Het Grote Presentatietopic 2017

Gestart door Jehoentelaar, 20 december 2016 - 20:56:50

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Jehoentelaar op 18 februari 2017 - 12:02:59
Citaat van: Robbert65 op 18 februari 2017 - 09:39:29
Citaat van: Jehoentelaar op 17 februari 2017 - 23:25:31
Sinds wanneer is het trouwens normaal dat moderatoren zonder aankondiging in andermans posts gaan zitten wroeten?
Ik dacht dat je het wel fijn zou vinden als ik Williams er even bij zette in het rijtje. Kennelijk dacht ik fout. Sorry.

Oh nee dat is prima, maar laat het even in de post zelf of in een post hier weten. Wel zo netjes! ;)

Heb er wel FW40 van gemaakt ;) Er stond FW14  :D

Jehoentelaar

Huh, maar die is toch net gepresenteerd? :P


BMW.WilliamsF1

hahaha  ;D

Was wel een mooie wagen  :o

Wallie

#78
De nieuwe Sauber:


Bijzondere airbox, maar ook de livery vind ik wel erg tof!




Edit: foto beetje verkleind ;)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

FolkertE

Wauw.

Wel een beetje teleurgesteld in de neus, maar misschien dat Sauber nog achterloopt met de ontwikkeling en dat Ferrari, Mclaren, Mercedes en RBR een betere en mooiere neus hebben.

Matthijs

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de nieuwe auto's mooi/agressief/snel vind of lomp/groot. Ik wacht nog even met mijn mening totdat ik ze zie rijden.

Matthijs

En: geen hoofdsponsor, oude motor... Ik hou mijn hard vast voor Sauber. Zou(ber) me niks verbazen als dit hun laatste jaar is.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 20 februari 2017 - 11:35:15
En: geen hoofdsponsor, oude motor... Ik hou mijn hard vast voor Sauber. Zou(ber) me niks verbazen als dit hun laatste jaar is.

Zolang Ericcson en zijn sponsoren er geld in stoppen is er niks aan de hand. Maar de auto is wel erg sponsorloos nu Banco do Brasil is verdwenen.
Wel een fraaie livery!

Auto's zien er een stuk agressiever uit, meer als racebolides.

Qua neus, dit had de Williams FW40 ook.

Denk wel dat Sauber het met de Ferrari-motor van 2016 zwaar krijgt. Die motor is sowiezo al minder dan wat Sauber vorig jaar had, de Mercedes-motor. Ik zie ze als rode lantaarn, zeker nu Manor er niet meer bij is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Sauber reed in 2016 ook met Ferrari, dus ze rijden nu met dezelfde motor als vorig jaar.

robbert

Citaat van: Matthijs op 20 februari 2017 - 11:34:02
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de nieuwe auto's mooi/agressief/snel vind of lomp/groot. Ik wacht nog even met mijn mening totdat ik ze zie rijden.

ja idd, en zal het inhalen bevorderd worden met deze types wagens of wordt er telkens treintje gereden?

Matthijs

Citaat van: robbert op 20 februari 2017 - 13:37:00
ja idd, en zal het inhalen bevorderd worden met deze types wagens of wordt er telkens treintje gereden?
Ik denk geen van beide. Ik denk niet dat inhalen makkelijker wordt maar ook niet dat inhalen onmogelijk wordt. Maar we gaan het zien.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 20 februari 2017 - 11:35:15
En: geen hoofdsponsor, oude motor... Ik hou mijn hard vast voor Sauber. Zou(ber) me niks verbazen als dit hun laatste jaar is.
er zijn maar 10 teams dit jaar, dus ze krijgen volgens mij minstens zoveel prijzengeld als vorig jaar. De oude motor zal een stuk goedkoper zijn en dat ze al vrij snel voor Wehrlein kozen geeft ook wel aan dat ze het geld niet meer zo hard nodig hebben of dat Wehrlein een grote zak geld meeneemt. Al met al idd wel de nr 1 kandidaat voor de rode lantaarn. Maar wel weer een mooie auto/livery!

Jehoentelaar

Beauty! Eerste gedachte was de Ligier uit 1996. Uiteraard de auto die we enkel achteraan gaan zien (tenzij de chaos een keer losbarst), maar het zal voor Sauber misschien goed zijn om een budgetjaar erin te gooien met de zekerheid dat de tiende plek sowieso wordt bereikt.

De OP probeer ik overigens zoveel mogelijk dagelijks bij te werken.

Matthijs

Mag de foto iets kleiner? De layout gaat naar de haaien.

BMW.WilliamsF1

Jup, heb m wat verkleind ;)


Wel mooie auto, maar idd wat sponsorloos. Als Manor nou wel mee had gedaan dan had t voor Sauber nog lastig geworden om weer P10 te eindigen. Ze denken zelf ergens in de middenmoot terecht te komen, maar ik zou niet weten waarom met een 2016 Ferrari motor. Of moet zijn dat het chassis ineens zo geweldig is, maar ik vrees van niet :P