Gok de Pole [13] Grand Prix van België - Spa-Francorchamps

Gestart door BMW.WilliamsF1, 20 augustus 2018 - 23:41:26

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Arthur op 23 augustus 2018 - 20:50:21
Ik volg het niet niet, als de huidige tijd van Matthijs scherper [lager] is dan die van mij waarom zou ik hem dan [automatisch] voorblijven? Mijn tijd staat en blijft staan, wat Matthijs nog doet beïnvloedt mijn tijd niet, die blijft ongewijzigd. Ik anticipeer daar niet op. Dus ik snap je uitlating dan ook niet....
Je staat 8 punten voor, Matthijs kan met zn huidige tijd maximaal 6 (of 7) punten inlopen. t is een simpel rekensommetje, meer niet hoor  :)

Arthur

Ah, prima, maar daar ben ik niet mee bezig, ik zet een tijd op basis van vorig jaar en mogelijke weersomstandigheden en temperaturen. Rekensommetjes m.b.t. tussenstand doe ik niet, teveel gedoe  ;D

Ik zie telkens wel of ik in de buurt zit van de poletijd en wacht dan af wat het oplevert en de nieuwe stand is.

We zullen weer zien in het altijd mooie Spa!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 23 augustus 2018 - 21:13:22
Ah, prima, maar daar ben ik niet mee bezig
ik ook niet, maar toch viel het mij op. Net als dat de tijden weer opmerkelijk dicht bij elkaar liggen. Ik vind het een leuk spelletje, maar als we elkaars tijden niet zouden kunnen zien zou het nog veel leuker zijn. En voor de duidelijkheid, ik merk bij mezelf ook dat ik me laat beinvloeden door andere tijden.


FolkertE


BMW.WilliamsF1


Matthijs

Citaat van: Tuesday op 23 augustus 2018 - 21:06:23
Citaat van: Arthur op 23 augustus 2018 - 20:50:21
Ik volg het niet niet, als de huidige tijd van Matthijs scherper [lager] is dan die van mij waarom zou ik hem dan [automatisch] voorblijven? Mijn tijd staat en blijft staan, wat Matthijs nog doet beïnvloedt mijn tijd niet, die blijft ongewijzigd. Ik anticipeer daar niet op. Dus ik snap je uitlating dan ook niet....
Je staat 8 punten voor, Matthijs kan met zn huidige tijd maximaal 6 (of 7) punten inlopen. t is een simpel rekensommetje, meer niet hoor  :)
Ik was op vakantie tot vandaag en had geen beschikking over mijn Excel-bestand  :) Heb het dus maar op de gok gedaan.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 24 augustus 2018 - 20:36:54
Citaat van: Tuesday op 23 augustus 2018 - 21:06:23
Citaat van: Arthur op 23 augustus 2018 - 20:50:21
Ik volg het niet niet, als de huidige tijd van Matthijs scherper [lager] is dan die van mij waarom zou ik hem dan [automatisch] voorblijven? Mijn tijd staat en blijft staan, wat Matthijs nog doet beïnvloedt mijn tijd niet, die blijft ongewijzigd. Ik anticipeer daar niet op. Dus ik snap je uitlating dan ook niet....
Je staat 8 punten voor, Matthijs kan met zn huidige tijd maximaal 6 (of 7) punten inlopen. t is een simpel rekensommetje, meer niet hoor  :)
Ik was op vakantie tot vandaag en had geen beschikking over mijn Excel-bestand  :) Heb het dus maar op de gok gedaan.
het heet ook 'gok de pole', niet 'bereken de pole met een Excel-bestand' ;)

Mickey

Heerlijke Q, maar wat een geblunder van Red Bull? Waarom waren zij al minuten voor het einde binnen?

FolkertE

Citaat van: Mickey op 25 augustus 2018 - 16:02:58
Heerlijke Q, maar wat een geblunder van Red Bull? Waarom waren zij al minuten voor het einde binnen?
Heerlijke qualificatie, ik kan alleen maar bedenken dat er geen grip meer was in de banden.

Maar mijn gok was beat wel goed geloof ik.


Tuesday

Citaat van: FolkertE op 25 augustus 2018 - 16:12:51
Citaat van: Mickey op 25 augustus 2018 - 16:02:58
Heerlijke Q, maar wat een geblunder van Red Bull? Waarom waren zij al minuten voor het einde binnen?
Heerlijke qualificatie, ik kan alleen maar bedenken dat er geen grip meer was in de banden.

Maar mijn gok was beat wel goed geloof ik.
en ook nog Lewis fan. Hoeveel geluk kun je hebben? ;)

BMW.WilliamsF1

Goeie gok ja! Gokken op een regentijd is altijd lastig, maar deze was heel goed.

De Red Bulls hadden te weinig benzine bij zeiden ze op tv.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2018 - 16:37:56
Citaat van: FolkertE op 25 augustus 2018 - 16:12:51
Citaat van: Mickey op 25 augustus 2018 - 16:02:58
Heerlijke Q, maar wat een geblunder van Red Bull? Waarom waren zij al minuten voor het einde binnen?
Heerlijke qualificatie, ik kan alleen maar bedenken dat er geen grip meer was in de banden.

Maar mijn gok was beat wel goed geloof ik.
en ook nog Lewis fan. Hoeveel geluk kun je hebben? ;)
Niks geluk, gewoon kunde. Hahah

Maar is het zo duidelijk dat ik Lewis fan ben?

BMW.WilliamsF1

Voor de 2e keer in rij een natte kwalificatie. Voor zover ik me kan herinneren is dit in de geschiedenis van Gok de Pole nog niet eerder gebeurd.

De vorige keer behaalde niemand punten, maar deze keer durfde FolkertE het aan om te gokken op regen! Dat pakte goed uit, want hij zat er maar een paar tienden vanaf. Hij is ook de enige met punten en klimt lekker in de stand. Gefeliciteerd met je overwinning! :)

Uitslag Grand Prix van België:

01 - (285 punten) = FolkertE
02 - (000 punten) = Arthur
02 - (000 punten) = BMW.WilliamsF1
02 - (000 punten) = Charrel
02 - (000 punten) = Franky R.
02 - (000 punten) = JS JTD
02 - (000 punten) = Matthijs
02 - (000 punten) = Mickey
02 - (000 punten) = Robbert65
02 - (000 punten) = Sphinx
02 - (000 punten) = Tuesday


De nieuwe tussenstand:

01 - (2721 punten) = Arthur *
02 - (2713 punten) = Matthijs *
03 - (2689 punten) = FolkertE *
04 - (2550 punten) = JS JTD *
05 - (2527 punten) = Tuesday *
06 - (2512 punten) = Sphinx *
07 - (2508 punten) = Mickey *
08 - (2409 punten) = Robbert65 *
09 - (2391 punten) = BMW.WilliamsF1
10 - (2185 punten) = Charrel
11 - (2061 punten) = Henk1987 *
12 - (1943 punten) = Franky R.
13 - (1666 punten) = Sabai *
14 - (  533 punten) = lieven
15 - (  284 punten) = tonytony