GP BELGIË: Cijfer voor de race

Gestart door Robbert65, 26 augustus 2018 - 20:03:52

« vorige - volgende »

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
6 (42.9%)
6
6 (42.9%)
5
2 (14.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Een snel uitgedund veld en bovendien niet al te veel strijd. Maar toch nog net voldoende boeiend, wat mij betreft. Een zesje.

Robbert65

Ja, ik ben niet in slaap gevallen. Maar na het enerverende begin was het toch behoorlijk saai. Ja, Bottas... Dat gedoe met Ricciardo hield me wel bezig, wat was daar nou aan de hand? en gisteren ook al in Q1 met de kwalificatie, zoooo langzaam... En Kimi viel uit, maar toch niet en toen toch maar wel, net als Ricciardo later.
Nou, nadat de pitstops achter de rug waren gebeurde er helemaal niet zo heel veel meer. Dus een 6,5. En dat wordt dan een 7tje.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Van Wijk


Arthur

5 Te mager vervolg van de start, rest van de race was echt saai. En als Max al de ronden begint af te tellen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

7tje. Begin was aardig en Bottas liet leuke dingen zien, vooral in eau rouge, en posium voor Max is toch wel 1 punt extra voor mij.

Wings