f1 tv pro

Gestart door robbert, 21 maart 2018 - 13:05:24

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 februari 2024 - 02:24:07Een stream zonder commentaar vind ik bij viaplay niet zo'n probleem. Na 2 jaar vind ik het commentaar van jut en jul alleen maar erger geworden. Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik heb 10x liever Mol en Plooij dan die 2 van viaplay.
Ik heb een keer geteld hoe vaak ze het bijvoeglijk naamwoord 'absoluut' in een raceverslag gebruikten. Was geloof ik 23 keer.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Breaktest op 24 februari 2024 - 12:59:41
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 februari 2024 - 02:24:07Een stream zonder commentaar vind ik bij viaplay niet zo'n probleem. Na 2 jaar vind ik het commentaar van jut en jul alleen maar erger geworden. Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik heb 10x liever Mol en Plooij dan die 2 van viaplay.
Ik heb een keer geteld hoe vaak ze het bijvoeglijk naamwoord 'absoluut' in een raceverslag gebruikten. Was geloof ik 23 keer.


haha absoluut :D

Dan moet je eens gaan tellen hoe vaak ze beter en beter, sneller en sneller enz gebruiken

Mickey

Dan was het 'de auto wordt lichter en lichter' van Mol nog dragelijker.  ;D

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 februari 2024 - 02:24:07Een stream zonder commentaar vind ik bij viaplay niet zo'n probleem. Na 2 jaar vind ik het commentaar van jut en jul alleen maar erger geworden. Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik heb 10x liever Mol en Plooij dan die 2 van viaplay.

Ik heb ze eens kans gegeven. Maar ik zie ook de verbetering niet.
Het ergste is nog dat we samen zitten en nog steeds veel zaken missen. Bijvoorbeeld Monaco vorig jaar was tenenkrommend.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Alard Kalff het commentaar laten doen met Jeroen Bleekemolen ernaast. Dan is alles opgelost. Want Mol en Plooij zijn wat mij betreft de Bassie en Adriaan van de motorsport, Mol zou goed kunnen zijn als hij niet zo zou schmieren de hele tijd.

Die jongens van Viaplay, die hoor ik al een jaar bijna nooit meer omdat we meestal kozen voor Engels commentaar bij de TVPro uitzendingen. Want dat gebabbel van die gasten was helemaal niet te harden....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 27 februari 2024 - 11:56:51Alard Kalff het commentaar laten doen met Jeroen Bleekemolen ernaast. Dan is alles opgelost. Want Mol en Plooij zijn wat mij betreft de Bassie en Adriaan van de motorsport, Mol zou goed kunnen zijn als hij niet zo zou schmieren de hele tijd.

Die jongens van Viaplay, die hoor ik al een jaar bijna nooit meer omdat we meestal kozen voor Engels commentaar bij de TVPro uitzendingen. Want dat gebabbel van die gasten was helemaal niet te harden....

Mol met iemand er naast zou het beste zijn. Alleen heeft Mol altijd aangegeven dat niet te willen.
En dan niet Jack Plooij er naast, want die vind zichzelf het allerleukste...

Allard Kalff is oké maar zit er soms ook helemaal naast...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Eigenlijk was Kalff als pitreporter en Mol als commentator vroeger een gouden combinatie...
Totdat ze ruzie kregen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Jazeker, dat was het beste.

Ik vind Kalff ook niet goed als commentator. Zit ook vaak maar wat uit zijn nek te lullen hoor.

BMW.WilliamsF1

Bij Viaplay gaat het iig weer lekker. Lewis gaat 8 tienden sneller en hun riepen het al, voordat Lewis over de streep was. Dus iets klopt er hier niet  :D

Robbert65

Misschien een streepje voor, die gasten?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Het is bij mij verlengd voor 95,- . Gelukkig nog geen 120,-😅

Ik zat net trouwens vt1 te kijken met het commentaar van Alard en nog iemand anders. Die zouden van mij ook de race mogen doen. Ze weten teminste waar ze het over hebben en kramen geen onzin uit.

Robbert65

Ja, dat is Jeroen Bleekemolen, dat duo is voor mij ool het bestvin Nederland. Ze doen de F2 ook samen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel