Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

C.G. de Beaufort

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2018 - 13:09:16
Zij nemen het ook maar gewoon over van de Daily Mail. De minst betrouwbare krant van de UK...

Tuurlijk, allemaal 'nepnieuws', zoals b.v. BZ Ollongren(D66) dit beweerd.

Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

Zo, nu geloof ik het wel. Zeer interessante move en ik denk dat het voor hem een goede beslissing is.

Ik zie een Sainz-Ricciardo-ruil nog wel voor het einde van dit seizoen gebeuren.

Tuesday

Die zag ik niet aankomen. Zou Renault wat extra geld op tafel hebben gelegd om RBR een loer te draaien? Ik kan iig wel begrijpen dat Ricciardo voor het geld kiest ipv een betere auto maar wel naast Verstappen. Gaat m wel overwinningen kosten, ik denk niet dat we de komende 2 jaar een shoey gaan zien.

Mickey

Ricciardo stelt zijn financiële toekomst veilig. Zijn sportieve toekomst is hiermee beduidend minder zeker.

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 03 augustus 2018 - 14:17:43
Ricciardo stelt zijn financiële toekomst veilig. Zijn sportieve toekomst is hiermee beduidend minder zeker.

Nah is ergens bekend gemaakt dat Ricciardo gaat verdienen?
Denk dat hij bij Red Bull ook niet slecht verdiende.

Wellicht zit Ricciardo de combi Red Bull - Honda niet zitten? En voor het fabrieksteam van Renault kiest?

Daarnaast klinkt het ook niet onlogisch dat Ricciardo niet tweede viool wil spelen bij Red Bull.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ben ook wel benieuwd wie hem opvolgt!
Sainz - Gasly zijn de enige echte Red Bull coureurs die aanmerking komen denk ik.

In de Formule 2 of daaronder rijden momenteel ook geen grote talenten rond.
Of kan Red Bull Norris los weken bij McLaren? Maar die verwacht ik dan ook eerder in de Formule 2.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Olaf7979

Zo de dollars krijgen de voorkeur boven de punten bij Ricardo. Het is zijn keuze en misschien heeft Renault wel een mooi verhaaltje verteld en is hij erin getrapt. Kijken hoe lang hij tevreden blijft met 7e of 8e plek.

Wat interessanter is wie gaat er naast Max rijden? Bij Sainz krijg ik het vermoeden dat het gedoe bij torro Rosso een vervolg krijgt. Gaisly heeft al een jaar met de Honda motor gereden en misschien een lichte voorkeur. Leuker voor ons zou een onverwachte coureur zijn. Wat als Alonso zich beschikbaar stelt, dat zou wat zijn hahhahah kansloos ik weet het.

Voor torro Rosso word het bij een vertrek van Gaisly lastig. Ik zie niet dat Hartley hierdoor toch mag blijven. Misschien mag Honda wel een coureur van hun aanstellen of oud coureur Buemi weer een kans. Kan ook een coureur uit de formule 2 worden.

Ra ra wat gaat het worden  ;D ;D ;D

gloudiesaurus

Ja er is beweging! En onverwachts.. iedereen dacht toch dat Ricciardo zou blijven. Ook nadat Ricciardo zei dat het voor Spa wel geregeld zou zijn. Hij zei er natuurlijk niet bij dat dit bij Renault zou zijn  ;)

Sainz en Verstappen dat ligt elkaar niet zo... ben benieuwd of Red Bull dit wel. Zal zeker niet de voorkeur van Max Verstappen hebben denk ik.

Gasly doet het goed bij Toro Rosso dus zou kunnen doorschuiven.

Als ik Red Bull was dan Norris in die Toro Rosso? Naar het schijnt is hij vrij man als hij voor september geen F1-stoeltje krijgt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik denk dat naar Renault verhuizen net geen financiële keuze is, maar een zuiver sportieve. Ik denk dat hij bij Renault beduidend meer kans heeft om zijn carrière extra glans te geven dan bij Red Bull.

Tuesday

Citaat van: Olaf7979 op 03 augustus 2018 - 15:07:42
Zo de dollars krijgen de voorkeur boven de punten bij Ricardo. Het is zijn keuze en misschien heeft Renault wel een mooi verhaaltje verteld en is hij erin getrapt. Kijken hoe lang hij tevreden blijft met 7e of 8e plek.

Wat interessanter is wie gaat er naast Max rijden? Bij Sainz krijg ik het vermoeden dat het gedoe bij torro Rosso een vervolg krijgt. Gaisly heeft al een jaar met de Honda motor gereden en misschien een lichte voorkeur. Leuker voor ons zou een onverwachte coureur zijn. Wat als Alonso zich beschikbaar stelt, dat zou wat zijn hahhahah kansloos ik weet het.

Voor torro Rosso word het bij een vertrek van Gaisly lastig. Ik zie niet dat Hartley hierdoor toch mag blijven. Misschien mag Honda wel een coureur van hun aanstellen of oud coureur Buemi weer een kans. Kan ook een coureur uit de formule 2 worden.

Ra ra wat gaat het worden  ;D ;D ;D
vanwege de overstap naar Honda en de slechte sfeer destijds bij STR tussen Sainz en Max, denk ik dat RBR voor Gasly gaat. Echte andere kanshebbers zie ik niet. Leclerc en Ocon zouden het kunnen en misschien wel willen, maar mogen denk ik niet weg. Alonso is vrij, maar durft die naast Max in te stappen en wil RBR dat uberhaupt? ik denk het niet. Maar stiekem hoop ik daar wel een beetje op.

gloudiesaurus

Leclerc = Ferrari
Ocon = Mercedes

In Formule 2 heb je Russel (Mercedes) en Lorris (McLaren) die het heel goed doen.
Alleen heeft Red Bull Daniel Ticktum in de Formule 3. Maar zo'n grote indruk maakt hij nog niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2018 - 15:22:43
Ik denk dat naar Renault verhuizen net geen financiële keuze is, maar een zuiver sportieve. Ik denk dat hij bij Renault beduidend meer kans heeft om zijn carrière extra glans te geven dan bij Red Bull.
omdat ie van Verstappen verlost is? of omdat daar gewoon meer kansen liggen? Waarom heeft het zo lang geduurd dan? Als Renault idd richting niveau Mercedes en Ferrari wil, dan denk ik dat ze best bereid zijn om 15 miljoen voor Ricciardo op tafel te leggen en gezien de sfeer tussen beide teams geloof ik wel dat ze Ricciardo een nog grotere worst hebben voorgehouden.

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 03 augustus 2018 - 15:26:53
Leclerc = Ferrari
Ocon = Mercedes

In Formule 2 heb je Russel (Mercedes) en Lorris (McLaren) die het heel goed doen.
Alleen heeft Red Bull Daniel Ticktum in de Formule 3. Maar zo'n grote indruk maakt hij nog niet...
Ocon mocht eventueel naar Renault, Mercedes zit voor de komende 2 jaar sowieso vol. Leclerc is denk ik wel 100% uitgesloten.

Jozef

Red Bull heeft Alonso al eens afgewezen en ik zie geen reden waarom ze nu ineens wel die kaart zouden trekken...

Ik zie ook weinig reden om een talent als Sainz te laten schieten. Die spanning tussen Verstappen en Sainz was volgens mij toch ook een beetje opgeklopt door de media en door de fans van beide heren, ik denk niet dat hier een probleem is dat RBR niet aankan. Gasly doet het goed bij STR, maar ik schat Sainz toch nog een trapje hoger in, en bij Red Bull willen ze eerst en vooral toch gewoon hun beste coureurs in de beste auto's, lijkt me.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2018 - 15:43:04
Red Bull heeft Alonso al eens afgewezen en ik zie geen reden waarom ze nu ineens wel die kaart zouden trekken...

Ik zie ook weinig reden om een talent als Sainz te laten schieten. Die spanning tussen Verstappen en Sainz was volgens mij toch ook een beetje opgeklopt door de media en door de fans van beide heren, ik denk niet dat hier een probleem is dat RBR niet aankan. Gasly doet het goed bij STR, maar ik schat Sainz toch nog een trapje hoger in, en bij Red Bull willen ze eerst en vooral toch gewoon hun beste coureurs in de beste auto's, lijkt me.
je zegt zelf al dat ze Alonso eens afgewezen hebben, ze gaan dus niet altijd voor de best beschikbare coureur. Verder hebben ze Sainz al laten vertrekken naar Renault, maar die willen hem nu vervangen door Ricciardo. Ik betwijfel of RBR zo maar wat ze nu terug krijgen van Renault in hun auto gaan zetten. Ik denk dat ze dan toch liever gaan voor 'Honda-man' Gasly gaan dan voor inruilmateriaal van Renault. Dat gaan ze misschien toch als een soort afgang ervaren.