Gok de Pole [10] Grand Prix van Engeland - Silverstone

Gestart door BMW.WilliamsF1, 01 juli 2017 - 19:41:54

« vorige - volgende »

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Shit, ik wilde hem een paar minuten voor 10:00 nog 2 tienden omlaag zetten, maarja dan belt er een klant en is het ineens 10:04  :o

Nu afwachten :-P

Robbert65

voorlopig lage 1:28'ers. Er is geen peil op te trekken. Althans, voor mij niet ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


FolkertE


Charrel

Nog een paar minuten regen, hopen dat de baan "redelijk" snel opdroogt en dat ze in Q3 op slicks kunnen..

Charrel

Een 1:26.600.. Blij dat Lewis weer ff sneller ging! Volgens mij is deze voor Sphinx  :)

Mickey


BMW.WilliamsF1

Had eerst een 1:26,333 in gedachte, maar helaas een 1:25 van gemaakt :(

Mickey

Had eerst een 1:26.677 staan. Ook wel jammer ja.

Sphinx

ik scoor dankzij mn porsche fascinatie niet onaardig ja, maar het is volgens mij heel close met lieven (paar duizendsten)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Citaat van: Sphinx op 16 juli 2017 - 10:09:43
ik scoor dankzij mn porsche fascinatie niet onaardig ja, maar het is volgens mij heel close met lieven (paar duizendsten)

Hoezo dankzij je Porsche fascinatie?  :)

Sphinx

Ik heb niks met berekeningen van dit soort dingen en doe altijd een semi-lukrake gok, Charrel. Meestal eindigt die op 123, 456 of 678 oid. En soms ook op Porsche codes: 911, 935, 928, 908.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Citaat van: Sphinx op 17 juli 2017 - 09:53:27
Ik heb niks met berekeningen van dit soort dingen en doe altijd een semi-lukrake gok, Charrel. Meestal eindigt die op 123, 456 of 678 oid. En soms ook op Porsche codes: 911, 935, 928, 908.

Ahh, zal er is op letten  :D

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel