het dit weekend goed ging doen, jammer dat degene die dat zagen aankomen nu niet beloond worden.

Sabai

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 maart 2019 - 18:18:13
Volgens mij hebben we t hier al eens eerder over gehad. Persoonlijk vind ik het eerlijker als het voor VT1 is. Niet iedereen heeft altijd tijd om op zaterdag nog de top5 aan te passen.

Ik ben er eigenlijk wel een voorstander van. Maar dan moeten we het er wel allemaal mee eens zijn.

Sphinx

Als iedereen dat ziet zitten, prima. Ik heb het ooit van een andere forumgebruiker overgenomen en er niets aan veranderd. Ik hoor het wel  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Ik heb er even een poll voor gemaakt

Sphinx

Toch weer onvoorspelbaarder dan verwacht, dit weekend in de zandbak:

Uitslag race:
1. Hamilton (well done to that French guy (pun intended)
2. Bottas (well done Charles)
3. Leclerc (...... geheel terecht DOTD)
4. Verstappen (ironie, podium weer gemist dankzij Renault)
5. Vettel (spun me right round Lewis right round  :P )

Uitslag weekend
1. Van Wijk - 111
2. Sphinx- 105
3. Arthur - 105
4. BMW.WilliamsF1 - 91
5. Wings - 85
6. Henk1987 - 74
= Sabai - 74
8. Robbert65 - 73
9. FolkertE - 69
10. JS JTD - 68
=. Mickey - 68
= Breaktest - 68
13. Super Seb - 0

Stand na dit weekend:
1. Sphinx   185
2. Van Wijk   183
3. Arthur   179
4. BMW.WilliamsF1   175
5. Robbert65   168
6. JS JTD   163
7. Wings   153
= Henk1987   153
8. Breaktest   149
9. Sabai   146
10. FolkertE   145
11. Mickey   128
12. Super Seb   68

Toch wel frappant weer. Hebben we het hier over dat het te voorspelbaar wordt doordat je nog tussen FP's en kwali je selectie kan aanpassen, gooit de wedstrijd toch weer alles helemaal ondersteboven  :D Maar dat terzijde, was een leuke race ondanks de heartbreak voor Charles. Van Wijk is de grote profiteur met een dikke score van 111, ikzelf komt met Arthur tot 105 punten. In de stand maakt Robbert65 een flinke duikeling naar 5. Ik pak gewoon zelf de leiding met Van Wijk twee punten achter me, Arthur staat nu 3e, een paar punten los van BMW.WilliamsF1.

Over twee weken dus de race in China, met (als de poll zo blijft) een eerder voorspeldeadline. Opletten dus en succes!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

Citaat van: Sphinx op 31 maart 2019 - 19:56:41
Toch weer onvoorspelbaarder dan verwacht, dit weekend in de zandbak:

Uitslag race:
1. Hamilton (well done to that French guy (pun intended)
2. Bottas (well done Charles)
3. Leclerc (...... geheel terecht DOTD)
4. Verstappen (ironie, podium weer gemist dankzij Renault)
5. Vettel (spun me right round Lewis right round  :P )

Uitslag weekend
1. Van Wijk - 111
2. Sphinx- 105
3. Arthur - 105
4. BMW.WilliamsF1 - 91
5. Wings - 85
6. Henk1987 - 74
= Sabai - 74
8. Robbert65 - 73
9. FolkertE - 69
10. JS JTD - 68
=. Mickey - 68
= Breaktest - 68
13. Super Seb - 0

Stand na dit weekend:
1. Sphinx   185
2. Van Wijk   183
3. Arthur   179
4. BMW.WilliamsF1   175
5. Robbert65   168
6. JS JTD   163
7. Wings   153
= Henk1987   153
8. Breaktest   149
9. Sabai   146
10. FolkertE   145
11. Mickey   128
12. Super Seb   68

Toch wel frappant weer. Hebben we het hier over dat het te voorspelbaar wordt doordat je nog tussen FP's en kwali je selectie kan aanpassen, gooit de wedstrijd toch weer alles helemaal ondersteboven  :D Maar dat terzijde, was een leuke race ondanks de heartbreak voor Charles. Van Wijk is de grote profiteur met een dikke score van 111, ikzelf komt met Arthur tot 105 punten. In de stand maakt Robbert65 een flinke duikeling naar 5. Ik pak gewoon zelf de leiding met Van Wijk twee punten achter me, Arthur staat nu 3e, een paar punten los van BMW.WilliamsF1.

Over twee weken dus de race in China, met (als de poll zo blijft) een eerder voorspeldeadline. Opletten dus en succes!
dat hou je altijd. Feit is dat Ferrari vrij comfortabel op P1 en P2 lag en dat was na de vrijdag eigenlijk wel duidelijk, terwijl het na Australië nog een groot vraagteken was.

Robbert65

ja, ik weet niet, ik vind het juist wel gaaf dat je VT 1,2,3 mee kunt nemen in je opgaaf. Dat is in ieder geval reden voor mij om die VT'en te volgen....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 31 maart 2019 - 21:24:08
ja, ik weet niet, ik vind het juist wel gaaf dat je VT 1,2,3 mee kunt nemen in je opgaaf. Dat is in ieder geval reden voor mij om die VT'en te volgen....
die kun je dan voortaan gaan volgen om te zien of je een beetje een goede inschatting hebt gemaakt.. net als nu met 'gok de pole', dan kijk je toch ook wel ff naar de tijden in de vrije training om te zien of je een beetje in de goede richting zit.