Rosberg stopt!!!

Gestart door Robbert65, 02 december 2016 - 14:46:06

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

lieven


Jozef



Jozef

Wehrlein, die in de rangorde net gepasseerd is door Ocon, gaat nu meteen de Mercedes in dan? Het zou kunnen hoor, ik ben voor. Al zou ik ook voor zijn om Ocon toch bij FI weg te halen en Wehrlein bij FI te droppen.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lieven

Lewis zal wss een gat in de lucht springen.

Ik begrijp Nico wel volledig, nu is het tijd voor zijn gezin.

gloudiesaurus

Ik kan het ook wel begrijpen.
Wel jammer voor de sport dat hij stopt, had graag weer Rosberg vs. Hamilton gezien!

Krijg Wehrlein nu de kans in een topauto?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lieven

Zou Alonso al aan het bellen zijn?

Geer

Citaat van: lieven op 02 december 2016 - 15:00:53
Zou Alonso al aan het bellen zijn?
en een herhaling van 2007? denk het niet! ik gok Wehrlein...

Pascal mocht Dinsdag natuurlijk al testen toen Lewis "ziek" was ;)
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/347542/wehrlein-vervangt-zieke-hamilton-tijdens-bandentest/

Robbert65

artikel is alweer geüpdateted. Ja, wie wordt het? Zit Max nou toch fout? :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Gaan we hier speculeren of in het Rosbergtopic? :)

Wehrlein lijkt me te onervaren. Doe eens gek; Vettel??


FolkertE

Citaat van: lieven op 02 december 2016 - 15:00:53
Zou Alonso al aan het bellen zijn?
Ik denk dat Alonso zijn telefoon nu op auto recall heeft staan bij Paddy, Toto, Nikki en die ouwe grijze knar van Mercedes.

Maar hoe ironisch zou het zijn als:
Alonso tekent voor Mercedes en Mclaren is volgend jaar het beste team?
Voor wat voor reden dan ook Rosberg nog een of andere sanctie krijgt die hem de titel kost.

Maar goed, onverwachte wending en moedig besluit. Ik vraag me af of dit niet al langer heeft gespeeld. Ik ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ik zelf zou Alonso, Wehrlein of Sainz proberen los te peuteren.
Maar Rosberg doet nu iets wat weinig kampioenen hebben kunnen zeggen: stoppen op zijn hoogte punt. Hulde voor Rosberg.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 02 december 2016 - 15:22:12
Gaan we hier speculeren of in het Rosbergtopic? :)

Wehrlein lijkt me te onervaren. Doe eens gek; Vettel??



Er is iets misgegaan met het samenvoegen van de posts in "Silly Season" en die van het nieuwe topic Rosberg stopt.
Er wordt aan gewerkt, dit topic hoort "Rosberg Stopt!!!" te heten :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 02 december 2016 - 14:52:44
http://www.gppits.net/nieuws/rosberg_zet_punt_achter_carriere/

Jezus, deze zag ik niet aankomen!

Nee, niet echt nee. Waar dit ineens vandaan komt. WK worden en dan meteen de pin er in en klaar. Erg bizar.