Jouw cijfer voor het seizoen 2016

Gestart door Mickey, 29 november 2016 - 12:52:44

« vorige - volgende »

Dit seizoen krijgt van mij een...

10, één van de beste in jaren!
0 (0%)
9,5
0 (0%)
9, bijna elke race op het puntje van mijn stoel gezeten.
2 (8.3%)
8,5, ik heb me uitstekend vermaakt.
4 (16.7%)
8, gewoon goed.
5 (20.8%)
7,5
5 (20.8%)
7
3 (12.5%)
6,5
1 (4.2%)
6, mwah, ik ben niet iedere race in slaap gevallen.
1 (4.2%)
5,5
1 (4.2%)
5
0 (0%)
4,5, nou, dat kon wel spannender.
1 (4.2%)
4
0 (0%)
3,5
0 (0%)
3, volgend jaar toch maar weer naar de kroeg op zondagmiddag.
0 (0%)
2,5
0 (0%)
2
0 (0%)
1,5
0 (0%)
1
0 (0%)
0, Dit seizoen was ronduit crap!
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 27 februari 2017 - 12:52:44

Geer

8

de ene race was top, spanje heb ik de laatste 13 ronden staand gezien :)
Baku vond ik niks aan maar Sao Paulo was weer ouderwets genieten

de strijd om het WK was leuk,Nico verdient het gewoon.

Wings

Citaat van: Geer op 02 december 2016 - 12:18:08
de ene race was top, spanje heb ik de laatste 13 ronden staand gezien :)

Ik weet niet wat ik de laatste ronden heb gedaan. Ik denk, gelopen, met de handen voor de ogen gezeten, met knikkende knieën op de punt van het bankstel gezeten. Ik ben niet een persoon wat snel emotioneel word maar toen Max won had ik het even niet. Wat was dat een mooi en onvergetelijk moment. Voor mij absoluut het moment van het seizoen.

Geer

en tevens het einde voor Nico.. nu een persco...

Jozef

Citaat van: Wings op 02 december 2016 - 12:00:10
Stel jij hebt gelijk en Rosberg is een matig getalenteerde winnaar, wat zegt dat dan over de successen van Hamilton? Want laten we eerlijk zijn, Lewis mag dan wel de snellere zijn van het duo, het verschil met Rosberg is nooit groot geweest. En supertalenten rijden matig getalenteerde rijders het snot voor de ogen. Enkele voorbeelden hiervan: Schumacher - Verstappen, Schumacher - Irvine, Schumacher - Barrichello, Vettel - Webber, Alonso - Fisichella, Alonso - Massa. Hamilton heeft dat gat absoluut niet naar Rosberg. Sterker nog, Rosberg heeft van de 3 jaren dat een Mercedes-rijder vocht voor de titel, 2 seizoenen tot aan de laatste race kans gehad en is dit jaar kampioen geworden. Dus prima om Rosberg naar beneden te halen maar hoe goed Hamilton is zit daar onlosmakelijk aan verbonden.

We hebben hier al een maand discussie over, is het nooit eens genoeg voor jou? Bovendien is het hier ook nog eens off-topic...

Ik zeg dus nee bedankt tegen deze post.

Wings

#19
Zolang jij je ongenoegen blijft herhalen zal ik daar op reageren ja. Zeer bijzonder dat je wat verontwaardigd gaat doen wanneer een reactie volgt. Alsof jij het alleenrecht hebt om je mening te geven... En verder benader ik het vanuit een compleet andere invalshoek dus mijn weerwoord betreft niet louter een herhaling van een eerder geschreven onderbouwing. Zo beweer ik niet het tegendeel maar verleng ik jouw zienswijze en projecteer ik wat ik vind, dat het betekent, voor de glans en status van de successen van Hamilton.

Wat overblijft is dat ik oprecht nieuwsgierig ben wat mensen, die Rosberg neersabelen en hem maar zo-zo vinden, vinden van de successen van Hamilton. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat deze mensen wel vinden dat Hamilton beschikt over supertalent. De outcome kan zijn dat we elkaar eerder onvoldoende hebben begrepen en je de successen voornamelijk Mercedes toebedeeld. Daarin ben je namelijk niet uniek. 

SDG

Een 7. Doorsnee seizoen dat niet echt lang zal nazinderen. Het zegt genoeg dat ik me sommige races nu al niet eens meer kan herinneren en ik veel meer plezier beleefde aan de MotoGP dit jaar. Na twee jaar Hamilton was het leuk dat er eens een andere wereldkampioen was, maar dat is het dan ook. Gelukkig was er Max Verstappen die dit jaar helemaal doorbrak en de balans wat meer naar de positieve kant doet overhellen. Voor de rest bleven ook dit jaar weer de banden het grootste struikelblok.

Wings

Citaat van: Sabai op 30 november 2016 - 21:06:45
Een 5.5 voor mij.Vond het een matig en voorspelbaar seizoen. Verstappen heeft er nog wat smaak aan gegeven. Hoop op Beterschap voor volgend jaar.

Meen je dat serieus? Had jij gedacht dat Rosberg Hamilton zou verslaan na 2015? De titelstrijd tot aan de laatste bocht waarin de 'underdog' het kampioenschap leidt, de strijd tussen Red Bull en Ferrari en controverses rondom Max hebben mij doen laten genieten. Ik vind het een bewogen seizoen waarin veel is gebeurd en ik mij eigenlijk geen moment verveeld heb. En natuurlijk kan het mooier en beter maar ik ben wel nieuwsgierig naar waar die teleurstelling vandaan komt. Laat ik het anders vragen: welk seizoen krijgt van jou een 8 of 9?

Tessa

8.5....en dit uitsmijtertje van Rosberg maakt het helemaal af   :D

Wings

Het is wel de kers op de slagroom ja!

FolkertE

Ik weet het nog niet. Het hele conflict en vermoedelijke complot theorie gebeuren in combinatie met alle pers berichten van Mercedes doen mij een beetje twijfelen over de eerlijkheid binnen Mercedes.
Ik wil niet zeggen dat dit allemaal met voorbedachte raden is gepland, maar soms lijkt het wel zo. Zeker nu Rosberg stopt.
Maar Rosberg heeft zich wel van een andere kant laten zien, eentje die wilt strijden. Dat was mooi om te zien.

Daarnaast hadden we Max die ongelooflijk goed begon en ook het hele jaar door een vaste podium klant was. Als RBR volgend jaar Domineert hebben we een mooie strijd tussen Max en Daniel.

Al met al een 8 denk ik. Voornamelijk door Max en Hamilton's vechtlust.

Schumivill

19 van de 21 races gewonnen door hetzelfde team,seizoen om te vergeten voor mij,nog een geluk dat Max voor leuke momenten heeft gezorgd,en uitkijken naar volgend seizoen,(Stoffel),streekgenoot en weten opgroeien in de lokale karting waar ik ook veel dagen heb doorgebracht.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18