f1 tv pro

Gestart door robbert, 21 maart 2018 - 13:05:24

« vorige - volgende »

robbert

Er gaat normaal een officiele zender van formule 1 uitkomen. Weet er iemand wanneer men daarmee begint? Want ik vind daar niks van terug

BMW.WilliamsF1

Ik heb op Google F1 TV Pro ingetypt en de 1e hit was al meteen raak:

https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/2/formula-1-to-launch-f1-tv-a-live-grand-prix-subscription-service.html

Het komt er aan, maar is er nog niet.

P.S.: In Nederland komt dit (nog) niet, maar wel in België.

robbert

ja dat had ik ook gevonden. Maar ik dacht dat er iemand zou weten wanneer die online kwam, aangezien de trainingen morgen al beginnen....

BMW.WilliamsF1

Ik heb gelezen dat dit later dit seizoen pas gaat gebeuren.


Matthijs

Bovendien doet Nederland nog niet mee met de eerste lichting, dus wij moeten sowieso langer wachten.

BMW.WilliamsF1

idd, maar als je in NL woont en je hebt geen Ziggo of wilt toch alles volgen dan heb je voor een tientje per maand al Ziggo Sport Go. Of iemand die toevallig Ziggo+Vodafone heeft en toevallig Ziggo Sport als gratis zenderpakket heeft ff lief aankijken om hem in te laten loggen op bijv. je iPad, dan kun je t ook volgen :)

gloudiesaurus

Ben benieuwd wat je kan met een abonnement ook oude beelden etc. terug kijken?

In het artikel staat dit:
CitaatF1 TV will only be available in countries where the local broadcaster has given up its exclusive digital rights under new or renegotiated deals.

Ziggo wil haar exclusieve contract met Formule 1 verlengen. Zou betekenen dat het voor Nederland voorlopig niet beschikbaar komt. Is natuurlijk ook niet nodig als je Ziggo hebt, dan zie je alles al  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Liberty Media en VodafoneZiggo zijn zusterondernemingen, beide eigendom van Liberty Global. Ik denk daarom niet dat contractonderhandelingen ingewikkeld zullen zijn :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Edwin90

Citaat van: gloudiesaurus op 22 maart 2018 - 23:44:21
Ben benieuwd wat je kan met een abonnement ook oude beelden etc. terug kijken?

In het artikel staat dit:
CitaatF1 TV will only be available in countries where the local broadcaster has given up its exclusive digital rights under new or renegotiated deals.

Ziggo wil haar exclusieve contract met Formule 1 verlengen. Zou betekenen dat het voor Nederland voorlopig niet beschikbaar komt. Is natuurlijk ook niet nodig als je Ziggo hebt, dan zie je alles al  ;)

Ik zou Ziggo any time of the day inruilen voor F1TV. Engels commentaar. Olav Mol is sinds Max Verstappen er is om te janken, Jack Plooij hoef ik het niet eens over te hebben. Het programma om de races heen ook trouwens.

Arthur

Dat programma er om heen... Morgen zit er die Bart Chabot weer. Dus niet extra vroeg mijn bed uit!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Ik zat net op Youtube ff wat te kijken van Sky Sports, dat is toch wel een heel aantal tandjes beter dan wat Ziggo doet. Maar goed, Sky Sports heeft denk ik ook wel een stuk groter budget en betere oud coureurs als analysten.

Voor NL vind ik het zo slecht nog niet, maar ik vind t wel jammer dat ze steeds de zelfde gasten hebben. Die Chabot mogen ze wat mij betreft ook thuis laten. Ik neem het mooi op, dan kan ik de onzin uit de voorbeschouwing iig doorspoelen :P

Wat me ook opviel trouwens, maar das weer de FOM zelf. Waar zijn de bandencompounds als je ze nodig hebt? Max en Ric reden dus op de supersofts, het is dat Olav het zei, maar heb t niet 1 keer in beeld gezien. Ik zou het wel fijn vinden als de bandencompounds er weer bij komen te staan in de tijdenlijst.

Breaktest

Ik begrijp dat het abonnement bij TV Pro dit seizoen verdubbeld wordt (was €64,50 voor een jaar, nu 11,90 /mnd = 119,- over 10 mnd). Da's mij veel te gortig, dus heb 't opgezegd. Ik denk dat ik het voortaan maar hou bij de samenvattingen door de NPO.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Serieus? Kan me dat bij zo'n bevlogen liefhebber als jij moeilijk voorstellen. Heb je ook weinig meer te duiden straks.

Tenzij je het niet kan betalen, dan is het anders natuurlijk.

gloudiesaurus

Heb wel gehoord dat een aantal mensen die al een abonnement hadden, het nieuwe jaar tegen de oude prijs verlengd is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is