Het Grote Presentatietopic 2017

Gestart door Jehoentelaar, 20 december 2016 - 20:56:50

« vorige - volgende »

Robbert65

Het klopt helemaal wat je zegt, er is geen speld tussen te frotten. Ik heb jaren met één been in België gestaan, qua werk. Leuk hoor. Goeie lunches. Augustus vrij. Fijne collegae, uiterst beleefd en voorkomend.

Die melodieuze analyse van Sickinghe is de spijker (nagel) op zijn kop, overigens. Het is niet beter uit te leggen en volledig waar, "wij" zijn cultuurbarbaren en onachtzame hooligans in vergelijking met de Belg, zij appreciëren dat niet en dat is volkomen terecht. Enfin, "wij" kunnen daar, van hen nog wel wat leren in het algemeen gesproken.

Maar d'n Bels zou wellicht ook wat minder xenofoob kunnen zijn en de dorpsmentaliteit wat af moeten schudden. Die corruptie, dat nepotisme, cliëntellisme dat de maatschappij en de besluitvorming daar verziekt nog daar gelaten. En dan die enorme berg parlementen! Die gekunstelde constructie van gewesten met ieder hun eigen regering en volksvertegenwoordiging!

Maar wat anders. Dat bier daar. Da's dan weer wel oké, toch?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik vind belgen hetzelfde als Nederlanders ze zijn alleen wat minder direct. Wat ze vaak juist weer waarderen van ons. Althans dat zeggen ze mij altijd ☺  :)

Matthijs

Wat tussen België en Nederland speelt geldt ook voor Duitsland en Nederland maar dan andersom. Het kleine land is altijd veel meer bezig met het grote land dan andersom. Om de parallel met Spanje weer te trekken: ik denk dat Portugal zich veel drukker maakt om Spanje dan andersom.

Robbert65

STR kondigt zojuist aan:
26-2-17 16:30
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Volgens de administratie zijn er nu dus zes presentatiemomenten bekend. Kan zijn dat ik wat heb gemist.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ziet er uit zoals een F1 auto er uit hoort te zien  8)

Matthijs

Niet schokkend anders maar wel mooi. Jammer van die neus, ik dacht dat we er vanaf waren. Al kan ik hier natuurlijk veel beter mee leven dan 2-3 jaar geleden.

robbert

ziet er idd goed uit. Maar kan tegen de officiele voorstelling of race al helemaal anders uitzien zonder die belachelijke neus

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 17 februari 2017 - 12:54:27
Niet schokkend anders maar wel mooi. Jammer van die neus, ik dacht dat we er vanaf waren. Al kan ik hier natuurlijk veel beter mee leven dan 2-3 jaar geleden.
Dat viel mij ook op. Of beter gezegd: het verschil met afgelopen jaar viel niet direct op. Maar ik denk ook niet dat dit al de definitieve versie is.

Jehoentelaar

Even afwachten tot er echte plaatjes verschijnen. Dit is veelbelovend maar er valt nog weinig gedetailleerds over te zeggen.

Robbert65

ik vind dat slanke middel van de FW40 erg mooi. Slim versterkt door het kleurgebruik. Ik krijg de indruk dat we erop vooruit gaan. MAar nog ff wachten, eerst Melbourne zien en dan oordelen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

En dan hier Mclaren:

https://motorsport.clickon.co/2017/02/15/leaked-images-2017-mclaren-mcl32-emerge/

En zelfs een clipje net gevonden.



Ziet er veel beloven uit. Vooral de lage achtervleugels spreken mij aan. De neus vind ik nog wat tegen vallen.

Jehoentelaar

Dat filmpje hoeft niet per se iets te betekenen, maar het ziet er wel vet uit.

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 17 februari 2017 - 17:11:32
Dat filmpje hoeft niet per se iets te betekenen, maar het ziet er wel vet uit.
Precies, ik denk dat er toch nog het een en ander gaat veranderen eer we bij Malbourne zijn. Ik kijk vooral uit naar de RBR, Mclaren en Mercedes. Ik hoop dat er meer opvallende liveries komen.