f1 tv pro

Gestart door robbert, 21 maart 2018 - 13:05:24

« vorige - volgende »

Sabai

Ik ga het volgende week zien. Eerst kreeg ik een mail dat het 94,95 pj zou worden. Maar bij mijn account staat nog steeds 64,95. En op de site hebben ze het idd tussen neus en lippen door even verhoogd naar 119,-  :D  Dat was een maand geleden nog niet.

BMW.WilliamsF1

Met dank aan viaplee

Hopelijk volgend jaar de rechten naar een andere partij

Fietser

Had sinds 1 jaar een abonnement van 65 euro. Nu word ik aangeslagen voor 95. Pittige verhoging, maar wat moet je anders. Opzeggen? Lastig, want ik was tevreden met F1 TV, ook met de commentaarstemmen. Een alternatief vinden? Kweetniet, vind het zo'n gedoe om iets te streamen via de Luxemburgers, Oostenrijkers of weet ik veel, bovendien mis ik daarvoor de digitale skills. Kortom: ik blijf bij F1 TV en betaal met gepast chagrijn. Ergens ligt natuurlijk de 'grens van waarde'. En die is voor iedereen anders.

Sabai

Ik deel het met z'n 3en dus dat maakt het wel wat dragelijker  :)

Mickey

Ik hou zowel Viaplay als F1TV. Wil nabeschouwing nog weleens op Viaplay kijken. En ik heb drie dames thuis, die tezamen alle beschikbare streamingapps hebben en gebruiken.

Sabai

Citaat van: Mickey op 21 februari 2024 - 18:13:12Ik hou zowel Viaplay als F1TV. Wil nabeschouwing nog weleens op Viaplay kijken. En ik heb drie dames thuis, die tezamen alle beschikbare streamingapps hebben en gebruiken.


Ik hoorde op de reclames dat je nu bij viaplay gratis f1 pro erbij krijgt. Dus zou in jou geval dan een besparing opleveren.

Mickey

Die meiden hier kijken veel series, ook op Viaplay.  ;)

Breaktest

#22
Citaat van: Mickey op 20 februari 2024 - 12:47:17Serieus? Kan me dat bij zo'n bevlogen liefhebber als jij moeilijk voorstellen. Heb je ook weinig meer te duiden straks.

Tenzij je het niet kan betalen, dan is het anders natuurlijk.
Het is niet dat ik het niet kan betalen; laten we het erop houden dat ik meer van de principes ben.
Een bedrijf als Liberty Media is altijd op zoek naar winstmaximalisatie - en ze weten ook heel goed dat mensen gewoontedieren zijn. Dus ze kijken hoe ver ze 't kunnen verhogen zonder dat fans massaal weglopen.  Als die en masse blijven zitten zullen ze 't over een of twee jaar waarschijnlijk weer flink verhogen.
Daarbij, ik hou van F1 maar vind ook de menselijke maat een beetje zoek. 
Het zal wel even afkicken worden, maar goed, ik overleef 't wel. Per saldo blijft het maar 'een tv-programma' - een paar uurtjes verstrooiing voor de buis. Ik zou voor geen enkel programma dat extra bedrag neerleggen, dus ook voor F1 niet.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Blijf je wel actief hier dan? Als je de races toch niet kijkt, ga ik je reacties hier op voorhand al niet serieus nemen. ;D


;)

Robbert65

bij ons thuis is de kogel door de kerk: Viaplay is in november opgezegd, gewoon omdat ik er zonder F1 toch niet naar kijk, maar we gaan dit seizoen eens kijken of het goed gaat als we alleen F1TV gebruiken.

Als die streams nu niet meer uitvallen of ineens vastlopen de komende tijd, dan houden we het zo. En anders tsja, dan maar weer Viaplay in godsnaam. Wat moet je anders...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik hoop toch echt dat het weer terugkomt bij Ziggo. De beeldkwaliteit was ongeëvenaard en stabiliteit stond überhaupt niet ter discussie.

BMW.WilliamsF1

Ja, het mag van mij ook weer terug naar Ziggo, dat is toch wel de beste optie denk ik. Eventueel RTL, die wilden ook mee gaan bieden. Als het dan op Videoland komt dan zou het ook nog wel te doen zijn :)

Maar vrees dat het toch wel bij een onbetaalbare partij zal blijven, zoals Canal+ die nu ook een vinger in de pap heeft bij Viaprut.

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 21 februari 2024 - 23:02:24
Citaat van: Mickey op 20 februari 2024 - 12:47:17Serieus? Kan me dat bij zo'n bevlogen liefhebber als jij moeilijk voorstellen. Heb je ook weinig meer te duiden straks.

Tenzij je het niet kan betalen, dan is het anders natuurlijk.
Het is niet dat ik het niet kan betalen; laten we het erop houden dat ik meer van de principes ben.
Een bedrijf als Liberty Media is altijd op zoek naar winstmaximalisatie - en ze weten ook heel goed dat mensen gewoontedieren zijn. Dus ze kijken hoe ver ze 't kunnen verhogen zonder dat fans massaal weglopen.  Als die en masse blijven zitten zullen ze 't over een of twee jaar waarschijnlijk weer flink verhogen.
Daarbij, ik hou van F1 maar vind ook de menselijke maat een beetje zoek. 
Het zal wel even afkicken worden, maar goed, ik overleef 't wel. Per saldo blijft het maar 'een tv-programma' - een paar uurtjes verstrooiing voor de buis. Ik zou voor geen enkel programma dat extra bedrag neerleggen, dus ook voor F1 niet.

Dat zie je bij alles he. Spotify wordt elke paar maanden duurder. Netflix ook  ;)

Voor de F1-rechten wordt steeds meer betaald. Linksom of rechtsom moet dat terug verdiend worden.

En je ziet de FOM het Max Verstappen effect in Nederland uitbuit. In België zijn de prijsverhogingen niet zo hoog voor F1 TV Pro, Liberty Media weet dat de Verstappen fans toch wel willen kijken en waarschijnlijk sneller een prijsverhoging accepteren voor komend jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 22 februari 2024 - 20:25:46Ja, het mag van mij ook weer terug naar Ziggo, dat is toch wel de beste optie denk ik. Eventueel RTL, die wilden ook mee gaan bieden. Als het dan op Videoland komt dan zou het ook nog wel te doen zijn :)

Maar vrees dat het toch wel bij een onbetaalbare partij zal blijven, zoals Canal+ die nu ook een vinger in de pap heeft bij Viaprut.

Ik vond Jack Plooij bloed irritant bij Ziggo. En Olav Mol is goed, maar maakte ook steeds vaker fouten, en begon zichzelf iets te leuk te vinden...
Maar de beeldkwaliteit was wel superieur aan Viaplay en we hadden nooit vast lopende streams of streams zonder commentaar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Een stream zonder commentaar vind ik bij viaplay niet zo'n probleem. Na 2 jaar vind ik het commentaar van jut en jul alleen maar erger geworden. Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik heb 10x liever Mol en Plooij dan die 2 van viaplay.