Red Bull en Honda

Gestart door Breaktest, 19 november 2018 - 15:12:02

« vorige - volgende »

Wings

Waar staat die citaat?

Breaktest

In mijn spreukenboekje.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey


Robbert65

autocorrect toch? Toch?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Inderdaad nieuwe motoren voor alle 4 de Honda's dus. Het probleem van Kvyat in China was blijkbaar een zorg die maar beter preventief verholpen wordt. Beter zo dan tijdens de race dan maar (zie Renault). Voor Toro Rosso lijkt er wel weer een seizoen vol gridstraffen in het verschiet.

gloudiesaurus

https://www.gppits.net/nieuws/honda_met_verbeterde_motor_naar_bakoe/

Volgens de geruchten 20 PK. Al vind ik dat vrij veel als Honda zelfs spreekt over "iets meer vermogen". Maar goed dat Honda in ieder geval nu al met updates komt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Misschien is het alleen 20 pk meer in de partymode? Ik had ook gelezen dat Honda een (betere) partymode zou leveren.


Breaktest

Citaat van: JS JTD op 25 april 2019 - 19:44:16
https://racingnews365.nl/marko-motorupgrade-honda-levert-geen-20-pk-extra

"Marko weerspreekt berichten dat de nieuwe Honda-motor 20 pk meer zou leveren"
Dat zijn berichten die hij zelf de wereld in heeft geholpen.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246763/helmut-marko-we-krijgen-van-honda-20-pk-erbij-in-bakoe
Ik krijg zo langzamerhand een baard van die man.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Jozef

Hij heeft ook gezegd dat Red Bull dit seizoen meer races wil winnen dan vorig seizoen, wat Christian Horner deze week dan weer volledig tegensprak door te zeggen dat het team helemaal geen doelstelling heeft om races te winnen. Dus nee, op uitspraken van Marko valt geen pijl te trekken.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 26 april 2019 - 01:44:12
Hij heeft ook gezegd dat Red Bull dit seizoen meer races wil winnen dan vorig seizoen, wat Christian Horner deze week dan weer volledig tegensprak door te zeggen dat het team helemaal geen doelstelling heeft om races te winnen. Dus nee, op uitspraken van Marko valt geen pijl te trekken.
iedereen wil meer races winnen dan vorig jaar. Een doelstelling formuleren is echter wat anders. Oostenrijk en met name China vorig jaar zat het ook wel behoorlijk mee natuurlijk en daarmee ligt de lat ook gelijk al behoorlijk hoog. Als het een beetje meezit kunnen ze er zo maar weer 4 of 5 pakken dit jaar, op banen als Monaco, Hongarije, Singapore, Mexico en Sao Paulo zouden ze toch een stuk beter voor de dag moeten komen dan op de circuits die we tot nu toe gehad hebben.

Matthijs

Sja, ik kan me voorstellen dat je in het eerste jaar met een (discutabele) motorlevenancier wat voorzichtig bent in je doelstellingen. Het is dan niet reëel om direct overwinningen te verwachten. Daarentegen zou het behoorlijk teleurstellend zijn als Red Bull dit jaar niet in staat is om (te vechten voor) overwinningen in een paar races. Een overwinning is dus een reële ambitie. Het is een semantische discussie maar tussen doelstellingen en ambitie zit volgens mij nog wel wat verschil. Ik vind de houding van Red Bull dan ook niet zo gek.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 26 april 2019 - 10:08:45
Citaat van: Jozef op 26 april 2019 - 01:44:12
Hij heeft ook gezegd dat Red Bull dit seizoen meer races wil winnen dan vorig seizoen, wat Christian Horner deze week dan weer volledig tegensprak door te zeggen dat het team helemaal geen doelstelling heeft om races te winnen. Dus nee, op uitspraken van Marko valt geen pijl te trekken.
iedereen wil meer races winnen dan vorig jaar. Een doelstelling formuleren is echter wat anders. Oostenrijk en met name China vorig jaar zat het ook wel behoorlijk mee natuurlijk en daarmee ligt de lat ook gelijk al behoorlijk hoog. Als het een beetje meezit kunnen ze er zo maar weer 4 of 5 pakken dit jaar, op banen als Monaco, Hongarije, Singapore, Mexico en Sao Paulo zouden ze toch een stuk beter voor de dag moeten komen dan op de circuits die we tot nu toe gehad hebben.
Ja maar het gaat nu even over de betrouwbaarheid van Marko. Is hij een 'visionair' die verkeerd wordt geciteerd of moeten we hem zien als een ordinaire relnicht met scoringsdrift, zoals Erik  de Vlieger of Eddie Jordan met zijn pruik?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 26 april 2019 - 10:30:58
Citaat van: Tuesday op 26 april 2019 - 10:08:45
Citaat van: Jozef op 26 april 2019 - 01:44:12
Hij heeft ook gezegd dat Red Bull dit seizoen meer races wil winnen dan vorig seizoen, wat Christian Horner deze week dan weer volledig tegensprak door te zeggen dat het team helemaal geen doelstelling heeft om races te winnen. Dus nee, op uitspraken van Marko valt geen pijl te trekken.
iedereen wil meer races winnen dan vorig jaar. Een doelstelling formuleren is echter wat anders. Oostenrijk en met name China vorig jaar zat het ook wel behoorlijk mee natuurlijk en daarmee ligt de lat ook gelijk al behoorlijk hoog. Als het een beetje meezit kunnen ze er zo maar weer 4 of 5 pakken dit jaar, op banen als Monaco, Hongarije, Singapore, Mexico en Sao Paulo zouden ze toch een stuk beter voor de dag moeten komen dan op de circuits die we tot nu toe gehad hebben.
Ja maar het gaat nu even over de betrouwbaarheid van Marko. Is hij een 'visionair' die verkeerd wordt geciteerd of moeten we hem zien als een ordinaire relnicht met scoringsdrift, zoals Erik  de Vlieger of Eddie Jordan met zijn pruik?
gewoon een fan van het team ;) Horner is als teambaas verantwoordelijk, Marko heeft meer een vrije rol en is daarnaast verantwoordelijk voor de doorstroming van coureurs.

Wings

Citaat van: Jozef op 26 april 2019 - 01:44:12
Hij heeft ook gezegd dat Red Bull dit seizoen meer races wil winnen dan vorig seizoen, wat Christian Horner deze week dan weer volledig tegensprak door te zeggen dat het team helemaal geen doelstelling heeft om races te winnen. Dus nee, op uitspraken van Marko valt geen pijl te trekken.

Net als Wolff die roept dat Ferrari 'the team to beat is' en tot op heden zijn Mercedes alles heeft gewonnen. 1-2. Rare jongens, teambazen.