Olav Mol [Boek] Ayrton Senna

Gestart door Arthur, 23 augustus 2018 - 20:10:18

« vorige - volgende »

Arthur

Uit nieuwsgierigheid boek [e-pub] gekocht en gelezen wat ze ervan gemaakt hebben c.q.  extra nieuwswaardigheden. Conclusie: Weinig tot eigenlijk helemaal niets! Als je de docu over Senna gezien hebt en online wat gezocht hebt [The Senna-files etc.] voegt dit boek helemaal niets toe. Gelukkig maar € 4,99 en twee uurtjes tijd maar het viel me vies tegen. Of ben ik te kritisch?

Nog meer mensen gelezen en mening hierover?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Mol richt zich met zijn boeken op de "nieuwe kijkers". De Max Verstappenfans die niet weten wie Ricardo Roset is om maar wat te noemen. ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 23 augustus 2018 - 20:13:40
Mol richt zich met zijn boeken op de "nieuwe kijkers". De Max Verstappenfans die niet weten wie Ricardo Roset is om maar wat te noemen. ;)
Rosset  ;)

Maar dit is volgens mij wel de essentie. Door de komst van Verstappen zijn er veel nieuwe fans bijgekomen en die hebben nu eenmaal weinig kennis van de geschiedenis van de sport. Voor ons ervaren fans is dat soms wel jammer want je hoort zo weinig nieuws. Aan de andere kant vind ik het heel goed dat de sport toegankelijk wordt gemaakt voor nieuwe fans.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Robbert65 op 23 augustus 2018 - 20:13:40
Mol richt zich met zijn boeken op de "nieuwe kijkers". De Max Verstappenfans die niet weten wie Ricardo Roset is om maar wat te noemen. ;)

Nou nee. Olav Mol en Erik Houben beweren dat zij iets unieks op de markt brengen. Het is een boek die, volgens hen, nieuwe dingen aan het licht brengen. Een boek die informatie bevat die niemand wist.

Ik heb het overigens niet gelezen.

Mickey


Wings

Je kunt merken dat ik in het buitenland ben geweest. ;)

Tuesday

Citaat van: Wings op 01 september 2018 - 10:39:34
Je kunt merken dat ik in het buitenland ben geweest. ;)
Zuid Afrika?   :)