Formula 1 Gran Premio Heineken d'Italia

Gestart door Mickey, 31 augustus 2017 - 07:43:39

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Jozef op 03 september 2017 - 15:08:07
Dat komt omdat je weer dingen leest die er niet staan.

Als ik de commentaren zie is er weinig mis met mijn begrijpend lezen.

Enfin, ik heb redelijk genoten van de race. Op Lewis na. One-man-show. Mercedes en Lewis domineren wederom. Slecht voor de sport, goed voor Lewis en Mercedes.

De veren zijn voor:
Stroll, Ocon en Ricciardo.

Geheel naar verwachting:
Hamilton, Bottas en Vettel.

Opmerkingen plaats ik bij:
Max. Iets meer geduld had hem verder gebracht.
Kimi. Verdedigend racen kan gewoon. Zie Stroll, Ocon etc etc.
Massa: Rijdt niet alleen op de wereld. Er is plaats genoeg voor 2 man.
Magnussen: Gebruikt goeie drugs.
Romain: Die witte poeder bij Kevin in de tas zijn geen geheime Deense kruiden. :)

robbert

Citaat van: Wings op 03 september 2017 - 15:50:49
Citaat van: Jozef op 03 september 2017 - 15:08:07
Dat komt omdat je weer dingen leest die er niet staan.


Enfin, ik heb redelijk genoten van de race. Op Lewis na. One-man-show. Mercedes en Lewis domineren wederom. Slecht voor de sport, goed voor Lewis en Mercedes.



Dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn hoor. Mercedes heeft een te grote voorsprong op de rest, is moeilijk om deze terug in te halen. Mss in singapore maar de andere circuits zijn weer powercircuits

Sabai

Het gaat nu toch echt wel tijd worden dat Max eens wat meer geduld moet gaan krijgen. Een race win je niet in 3 ronden. Hij moet zijn kansen afwachten en dan toeslaan en niet in 1 keer naar voren willen.

robbert

Citaat van: Sabai op 03 september 2017 - 17:12:30
Het gaat nu toch echt wel tijd worden dat Max eens wat meer geduld moet gaan krijgen. Een race win je niet in 3 ronden. Hij moet zijn kansen afwachten en dan toeslaan en niet in 1 keer naar voren willen.

hij wilt racen, is een echte racer. Maar duels kunnen nu eenmaal verkeerd aflopen. Komt wel goed

Wings

Citaat van: robbert op 03 september 2017 - 16:15:35
Dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn hoor. Mercedes heeft een te grote voorsprong op de rest, is moeilijk om deze terug in te halen. Mss in singapore maar de andere circuits zijn weer powercircuits

De circuits die nu komen hebben een ander karakter. Dus even afwachten. Maar Seb moet nu winnen wil hij kans behouden.

Sabai

Citaat van: robbert op 03 september 2017 - 17:21:39
Citaat van: Sabai op 03 september 2017 - 17:12:30
Het gaat nu toch echt wel tijd worden dat Max eens wat meer geduld moet gaan krijgen. Een race win je niet in 3 ronden. Hij moet zijn kansen afwachten en dan toeslaan en niet in 1 keer naar voren willen.

hij wilt racen, is een echte racer. Maar duels kunnen nu eenmaal verkeerd aflopen. Komt wel goed

Het gebeurt nu een beetje te vaak i.m.o.  Hij raakt gefrustreerd op deze manier.

robbert

Citaat van: Sabai op 03 september 2017 - 18:32:37
Citaat van: robbert op 03 september 2017 - 17:21:39
Citaat van: Sabai op 03 september 2017 - 17:12:30
Het gaat nu toch echt wel tijd worden dat Max eens wat meer geduld moet gaan krijgen. Een race win je niet in 3 ronden. Hij moet zijn kansen afwachten en dan toeslaan en niet in 1 keer naar voren willen.

hij wilt racen, is een echte racer. Maar duels kunnen nu eenmaal verkeerd aflopen. Komt wel goed

Het gebeurt nu een beetje te vaak i.m.o.  Hij raakt gefrustreerd op deze manier.

ja gefrustreerde piloten doen nu eenmaal domme dingen. Vorig jaar was het vettel, en dan nog tegenover verstappen.

robbert

Citaat van: Wings op 03 september 2017 - 17:52:09
Citaat van: robbert op 03 september 2017 - 16:15:35
Dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn hoor. Mercedes heeft een te grote voorsprong op de rest, is moeilijk om deze terug in te halen. Mss in singapore maar de andere circuits zijn weer powercircuits

De circuits die nu komen hebben een ander karakter. Dus even afwachten. Maar Seb moet nu winnen wil hij kans behouden.
er komen nog veel hogesnelheidscircuits, dus voor mercedes. Er komt nog 1 (max 2) circuit waar ferrari sneller kan zijn dan mercedes en dat is singapore en mss nog abu dhabi. Als de rest gewonnen word door hamilton, en vettel wint max nog 2keer, dan is het zeker voor hamilton binnen

Jozef

Abu Dhabi met zijn twee ultralange rechte stukken is ook voor Mercedes hoor. Dan is het nog eerder Interlagos waar Ferrari sterk kan zijn.

Maar ik ben het met je eens hoor, na Singapore lijken er geen circuits meer aan te komen die Ferrari op het lijf geschreven staan.

robbert

idd, bij deze is de kampioen zo goed als bekend. Zonder pech haalt hamilton makkelijk de titel, en niet onverdiend. Hij de beste van allemaal, zoals hij in italie ook gereden heeft en reageert op het boegeroep van de tifosi. Een echte kampioen!!

Matthijs

Als Hamilton wint is hij inderdaad een terechte kampioen, maar zo vanzelfsprekend vind ik het allemaal niet dit seizoen. Ferrari verrast me op banen waarvan ik vooraf dacht dat ze kansloos zouden zijn.

robbert

ja maar dat had te maken met dat mercedes de banden niet begreep, maar nu begrijpen ze ook beter de banden, dus nu zijn ze helemaal compleet om hamilton terug kampioen te maken

Tuesday

Citaat van: robbert op 04 september 2017 - 13:21:50
ja maar dat had te maken met dat mercedes de banden niet begreep, maar nu begrijpen ze ook beter de banden, dus nu zijn ze helemaal compleet om hamilton terug kampioen te maken
dat was in Hongarije nog en in Belgiƫ kon Ferrari ook prima volgen. Ik denk dat ze een heel eind kunnen komen met die auto, alleen heeft het geen echte wapens zoals Mercedes dat wel heeft met hun extra kwalificatiesnelheid en topsnelheid op de rechte stukken. Mercedes heeft de beste papieren, maar er is nog helemaal niks beslist.

Mickey

Zou voor het spelletje wel weer leuk zijn als Hemmie 'm in de vangrail zet of zo, in Singapore. Zachtjes hoor, gewoon een dnf'je zonder kleerscheuren. :P

Jozef

Hij heeft 2016 zo al verloren. Twee jaar na mekaar is me net te veel pret voor de Hamilton-haters...