Merry Christmas

Gestart door Geer, 23 december 2016 - 11:42:04

« vorige - volgende »

Geer

Langs deze weg wil ik iedereen een fijn kerstfeest wensen!


Fabian

Ik doe gezellig mee. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2017!

Jehoentelaar


Robbert65

Iedereen een mooie kerst, een fijne jaarwisseling enz. enz. enz.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Het gourmetstel weer onder het stof vandaan en het pak weer ontdaan van plooien. Gelukkig dat de deur naar binnen draait want de kerstdagen staan voor de deur. Voor mij betekent dat samenzijn. Samenzijn met dierbaren. Een luxe die ik koester en hoop dat het lang voortduurt. Ik hoop dat iedereen daar zo intens van geniet als ik ook. Fijne kerstdagen en een goeie jaarwisseling. Kijk uit met vuurwerk en oversteken. ;)

Geer

Citaat van: Wings op 24 december 2016 - 11:33:09
Het gourmetstel weer onder het stof vandaan en het pak weer ontdaan van plooien. Gelukkig dat de deur naar binnen draait want de kerstdagen staan voor de deur. Voor mij betekent dat samenzijn. Samenzijn met dierbaren. Een luxe die ik koester en hoop dat het lang voortduurt. Ik hoop dat iedereen daar zo intens van geniet als ik ook. Fijne kerstdagen en een goeie jaarwisseling. Kijk uit met vuurwerk en oversteken. ;)
Mooi gezegd.
Dat moet je inderdaad koesteren;voor je het weet is het weg/voorbij.

Mickey

Cheers gents. Hier zijn de vreet- en zuipdagen ook weer met volle overtuiging beleefd. Nu nog ff 30 mio winnen zaterdag.