GP Brazilie: man van de wedstrijd?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2016 - 20:47:35

« vorige - volgende »

GP Brazilie: man van de wedstrijd?

Lewis Hamilton
1 (3.7%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Max Verstappen
25 (92.6%)
Sergio Perez
0 (0%)
Felipe Nasr
0 (0%)
Anders
1 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 27

Wings

Even denken.....euhm.....ach laten we Max doen. Aardig gereden. Toch? ;)

Jehoentelaar


Robbert65

Ik vond hem een beetje onzeker bij die actie op Perèz hoor... En dat gezwabber op het rechte stuk halverwege. Tssssss... ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Plant hij ook bijna zijn Bull in de muur...en ga zo maar door. Stel chauvinisten hier!! 8) ;)

Robbert65

Nou ja, die jongen is nog jong. Moet gewoon nog een hoop leren. (aan anderen, denk ik wel eens)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Die middelvinger naar zijn team ( ivm verkeerde bandenkeuze ) aan de finish vond ik er ook een beetje " over" .

Tessa

Ik heb er even over na moeten denken, maar het is Verstappen geworden  :P 8)
Wat een talent.

Btw, een eervolle vermelding voor Sainz misstaat trouwens ook niet.

Robbert65

Citaat van: Van Wijk op 14 november 2016 - 20:52:43
Die middelvinger naar zijn team ( ivm verkeerde bandenkeuze ) aan de finish vond ik er ook een beetje " over" .

Niet gezien, niets over gehoord, vertel me meer Van Wijk?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Ik heb er ook niks van gezien. Alleen de wijsvinger en een vuist.

Mickey


Van Wijk

Tja.....dan zal het zijn wijsvinger geweest zijn  :D

Robbert65

de uitslag van de poll geeft in dat licht bezien een vreemd beeld.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

#27
Bevond me 'tijdens Brazilie' in een ver land en was bovendien offline. Gisteren de race teruggekeken. Ik moet zeggen: heel aardig gereden van de jongeheer Verstappen. Hij dus.