Gok de Pole [02] Grand Prix van Bahrein - Sakhir

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 maart 2019 - 19:42:36

« vorige - volgende »

Breaktest

Ik ben dan wel een slow starter (1e GP gemist), maar heb zojuist een nieuwe glazen bol van alibaba  ontvangen, en dat ding werkt goed zeg! Ik heb deze met terugwerkende kracht een voorspelling over afgelopen gp's laten doen, en dat zag er niet verkeerd uit. Kan niet wachten op de volgende GP...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

JS JTD

Citaat van: Tuesday op 30 maart 2019 - 18:34:46
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 maart 2019 - 18:16:57
Jep, C3 is de middelste compound die ze bij hebben. De hardste rode eigenlijk. Ik denk dat ze ook iets harder zijn idd. Het zijn ook maar 5 compounds en dit is de middelste compound.

Ik weet ook niet hoe ik de compounds moet vergelijken met die van vorig jaar.
vorig jaar waren er zes en hadden ze nummer 4 van 6, nu nr 3 van 5... dat zou in principe dus iets harder moeten zijn, maar eerlijk gezegd weet ik niet precies wat ze bij Pirelli hebben gedaan.. Hadden ze niet gewoon de Super Soft van vorig jaar er tussen weg gehaald? dan zou C5 dus Hyper moeten zijn, C4 Ultra en C3 de soft van vorig jaar?

Inderdaad de supersoft hebben ze er tussenuit gehaald, dus deze race was op iets hardere banden dan vorig jaar.
https://mobile.twitter.com/pirellisport/status/1067288810256355328/photo/1


BMW.WilliamsF1

hmmmz had ik idd moeten checken voor het gokken :)

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 03 april 2019 - 00:08:07
hmmmz had ik idd moeten checken voor het gokken :)
Zo erg als bij mij kan het niet zijn. Als ik mijn glazen bol eerder had uitgepakt en niet alleen ter decoratie op de vensterbank had gezet, had ik respectievelijk een 3e en 1e plaats gescoord.   :'(
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond