Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 08 maart 2019 - 16:23:10

« vorige - volgende »

Breaktest

Ah, bedankt.  Ik zie dus dat voorspellen tot op een duizendste niet nodig is.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 01 april 2019 - 16:40:11
Ah, bedankt.  Ik zie dus dat voorspellen tot op een duizendste niet nodig is.
jawel, want de pole tijd gaat ook in duizendsten.. dit weekend was het 1:27.866, dan maakt het wel verschil of je 27.850 hebt voorspeld of 27.859.. dat scheelt volgens mij uiteindelijk 1 punt in de uitslag. Bovendien kun je een bonus krijgen als je de tijd exact goed raad.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Breaktest op 01 april 2019 - 16:40:11
Ah, bedankt.  Ik zie dus dat voorspellen tot op een duizendste niet nodig is.

Wat is er niet duidelijk aan onderstaande??

Een tijd moet geformuleerd worden als aantal minuten (evt. 0) gevolgd door het aantal secondes (2 cijferposities), gevolgd door het aantal duizendsten (dus niet 10-duizendsten of miljardsten..). 3 decimalen minimaal maar ook maximaal dus.

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 02 april 2019 - 00:20:47
Citaat van: Breaktest op 01 april 2019 - 16:40:11
Ah, bedankt.  Ik zie dus dat voorspellen tot op een duizendste niet nodig is.

Wat is er niet duidelijk aan onderstaande??

Een tijd moet geformuleerd worden als aantal minuten (evt. 0) gevolgd door het aantal secondes (2 cijferposities), gevolgd door het aantal duizendsten (dus niet 10-duizendsten of miljardsten..). 3 decimalen minimaal maar ook maximaal dus.
Ik weet ook niet meer hoe ik aan dat idee kom. Vast een blackout of te snel door te tekst gescand :-[. Kortom fgetteboudit.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Matthijs

Nouja, zo gek is de opmerking van Tuesday niet. Je krijgt een punt aftrek voor elke honderdste van een seconde dat je naast de pole zit, met een maximum van 300 honderdsten. Voorspellen tot de duizendste seconde is leuk, want de pole is ook in duizendsten, maar het is niet relevant voor je score.

Robbert65

maar in het reglement staat dat je in minuten, seconden en duizendsten moet opgeven. en....

regels zijn regels.  ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Matthijs op 02 april 2019 - 15:09:28
Nouja, zo gek is de opmerking van Tuesday niet. Je krijgt een punt aftrek voor elke honderdste van een seconde dat je naast de pole zit, met een maximum van 300 honderdsten. Voorspellen tot de duizendste seconde is leuk, want de pole is ook in duizendsten, maar het is niet relevant voor je score.

Zeker wel, want als je de pole tot op een duizendste van een seconde goed hebt krijg je een bonus. Schijf je een tijd neer van bijvoorbeeld 1:29.1 dan kun je die bonus nooit halen, omdat je maar tot op een tiende hebt gegokt.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 02 april 2019 - 15:09:28
Nouja, zo gek is de opmerking van Tuesday niet. Je krijgt een punt aftrek voor elke honderdste van een seconde dat je naast de pole zit, met een maximum van 300 honderdsten. Voorspellen tot de duizendste seconde is leuk, want de pole is ook in duizendsten, maar het is niet relevant voor je score.
die was idd niet zo gek, maar je hebt heb wel verkeerd gelezen/begrepen zo te zien. Volgens mij doen de duizendsten er namelijk wel toe (ook al is het minimaal).. juist de duizendsten kunnen bepalen of je er net wel of net niet een honderdste naast zit.

Matthijs

Hoe ik ooit de Gok de Pole heb kunnen winnen is een raadsel  :D

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel