Circuito de Cataluña, Barcelona Voorjaarstestsessies 2017

Gestart door Robbert65, 14 februari 2017 - 15:02:45

« vorige - volgende »

Tuesday

leeggemaakt wegens storing. Even opnieuw posten graag.

Robbert65

Ik weet niet wat er met Tuesdays post aan de hand is, maar hij doet erg raar, er is niets zichtbaar (op mijn scherm) en hij beweegt op en neer. Net of we een huisdier op het forum hebben. Mij ontbreekt de tijd vandaag er goed naar te kijken.

Tuesday, kijk je er nog even naar? als het niet op te lossen is, verwijder m dan en plaats opnieuw. Ben ik de enige die hieronder lijd? ladanmazitte...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

De Twitter-video die hij postte, draait inderdaad in de soep.

FolkertE


Tuesday

oh, sorry. Dacht dat ie in eerste instantie wel werkte, maar weet het ook niet zeker meer. Hoe dan ook, het was deze video:


en dit was Stroll:

Matthijs

Het begint nu wel een beetje gênant te worden voor Stroll. Natuurlijk moet je met testen de limiet opzoeken maar zojuist heeft hij voor de derde keer de macht over het stuur verloren en nu dus in de muur.

Jozef


Tuesday

Citaat van: Matthijs op 01 maart 2017 - 16:21:26
Het begint nu wel een beetje gênant te worden voor Stroll. Natuurlijk moet je met testen de limiet opzoeken maar zojuist heeft hij voor de derde keer de macht over het stuur verloren en nu dus in de muur.
ach ja, geef die jongen ff de tijd. Goed teken dat de overstap van F3 naar F1 weer groter is geworden. 2 onschuldige schuivers en wellicht een crash door vermoeidheid. t is niet het beste begin, maar hij heeft toch ook meer dan 100 ronden kunnen maken.

Van Wijk

Wat Stroll betreft, ik weet het ook niet zo goed. Geen lekker begin maar
langs de andere kant....kun je het hem kwalijk nemen?
Misschien is de opdracht van het team wel : Push the limits....
Tja, en dan kan het soms er net overheen zijn...

Maikel0230

Kan altijd gebeuren bij een rookie natuurlijk. Zijn teamgenoot aan de andere kant van de box had toen die zijn debuut maakte in 2002 ook een spin syndroom als ik mij niet vergis, en die is al bij al ook goed terecht gekomen. Natuurlijk krijg je de verwachte reacties op hem nu aangezien vaderlief toch best wel wat geld overheeft voor de carrière van zijn zoon. Er zijn zelfs al grapjassen die zo'n website gemaakt hebben als destijds met Maldonado.

De keerzijde is natuurlijk wel dat je van een coureur verwacht enige voorzichtigheid in te bouwen als je weet dat die vleugel gloednieuw ingevlogen is om de twee specimen die hij de dag ervoor al aan gort gereden heeft te vervangen. Daarbij heeft Stroll ook nog zijn crashreputatie van in de F3. Daarvoor kreeg hij zelfs een raceban alvoorens hij zijn seizoen omdraaide en kampioen werd.

Het is nog vroeg maar nu moet hij weerbaarheid tonen en volgende week zonder kleerscheuren zich klaarmaken voor zijn debuut.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Natuurlijk is het voor een deel onervarenheid en voor een deel botte pech, dus natuurlijk krijgt Stroll wel meer credits en verdient hij geduld. Maar het is natuurlijk wel super lullig als tot tweemaal toe de kostbare en uiterst belangrijke wintertrainingen moeten worden stopgezet omdat jij de auto niet op de baan weet te houden.

Daarentegen was Massa inderdaad als rookie ook crash happy en is hij vervolgens uitgegroeid tot een zeer degelijke en zelfs voorzichtige coureur.

Robbert65

Maar we willen graag coureurs die op de limiet nog zuiver sturen toch? Ik bedoel, jong of niet, ervaren of niet, de snelheid en de degelijkheid bepalen samen de kwaliteit van een rijder...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 02 maart 2017 - 09:41:33
Maar we willen graag coureurs die op de limiet nog zuiver sturen toch? Ik bedoel, jong of niet, ervaren of niet, de snelheid en de degelijkheid bepalen samen de kwaliteit van een rijder...
Mee eens. Daarom is het geen probleem om af en toe van de baan te gaan om de grens op te zoeken. Maar de wintertests zijn niet bedoeld om de grens op te zoeken, dan is het de bedoeling om alles te checken en te testen. Maargoed, ik ga er vooralsnog vanuit dat het botte pech en onervarenheid was van Stroll.

Jozef

Het gebeurt drie keer in anderhalve dag, dan is het toch geen botte pech meer?

Matthijs

Citaat van: Jozef op 02 maart 2017 - 11:11:21
Het gebeurt drie keer in anderhalve dag, dan is het toch geen botte pech meer?
Nee maar wel dat je tot twee keer toe schade rijdt. En dat je daardoor niet meer kan testen.